Witam.
Byłem posiadaczem iplusa 3 lata temu, przedłużyłem umowę i z tego tytułu otrzymałem Option Icon 225 (do 7,2mb). Okazuje się że nowy modem gorzej działa niż ten wcześniejszy. Idę więc do plusa z reklamacją. Aktualnie modem jest w "naprawie" ponad 4 miesiąc, jest to naprawa trzecia z rzędu. "pani" w punkcie sprzedaży którą nie chce tu określać w inny sposób, powiedziała mi sama że na regulaminie pisze, że firma która naprawia zobowiązuje się zwrócić sprawny modem do 14 dni. Nic z tego. Nie wiem co mam zrobić w takiej sytuacji, za niedługo kończy mi się na szczęście bądź też nie umowa z tym niepoważnym plusem i coś mi się wydaje że sprawa jest przeciągana specjalnie bym nie otrzymał sprawnego modemu na własność. Profesor ze studiów podpowiedział mi żebym złożył sprawę do prokuratury bo mam sie na czym oprzeć.
Co o tym myślicie.
Iplus który nie działa w większości przypadków.
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
Do Plusa nie powinieneś mieć pretensji. To nie wina Polkomtela, to wina firmy tego modemu. Plus daje Ci usługi, czyli np. dostęp do internetu a sprzęt zawnętrzna firma.
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
Wysyfy ty chyba po raz kolejny jesteś w błędzie. Po pierwsze nie odróżniasz internetu kablowego od mobilnego, a teraz znowu jesteś w błędzie. Tak jak napisał tomek PLUS - Polkomtel nie odpowiada za wady / uszkodzenie modemów, dlatego są naprawy gwarancyjne producenta, który nie jest zobowiązany do naprawy w ciągu 14 dni roboczych tylko może się zobowiązać, gdyż prawo UE zniosło termin 14 dni naprawy. Wiem coś o tym gdyż około 30 dni nokia naprawiała telefon, a reklamacja nic nie pomogła. Co najwyżej możesz złożyć sam reklamacje u producenta jak również w plusie żeby okres kiedy nie korzystasz z powodu wady modemu odliczyli od faktury.
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
Wysyfy, na wstępie chciałbym pogratulować wiedzy temu profesorowi Po drugie, iPlus nie działa czy modem nie działa? Jak odpowiesz sobie na to pytanie to będziesz wiedział do kogo mieć pretensje
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
Również przyłączam się do gratulacji dla wiedzy profesora :D nic dziwnego że polskie uczelnie są na niskim poziomie w stosunku do świata
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
Profesor był zapewne użytkownikiem Playa, i stad nauczył się, że w przypadku problemów jedyny ratunek to prokuartura
Re: Iplus który nie działa w większości przypadków.
po pierwsze - znajdź mi zapis na karcie gwarancyjnej gdzie jest napisane 14 dni roboczych - nie ma takiego zapisu ( te słowa działają jedynie wysyłając towar z tytułu niezgodności towaru z umową )
Klasyczne postępowanie po 14 dniach roboczych - serwis wysyła powiadomienie iż naprawa się przedłuża - bo np. muszą sprowadzić części z zagranicy - i od tego terminu powinni mieć maksymalnie 20 dni ( bynajmniej w 95 % ) sie w tym mieszczą
Wy jedynie jeżeli nei używasz iplusa możesz starać sie reklamować dany okres i powinni rozpatrzyć go pozytywnie
a z tym profesorkiem to "delikatnie" przebarwiłeś chyba że profesorem dla ciebie jest jakiś uczeń szkoły średniej
Klasyczne postępowanie po 14 dniach roboczych - serwis wysyła powiadomienie iż naprawa się przedłuża - bo np. muszą sprowadzić części z zagranicy - i od tego terminu powinni mieć maksymalnie 20 dni ( bynajmniej w 95 % ) sie w tym mieszczą
Wy jedynie jeżeli nei używasz iplusa możesz starać sie reklamować dany okres i powinni rozpatrzyć go pozytywnie
a z tym profesorkiem to "delikatnie" przebarwiłeś chyba że profesorem dla ciebie jest jakiś uczeń szkoły średniej
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)