znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

Nie nie mam zadnego pakietu wlaczylem poprostu transmisje danych komorkowych na chwilke
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

Chwilka w tym przypadku to pojęcie względne liczy się ile danych pobrałeś/wysłałeś.
100MB aplikacja + aktualizacje o których nawet nie masz pojęcia...
W cenniku taryfy którą używasz masz podaną opłatę za korzystanie z transmisji danych; za każde 100 kB odebranych i wysłanych płacisz 0,19 zł.
Przelicz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

Wyslalem dane za 178 zł (94 MB) co juz jest dla mnie szokiem bo pobralem 1 aplikacje gdzie moge sprawdzic te aktualizacje ?
Wspomne jeszcze o tym ze transfer danych byl wlaczony tylko przez czas pobierani aplikacji
Ostatnio zmieniony 4 lut 2017, o 19:20 przez MonsterPL, łącznie zmieniany 1 raz.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: habish »

Zainstaluj aplikację mobilną Plus Online, tam znajdziesz biling.
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

patryk7588 pisze:Zainstaluj aplikację mobilną Plus Online, tam znajdziesz biling.

Nie znam kodu PUK ale twierdzisz ze zuzylem tyle pieniedzy przez chwile wlaczonej transmisji danych ?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

MonsterPL pisze:Wyslalem dane za 178 zł (94 MB) co juz jest dla mnie szokiem (...)
Dlatego jeśli chcesz włączyć transmisję danych w telefonie to lepiej wcześniej zabezpieczyć się aktywując jakiś pakiet internetowy, nawet gdyby miał kosztować np. 20 zł to i tak jesteś do przodu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

sl@w_es pisze:
MonsterPL pisze:Wyslalem dane za 178 zł (94 MB) co juz jest dla mnie szokiem (...)
Dlatego jeśli chcesz włączyć transmisję danych w telefonie to lepiej wcześniej zabezpieczyć się aktywując jakiś pakiet internetowy, nawet gdyby miał kosztować np. 20 zł to i tak jesteś do przodu.
Chciałem sobie wtedy kupić, ale zapomniałem jaki sms trzeba wysłać.
Gdzie mogę znaleźć ten pin PUK?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

Gdybyś korzystał z aplikacji mobilnej o której wspomniał patryk7588 to kody byłyby Ci niepotrzebne, bo pakiety, promocje czy inne usługi uruchomiłbyś z poziomu aplikacji.

Uzyskanie kodu PUK (Plus na Kartę)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

sl@w_es pisze:Gdybyś korzystał z aplikacji mobilnej o której wspomniał patryk7588 to kody byłyby Ci niepotrzebne, bo pakiety, promocje czy inne usługi uruchomiłbyś z poziomu aplikacji.
Tylko żebym ja o niej prędzej wiedział... już ją sobie pobrałem i uruchomiłem, patrzę co i jak.

Już znalazłem PUK.

Nie mogę znaleźć bilingów w tej aplikacji.

Znalazłem.


458 zł za 94 MB.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: habish »

Złóż reklamację, może trafisz na pracownika który ma miękkie serce.
Napisz że jesteś wieloletnim klientem (o ile tak faktycznie jest), że kupiłeś nowy telefon i jest to twój pierwszy Smartfon, dopisz że wcześniej nie miałeś kontaktu z internetem mobilnym i nie wiedziałeś że smartfon sam pobiera dane w tle. Na końcu napisz że ze względu na długoletnią, bezproblemową współpracę liczysz na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Aktywuj sobie jakiś pakiet internetowy i oczekuj odpowiedzi na reklamację.
ODPOWIEDZ