znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: sl@w_es »

Jaka taryfa (*147#)? Jaki pakiet (*121# i *136#)?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
NESTO
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 17:31

Re: Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: NESTO »

*147#
Aktywna taryfa to PNK SMSy i Internet
*121#
Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek (30 SMS)
*136#
Aktywne promocje: Promocja Pakiet Internetowy 200MB za 1zł
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: sl@w_es »

Pakiety w taryfach PNK Więcej... nie są pakietami Non Stop więc po ich wykorzystaniu leci kasa z konta.
Z wypowiedzi innych Użytkowników FORUM wynika, że SMS o wyczerpaniu pakietu nie przychodzi w momencie jego faktycznego zużycia, po prostu spóźnia się, więc chyba nie muszę już nic więcej dodawać.
Możesz złożyć reklamację, ale nie podchodź do tego ze zbyt wielkim optymizmem, aby rozczarowanie było mniejsze.

I tyle w temacie.

Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
NESTO
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 17:31

Re: Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: NESTO »

No dobrze, nawet jeżeli miałbym włączony transfer danych na te kilka minut jakim cudem z konta mogło zniknąć mi 36zł?
Nic mi się nie pobrało ani nie miałem włączonych żadnych aplikacji w tle...


W sobotę otrzymałem wiadomość sms od Plusa, że zgłoszenie zostało potwierdzone. Ile średnio trwa rozpatrywanie reklamacji?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Z konta zniknęło 36 zł !!!

Post autor: sl@w_es »

NESTO pisze:(...) Ile średnio trwa rozpatrywanie reklamacji?
Nie potrafię na to pytanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi; operator ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia.

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę

§ 10 Reklamacje oraz pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń pkt 7.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
nicniedziala
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2015, o 01:09

Oszustwo wcielo kase i nic nie dziala

Post autor: nicniedziala »

mam starter plusha, doladowalem za 50zl wszedlem na chwile na yt i wcielo wszystko z konta
doladowalem z 30zl, znowu wszedlem na yt i za pare sekund wcielo cale 30zl i komunikat ze brak srodkow
ostatni raz doladowalem 30zl i znowu to samo

co to za oszustwo???
oddajcie kase bo zglaszam na psy i wszedzie napisze
gohan263
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 2 lis 2011, o 23:18

Internet w telefonie

Post autor: gohan263 »

Witam,

mam Ja + na kartę i włączony pakiet zawsze bez limitu na 30 dni, chciałem sobie wykupić pakiet internetowy, ale przyszedł sms, że usługa niedostępna i podane 3 powody dlaczego tak może być. Wszedłem na jedną stronę, google.pl by sprawdzić czy może jest jakiś pakiet już włączony i cóż... sprawdziłem konto i nic nie pobierało i po paru sekundach przychodzi sms o tym, że zostało mi 0,17 zł z 29 złotych...

Milutko być tak dymanym, naprawdę, brakuje tylko wazeliny, ale przechodząc do pytania, ile kosztuje internet bez żadnej taryfy, że nagle zniknęły mi ~3 dychy?

a jakże pozdrawiam :-P
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Internet w telefonie

Post autor: sl@w_es »

gohan263 pisze:(...) ile kosztuje internet bez żadnej taryfy (...)
0,19 zł za każde rozpoczęte 100 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie.

Cennik Taryfy Plus na Kartę bez limitu
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: habish »

gohan263 pisze:Wszedłem na jedną stronę, google.pl by sprawdzić czy może jest jakiś pakiet już włączony i cóż... sprawdziłem konto i nic nie pobierało i po paru sekundach przychodzi sms o tym, że zostało mi 0,17 zł z 29 złotych...

Milutko być tak dymanym, naprawdę, brakuje tylko wazeliny, ale przechodząc do pytania, ile kosztuje internet bez żadnej taryfy, że nagle zniknęły mi ~3 dychy?

a jakże pozdrawiam :-P
A w tle twój telefon się synchronizuje i sprawdza wszystkie możliwe aktualizacje....
Posiadanie smartfonu bez pakietu internetowego jest bardzo ryzykowne.
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

Witam.

Mam spory problem dzis doladowujac konto Plus na karte zauwazylem ze z mojego katna znikla znaczna kwota pieniedzy
( ok. 500 zł) . Miałem zablokowane sms premium po odblokowaniu wyslalem sms na numer 8888 o tresci LISTA pokazalo mi ze mam aktywne Muzodajnie i Akazoo dezaktywowalem te 2 uslugi i zablokowalem ponownie sms premium .
Wczoraj przed cala sytuacja wysylalem sms o tresci BONUS na numer 80110 kolega mi powiedzial ze dostane 500 zł i 50 gb internetu ale chyba wsyalem go po terminie poniewaz odeslalo mi sms ze moj numer nie kwalifikuje sie do tej uslugi czy cos
( mam zarejestrowany numer w Plusie) szukalem wszystkiego i nie mam pojecia co mi je zabralo. I jeszcze jedno pytanie czy moge jakos odzyskac te pieniadze ?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

Takiego chaosu w wypowiedzi dawno nie widziałem...
To w końcu o jakie 500 zł Ci chodzi? Te za rejestrację czy z konta głównego, z doładowań?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

Chodzi mi o te ktore juz mialem (z doladowan) a ten sms z bonusem to myslalem ze moze cos przez niego sie stalo ze mi zabralo te pieniadze
Teraz nie moge nawet sprawdzicjaki mam stan konta (choc rano bylo to mozliwe ) wyskakuje mi powiadomienie problem z polaczeniem lub nieprawidlowy kod MMI
Ostatnio zmieniony 4 lut 2017, o 18:41 przez MonsterPL, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

Rozumiem, że korzystasz z telefonu, który masz w opisie profilu.
Transmisję danych miałeś włączoną? Pakiet internetowy aktywny?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MonsterPL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lut 2017, o 15:06

Re: Znikające pieniądze

Post autor: MonsterPL »

Transmisji danych prawie nie uzywam w ciagu ostatniego miesiaca zuzylem 100 MB musialem pobeac aplikacje a w poblizu nie bylo wi-fi uwazam zeby nie miec go wlaczonego bo jakies 2 lata temu ,,zjadlo" mi przez to troche pieniedzy
Ostatnio zmieniony 4 lut 2017, o 18:45 przez MonsterPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze

Post autor: sl@w_es »

A te 100MB to poleciało z pakietu czy nie masz takiego?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