Teraz jest 23 kwi 2014, o 12:50

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 3 abonamenty gratis?
Zostaw Kontakt



Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui galaxy tab 3 Etui galaxy tab 2 Etui tablet 7,85"


Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

MadMax

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 15:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: -

Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 16:10

Witajcie. Moja znajoma zgłosiła się do mnie z tym problemem. Miesiąc temu kupiła modem z internetem bezprzewodowym w plusie. Ostatnio przyszedł jej SMS na laptopa o tym, ze do czwartku musi zapłacić. Lecz do tej pory nie przyszedł jej żaden list (tak jak za prąd etc). Poszła do punktu plusa i pani dała jej 9 cyfrowy numer i kazała opłacić.
I nasuwają mi się dwa pytania:
Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?
Co jej grozi za to, że zapłaci po terminie i dlaczego nie przeszedł jej list z prośbą o zapłatę?
Dziękuję za odpowiedź ;)
Offline
Avatar użytkownika

rafal2119

Szalony PlusManiak

  • Posty: 616
  • Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 11:40
  • Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Rozmowna 39,90
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 17:49

MadMax napisał(a):Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?

Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607? To jest numer do Działu Płatności, na który trzeba zadzwonić by dowiedzieć się jaki właściwy numer konta bankowego.

MadMax napisał(a):Co jej grozi za to, że zapłaci po terminie i dlaczego nie przeszedł jej list z prośbą o zapłatę?

Przy okazji rozmowy z konsultantem Działu Płatności może dowiedzieć się dlaczego nie otrzymała faktury do domu. Tu mogę podejrzewać że może mieć włączony rachunek elektroniczny, czyli faktury są dostępne na koncie abonenckim Plus Online.
Za nie zapłacenie rachunku Plus zablokuje kartę SIM i tym samym dostęp do Internetu. Jednak nie podają dokładnego terminu kiedy ją zablokują, a mogą nawet zaraz po terminie płatności. Potem w ciągu miesiąca naliczają karę wynikającą z umowy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

XYZ

V.I.P.

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie powiem

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 17:58

rafal2119 napisał(a): Jednak nie podają dokładnego terminu kiedy ją zablokują, a mogą nawet zaraz po terminie płatności. Potem w ciągu miesiąca naliczają karę wynikającą z umowy.


Ale głupoty :( i to w dodatku pisze pracownik Plusa (jak dobrze pamiętam) więc ... aż żal czytać.
Po pierwsze, zawsze w smsie jest data blokady. Nie dokonujemy blokady nie informując klienta o tym kiedy będzie miała ona miejsce, lub nie ustalając terminu płatności.
Po drugie nie ma żadnego miesiąca na naliczenie kary. Skąd bierzesz takie dane?
Naliczenie kary następuje w momencie rozwiązania umowy.
Jeżeli chcesz (jako pracownik) poznać więcej informacji zapraszam do DWN na szkolenie :)
Poza tym co to jest za straszenie blokadą? Tak za brak płatności jest zakładana blokada, ale tak samo jak klient tak samo ja i inni pracownicy są ludźmi więc zawsze można się dogadać.

Co do znajomej można skorzystać z numeru 601102607 i dowie się wszystkiego co się dzieje na koncie. Z postu wnioskuje, że to nowa aktywacja więc na pewno jest faktura w formie elektronicznej.
Offline
Avatar użytkownika

MadMax

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 15:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: -

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 18:12

rafal2119 napisał(a):
MadMax napisał(a):Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?

Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607?

Nie. Numer się zaczyna 661.
Offline
Avatar użytkownika

rafal2119

Szalony PlusManiak

  • Posty: 616
  • Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 11:40
  • Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Rozmowna 39,90
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 18:15

[ad]
XYZ napisał(a):Ale głupoty :( i to w dodatku pisze pracownik Plusa (jak dobrze pamiętam) więc ... aż żal czytać.
Po pierwsze, zawsze w smsie jest data blokady. Nie dokonujemy blokady nie informując klienta o tym kiedy będzie miała ona miejsce, lub nie ustalając terminu płatności.

Chodziło mi o to, że w Regulaminie świadczenia usług nie informacji o tym, po jakim czasie następuje blokada (np. 30 dni o terminu płatności). Jest tylko to że klient zostanie o tym poinformowany.
XYZ napisał(a):Po drugie nie ma żadnego miesiąca na naliczenie kary. Skąd bierzesz takie dane?
Aleś czepialski?! Dla przeciętnego i nieogarniętego klienta naliczenie kary równe jest z otrzymaniem wezwania do jej zapłaty. A zebrałem to z codziennych kontaktów z klientami. To co napisałem to się tobie nie podoba boś w temacie jest. A ludziom to trzeba prosto wytłumaczyć. W pracy z ludźmi nauczyłem się, że podczas kontaktów najlepiej być słownictwem i merytoryką na ich poziomie. Inaczej rozmawiasz z "Dresikiem" a inaczej z Prezesem. Co nie?
MadMax napisał(a):
rafal2119 napisał(a):
MadMax napisał(a):Czy ma ona wysłać zapłatę na numer konta plusa i w temacie postać ten 9 cyfrowy numer?

Każdy klient ma osobne konto na które wpłaca zobowiązania wobec Plusa.
A ten 9-cio cyfrowy numer to 601102607?

Nie. Numer się zaczyna 661.
To nie mam pojęcia co to za numer. Ale niech znajoma zadzwoni na numer który ja napisałem.[/ad]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MadMax

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 15:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: -

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 18:21

Ogólnie to kobieta z Plusa wysłała ją z tym do urzędu miasta. Kompletnie nie rozumiem co ma jakiś 9 cyfrowy numer z tym związanego... Jutro ma tam iść, zobaczymy co jej w okienku powiedzą. Ale znając życie, zrobią oczy jak 5 złotych :)
Offline
Avatar użytkownika

rafal2119

Szalony PlusManiak

  • Posty: 616
  • Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 11:40
  • Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Rozmowna 39,90
  • Model telefonu: Nokia E72

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 18:32

MadMax napisał(a):Jutro ma tam iść, zobaczymy co jej w okienku powiedzą.

Po kiego grzyba ma tam niby iść?! Masz więcej informacji? W urzędzie miasta nic nie załatwi. Żeby poznać numer konta bankowego to trzeba zadzwonić do Działu Płatności, a kwota na pewno SMSem przyszła na komputer, gdzie używany jest iPlus.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

XYZ

V.I.P.

  • Posty: 267
  • Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 14:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: nie powiem

Re: Płatność za bezprzewodowy internet w plusie.

Post20 wrz 2011, o 21:21

A może ten numer to numer usługi?
Może to właśnie jest numer telefonu przypisany do mobilnego internetu?

Ale po co urząd miasta?

Nic już mnie nie zdziwi :lol:

Powrót do Internet, LTE



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości