znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

Ale jak wspomniałem w pierwszym moim poście, htc one v używałem dosłownie jeden dzień i przeniosłem się z powrotem na nokię e52.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: Jrv »

No dobrze ale fakt jest taki, że pakietu nie masz więc nie ma się co dziwić, że pobierane są pieniądze przy korzystaniu z internetu.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
against233
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2012, o 21:01

Problem z internetem, pobiera kasę z konta :/ LG L5

Post autor: against233 »

Witam, wziąłem nowy telefon w plusie z darmowym internetem. Przy drugim doładowaniu zrezygnowałem z niego i aktywowałem sobie internet non stop za 7zł lecz gdy wejdę na neta to pobiera mi kasę z konta i tak własnie straciłem w kilka minut 23zł ... :/

Jeśli piszecie żebym coś włączył to opiszcie krok po kroku jak dojść do tego bo tak szczerze mówiąc to mam telefon niecały miesiąc i nie ogarniam go do końca ;)

Jeśli chodzi o telefon to mam LG L5 i włączony przesył danych, reszta nie wiem :D


aha no i jeśli chodzi o to gdy miałem ten internet próbny WSZYSTKO BYŁO OK! siedziałem na necie i normalnie mi pobierało z pakietu a teraz nie wiem dlaczego mi pobiera kasę z konta
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: luki »

Wygląda to tak jakby pakiet NS nie był włączony. Pod *136# jakie masz informacje? W telefonie z androidem nie ma co grzebać, tam jest wszystko OK.
against233
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2012, o 21:01

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: against233 »

luki pisze:Wygląda to tak jakby pakiet NS nie był włączony. Pod *136# jakie masz informacje? W telefonie z androidem nie ma co grzebać, tam jest wszystko OK.
Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (97300.0) 29-09-2012 17:54

Dokładna wiadomość :)
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: luki »

Pozostaje interwencja w BOK i reklamacja dot. tych 23 zł.
against233
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2012, o 21:01

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: against233 »

Tak wiem byłem dziś w plusie i złożyłem reklamację lecz dalej nie mogę korzystać z internetu. Co mi z tego że oddadzą kasę jak mam taki telefon że bez internetu to nie nadaje się do niczego.
zielaq
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2013, o 21:15

Znikające środki pomimo posiadania pakietu internetowego

Post autor: zielaq »

Witam od jakiegoś czasu posiadam Lumie 800, ale pojawiają się następujący problem:
mimo wykupionego pakietu internetowego + zalogowania do sieci wifi ciągle znikają pieniądze z konta w tempie 1-2 zł/godzinę i nie mam pojęcia czym jest to spowodowane?

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, o 13:25 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie postu
katarinarina
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:14

Re: Znikające pieniądze pomimo posiadania pakietu Non Stop

Post autor: katarinarina »

Witam. Od n-nastu miesięcy korzystam z pakietów internetowych Plusa "15 Non Stop". Do tej pory wszystko chodziło ładnie pięknie z dość dobrą prędkością przesyłu danych, pakiet włączał się automatycznie po upłynięciu ważności poprzedniego i ogólnie byłam zadowolona... aż tu dzisiaj taka niespodzianka.

Przyszedł SMS: "Jutro kończy się pakiet". Ok, przed upłynięciem czasu poprzedniego pakietu doładowałam konto 15-stoma złotymi. "Nie muszę myśleć o włączaniu pakietu, bo Plus zrobi to za mnie"- gdzieś to czytałam i do tej pory tak było. A tu klops. "Kończą ci się środki na koncie". Niemożliwe. Nigdzie nie dzwoniłam, a na koncie miałam trochę ponad koszt pakietu, więc jakim cudem? Następnie kolejna wiadomość: "Pakiet internetowy został wyłączony"... i tutaj, przepraszam bardzo, ale co to ma być?! Zamiast się normalnie włączyć na kolejny miesiąc, Internet zżarł mi wszystkie środki z konta i poinformował mnie, że nie ma więcej kasy, którą może sobie zeżreć, to się wyłączy. Błąd w systemie? Być może, ale klient płaci, więc wymaga. Nie obchodzi mnie, czemu tak się stało. Z mojej strony wszystko zrobiłam prawidłowo i na pewno miałam odpowiednią kwotę na koncie. Nawet sprawdzałam zaraz po doładowaniu. Okazuje się, że usługi Waszej firmy nie są tak dobre, jak Wam się wydaje. Zawiodłam się na Plusie.
moniq22k
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2014, o 19:45

Znikające pieniądze - SMS'y PREMIUM jak wyłączyć

Post autor: moniq22k »

