znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
michal585
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Dziękuję wszystkim za pomoc! :-)
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: annika »

michal585
jeśli sprawdzisz pakiet tuż po rozłączeniu z internetem, a po jakimś czasie sprawdzisz znowu, to rzeczywiście takie cuda się dzieją. Ja już zauważałam np. pobranie środków z konta, a następnie powrót do stanu poprzedniego i odjęcie danych jednak jeszcze z pakietu.
Dane są wciąż rozliczane po zakończeniu sesji, a nie na bieżąco, jak sms i połączenia. Dlatego głupią rozmowę za kilkanaście groszy potrafi rozłączyć w trakcie, gdy środki na koncie się skończą, natomiast połączenie z internetem sam system nie zakończy (tylko Ty sam albo problem z zasięgiem) i stan konta może spaść właściwie do minus nieskończoności (tak, tak, i wtedy dopiero by się w tobie zagotowało). I to nie jest problem występujący tylko w Plusie.
Miejmy nadzieję, że kiedyś to się zmieni.
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Darmowy internet

Post autor: kulpina »

Witam.
Mam taki mały problem; wziąłem kilka dni temu w mixie htc one v z pakietem internetowym, niestety telefon miał straszne problemy w zasięgiem, producent nie postarał się z anteną, ale mniejsza ...
Postanowiłem wrócić do najlepszego telefonu czyli noki e52 i tutaj mam mały problem; mixa mam z pakietem internetowym, ale gdy korzystam z internetu to normalnie pobiera mi pieniądze za korzystanie z internetu, a przecież powinno iść za darmo z pakietu.
Może mi ktoś wytłumaczyć dlatego tak się dzieje?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: luki »

Przychodzą mi 3 możliwości do głowy.

1. Pakiet nie jest włączony.
2. Pakiet jest włączony, ale nie działa prawidłowo.
3. Korzystasz z APN video, jeśli masz taki profil internetowy jak video to najlepiej go usuń.
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

1. Pakiet na pewno jest włączony, bo dzień wcześniej na htc działał prawidłowo.
2. Tylko dlaczego dzień wcześniej jak wyżej wspomniałem na htc działał dobrze, a na e52 już nie działa?
3. Szczerze to nie znam się na tym za bardzo.. Jeśli wchodzę w sieci docelowe następnie w internet i tam mam takie punkty docelowe jak "VIDEO" oraz "WAP".
Oczywiście skonfigurowałem telefon poprzez stronę plusa.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: luki »

Usuń VIDEO, WAP ci wystarczy i będzie rozliczany w pakiecie. VIDEO natomiast nie jest. Możesz jeszcze sobie wysłać ustawienia na int gprs http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/
Też jest rozliczany w pakiecie.
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

Okej, ja robiłem tam konfigurację to wybrałem "wszystkie" ;p
A takie inne pytanko troszeczkę odbiegające, bo nie znam się za bardzo na tym internecie w telefonie.
Mam mixa za 50zł i z tego co pamiętam tam chyba oferują miesięcznie 600mb darmowego internetu, jeśli w ciągu miesiąca wykorzystam te 600mb to potem już płacę normalnie, aż nie doładuje konta i nie dostanę kolejnych 600mb ? I tak nawiasem jest możliwość sprawdzenia ile mi zostało jeszcze mb do wykorzystania? Oferta smartphonowa

** Usunąłem właśnie "VIDEO" wszedłem na chwilkę na internet by sprawdzić czy faktycznie podziałało, ale niestety nie.. Jestem 3gr do tyłu haha ;p
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: luki »

To nie wiem co Ci może jeszcze zjadać pieniądze. Wyłącz i włącz aparat i zobacz czy Ci pobiera. Jeśli tak to zadzwoń na 2601 może się czegoś dowiesz więcej.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: Jrv »

Więc nie jest to pobranie za video. Przy video opłata jest 49gr za każdą rozpoczętą minutę. 3gr to zwykły internet. Jeśli masz ofertę smartfonową w taryfie mix6 to płacisz 15gr za 1mb w mixV 49gr za 100kb. W podpisie masz mix IV to ciężko zgadnąć z której oferty korzystasz.
Ilość limitu do wykorzystania sprawdzisz kodem *121#
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

Aktualnie posiadam taryfę MIX VI oferta smatfonowa. Ale mam tą ofertę z internetem, że operator co miesiąc przy doładowaniu pobiera mi 10zł i zawsze dostaję 600mb darmowego internetu. Pod kodem *121# mam tylko informację, że zostało mi 2tys darmowych mms.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: mariusz9a »

Wpisz kod *136# i sprawdź stan pakietu.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

" Aktywne promocje: Internet 300 MB na 42 doładowania po 50zł 16-06-2016 8:20, 15 gr za 1 MB internetu (42 ol.) 01-02-2016 08:20, Mix 29gr. 19-09-2012 08:19, SMS-y do wszystkich sieci za 0gr 18-09-2012 14:23 "
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: Jrv »

mariusz9a kodem *136# nie sprawdzi się stanu pakietu tylko czy promocja jest włączona jeśli jest a ewidentnie jest to znaczy, że przy zasileniach będzie dodawany pakiet.
Po wpisaniu kodu *121# można sprawdzić stan AKTYWNYCH pakietów.
kulpina jak się okazuje masz 300mb internetu - co mnie wcale nie dziwi ponieważ aktualnie nie ma pakietów 600mb - i do tego pakiet w pełni wykorzystany - pokazało to sprawdzenie kodem *121#. Tak więc wszystkie połączenia z internetem są płatne zgodnie z tym co mówiłem jak i sam sprawdziłeś kodem *136# czyli 15gr za 1mb.
Sprawa chyba wyjaśniona. Na przyszłość proponuję kontrolować pakiety i czytać sms ponieważ sms o tym, że "pakiet internetowy został wykorzystany lub upłynęła jego ważność" otrzymałeś.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
kulpina
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lip 2012, o 21:43

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: kulpina »

Właśnie problem polega na tym, że sms'a z informacją, że wykorzystałem już 300mb darmowego internetu nie otrzymałem, a szczerze mówiąc to prawie z tego internetu nie korzystałem.. No ale na razie zobaczymy, doładuje konto i powiem jak sprawa wygląda :) Jak na razie dziękuje wszystkim za pomoc.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: Jrv »

Ty może nie korzystasz z internetu a Twój smartphone za to chętnie :p
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
ODPOWIEDZ