Witam,
Posiadam Samsunga Galaxy Chat w taryfie mix 6 w sieci Plus. Telefon nie wiadomo dlaczego pobiera codziennie kasę ( w przeciągu tygodnia z 40 zł zostało mi 4), dodam że nie wysyłam ŻADNYCH smsów na konkursy, transmisję danych po sieci mam wyłączoną. Jedynie zdarzyło się wysłać KILKA smsów w obrębie sieci Plus i nigdzie nie dzwonie.
Zrobiłam tak jak zostało już napisane na tym forum... wysłałam smsa w treści wpisując LISTA na nr 8888 w odpowiedzi zwrotnej dostałam coś takiego:
"AKTUALNIE POSIADASZ 0 AKTYWNYCH SUBSKRYPCJI ORAZ ZA POMOCĄ WIADOMOŚCI PŁATNYCH PRZY ODBIORZE OPŁACASZ DOSTĘP DO 0 USŁUG"
Co to znaczy? Dlaczego pobiera mi kasę? Jak można to zatrzymać?
Będę wdzięczna za pomoc. :)
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2014, o 20:28 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie wątku
eciu
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:55
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Znikające pieniądze - SMS'y PREMIUM jak wyłączyć

Post autor: eciu »

moniq22k,

Twój telefon to smartfon i przy wskaźniku zasięgu pojawiają się takie strzałki.
Najzwyczajniej masz uruchomioną transmisję danych po sieci. Wyłącz ją w ustawieniach lub też doraźnie cały internet poprzez *101*00*02#.
kamczyk1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 sty 2014, o 19:54

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kamczyk1 »

Witam mam problem z pakietem internetowym non stop
Doładowałem konto 30 zł na koncie było około 40 włączyłem pakiek internetowy non stop 15 po czym przyszedł sms , z potwierdzeniem włączenia i pobraniem 15 zł za usługę a po około 1 min korzystania internetu przyszedł sms ze mam bardzo niski stan konta. Sprawdziłem czy pakiet jest aktywny niestety nie był aktywowany . To nie była pierwsza sytuacja ponieważ wcześniej jak wyliczyłem w ten sposób straciłem 100 zł . Byłem w punkcie plusa gdzie Pani mnie poinformowała ze nie mam pakietu i to dlatego . Mam juz powoli tego dość i zamierzam zrobić małą kampanie reklamową plus zabiera pieniądze bo widzę nie tylko ja mam takie problemy proszę o jakieś informacje jeśli mieliście ten sam problem. Dodam sprawdzałem listę płatnych subskrypcji i żadnych nie posiadam nie wchodziłem na youtube i inne video. Proszę o pomoc
szu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 19 cze 2014, o 17:49

Pakiet internetowy mnie oszukał i 65 zł poszło w kosmos

Post autor: szu »

Historia kilku ostatnich godzin w smsach:

14:30 "Kwota doładowania 65 PLN, stan konta 72,53 PLN"

włączam pakiet 300MB za 7 zł

23:41 "Usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz dostępne srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie .... itd"

To już kiedyś widziałem, gdy Plus myśli, że jest ciągle włączony poprzedni pakiet, no więc wyłączam pakiet i próbuję włączyć jeszcze raz

23:41 "Pakiet Internetowy 300 MB zostal wlaczony na 30 dni. Oplata 7zl zostala pobrana"
23:41 "Pakiet Internetowy 300 MB zostal wylaczony"


No ciekawe, że najpierw włączył a potem wyłączył mimo że robiłem to w odwrotnej kolejności, czy to tylko smsy się pomieszały w kolejce? na wszelki wypadek lepiej sprawdzić czy ten pakiet rzeczywiście się włączył:

23:42 "Aktywne pakiety: Pakiet Internetowy 300 MB (307200 KBYTES) 24-08-2015 23:41, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)"

a po 20 minutach:

00:01 "Pakiet Internetowy 300 MB został wykorzystany."

trochę szybko jak na 300 MB, ale może telefon ześwirował i postanowił coś ściągnąć? Zobaczmy stan pakietu:

00:02 "Aktywne pakiety: Pakiet Internetowy 300 MB (307200 KBYTES) 24-08-2015 23:41, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)"

wiec niby ciągle jest.
2 godziny później sprawdzam - ubyło 2 megabajty

01:55 "Aktywne pakiety: Pakiet Internetowy 300 MB (305600 KBYTES) 24-08-2015 23:41, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS)"

ale: "Aktualny stan konta: 0,57 PLN" :shock:

czyli 65 zł znikło z konta mimo, że ciągle mam aktywny, ledwo zaczęty pakiet!

Jak mogę odzyskać tę kasę?!

Po drugie, dlaczego informacje w smsach jakie dostawałem były ze sobą sprzeczne?
szu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 19 cze 2014, o 17:49

Wehikuł czasu w Plusie: jak zużyć dzisiejsze doładowanie wcz

Post autor: szu »

W sprawie poprzedniego incydentu zgłosiłem reklamację (po 2 tygodniach ciągle brak rozstrzygnięcia) a tymczasem stało się to znowu, i znowu jest to oczywisty błąd Plusa, bo wszystko widać w historii SMSów.

Tym razem jednak, dzięki aplikacji Plus, która pokazuje za co pobrano jakie kwoty, zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz: w obu przypadkach opłata za internet została naliczona poprzedniego dnia, na przykład robię doładowanie i włączam pakiet 25 lipca i za korzystanie z internetu 25 lipca odejmowane mi są środki 24 lipca (czyli wtedy gdy pakiet nie był jeszcze włączony i gdy środków które mi odjęto nie było jeszcze na koncie!).
Jeżeli nie jest to tylko błąd wyświetlania aplikacji to mniej więcej widać skąd bierze się nieprawidłowe naliczanie.
Czy jest tu ktoś z działu bilingu?!

A na razie poszła kolejna reklamacja.
Jak widać z załączonych SMSów, był włączony pakiet, stan konta 24 zł (czyli po włączeniu pakietu za 7 zł zostaje 17 zł), kolejnego dnia wszystkie środki zostały już ukradzione przez Plusa :-P (w tym czasie wysłałem też jednego SMSa ale był o wiele tańszy).
Czyli stało się dokładnie to samo co poprzednio (moja reklamacja z 27-07, nr dokumentu ............), wasz system po prostu nie potrafi rozliczać pakietów. Co ciekawe, aplikacja Plus (drugi załączony obrazek) pokazuje że środki te zostały zużyte 24 godziny wcześniej (czyli zostały zużyte jeszcze zanim były na koncie (co jest niemożliwe, bo wtedy na koncie było około 7 zł, więc nie dało się wykorzystać 11,89+5,51=17,40 zł na internet). Jeżeli nie jest to tylko błąd wyświetlania tej waszej aplikacji i to co tam widać jest rzeczywiście w waszym systemie bilingowym to pokazuje przyczynę błędnego naliczania - przesunięty czas powoduje że bajty zużywane mniej niż 24 godziny po włączeniu pakietu są naliczane tak jak gdyby były zużywane przed jego włączeniem.

Proszę o natychmiastowe oddanie kwoty która została pobrana na połączenia internetowe podczas działania pakietu!

A skoro nie jesteście w stanie prawidłowo rozliczać usług wykonywanych dla klientów, proponuję żebyście wyłączyli naliczanie wszelkich opłat do czasu gdy poprawicie i przetestujecie poprawność działania systemu, inaczej ktoś mógłby pomyśleć że oszukujecie klientów celowo, bo stosujecie system, o którym wiecie że jest niesprawny. Straty na pewno pokryją wam informatycy, którzy wyprodukowali ten system, dzięki temu będą też mieli motywację żeby go szybciej naprawić.
NESTO
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 17:31

Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: NESTO »

Witam,
mam bardzo nietypowy problem.
Otóż wczoraj wracając do domu używałem na telefonie internetu. Wszystko było ok, po jakimś czasie dostałem sms'a z informacją, że mój pakiet internetowy został wyczerpany. Po przeczytaniu wiadomości wyłączyłem od razu transfer danych i zacząłem słuchać muzyki, jednak mniejsza o to...
Dzisiaj rano sprawdziłem stan konta i zniknęło z niego 36 zł. Nie wiedziałem o co chodzi i byłem zdziwiony.
Sprawdziłem czy mam jakieś płatne subskrypcje włączone, czy zadzwoniłem gdzieś i zapomniałem się rozłączyć lub wysłałem jakiegoś sms'a z taką wysoką opłatą. Nic z tych rzeczy..
Szukając odpowiedzi trafiłem na aplikacje Plus Online gdzie jest pokazane dokładnie na co wydałem pieniądze z konta i o której godzinie...
Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że 36 zł zapłaciłem za INTERNET!!!
Po pierwsze gdy wyczerpałem mi się pakiet internetowy przesył danych został od razu wyłączony, po drugie i co najważniejsze opłata została pobrana 8 minut przed wyczerpaniem się mojego pakietu no i po trzecie jeżeli nawet transfer danych pozostałby włączony po wyczerpaniu pakietu (CO JEST U MNIE NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ JESTEM NA TYM PUNKCIE WRAŻLIWY) czy przypadkiem za internet nie zapłaciłbym MAX 20 zł?(Tak przynajmniej jest to opisane w "bezpieczny internet PLUS")


Co należy w takiej sytuacji zrobić? Nie ukrywam, że cała ta sytuacja zezłościła mnie :-x
ODPOWIEDZ