znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
brak
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 paź 2011, o 22:41

znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: brak »

witam.
miałem pakiet internetowy 300mb, i wszystko było dobrze, straciłem ten pakiet więc chciałem kupić pakiet internet 9 non stop, kupiłem, przyszedł sms że został aktywowany i zjadło mi 9zł, i wszedłem na internet na chwile i zeżarło mi dodatkowo 20zł.. wpisałem *121* i tam nawet nie miałem pokazane że mam ten pakiet, mogę wiedzieć o co chodzi?
dodam że te 300mb które miałem to miałem z oferty oswajacz internetowy (telefon xperia x8).
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: ChuckyCiechanow »

Pakiet Non Stop sprawdza się kodem *136#
brak
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 paź 2011, o 22:41

Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)

Post autor: brak »

no to jak wpiszę #136* to pokazuje że mam aktywny ten pakiet 9 non stop.
to dlaczego mi z konta zżera?

@edit
okej, skonfigurowałem APN i wszystko działa jak należy.
a mam jeszcze pytanie.
jeżeli będę korzystał z pakietu 300mb a nie 9 non stop to muszę włączyć internet czy siedzieć na tym APN plus'a?
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Niedawno dostałem 2 SMS-y. W jednym sieć poinformowała mnie że mój pakiet 300mb został wykorzystany. Myślę sobie OK, nic w tym dziwnego, ale po przeczytaniu drugiego zagotowało się we mnie. Może 2 godziny przed wysłaniem mi SMS-a mój stan konta wynosił 27zł z groszami. W SMS-ie poinformowano mnie że kończą mi się środki na koncie! Jak to możliwe, że na 1 raz zniknęło mi 27zł?! Dodam że obydwa SMS-y dotarły do mnie o tej samej godzinie, nie mogło być możliwości korzystania z internetu bez pakietu. Jaka może być tego przyczyna?

P.S. Moja taryfa to MixPlus V
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: Jrv »

A czemu nie było możliwości korzystania z internetu bez pakietu? Sms to nie jest usługa natychmiastowa i może przyjść nawet kilka godzin później. Jeśli pakiet się skończył i środki zniknęły to wielce prawdopodobne, że właśnie na usługi internet te środki zostały pobrane.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Owszem jest taka możliwość. Nie wydaję się Panu, że powinienem być o tym poinformowany? Gdybym miał na koncie, powiedzmy 400zł, to SMS przyszedłby mi np. 4 godziny później to macie prawo mi wszystko zainkasować bez żadnego poinformowania? Podkreślam że taka sytuacja zdarzyła się już nie pierwszy raz...
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: Jrv »

Jakie "macie prawo"? Ja nic nie inkasuje...
Stan pakietów zawsze można sprawdzić kodem *121# - w dowolnej chwili. Sytuacje takich pobrań mają (zazwyczaj) miejsce podczas jednej sesji kiedy kończy się pakiet i dalej pobierana jest już opłata z konta.
Zawsze można pisać reklamacje - jednak w takich sytuacjach są one mało zasadne.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Mam nadzieję, że BOK pomoże mi z tym problemem...
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: luki »

pawel1710 pisze:Jak może pobierać kasę za internet? Przecież pakiety internetowe są aktywne cały czas, póki się ich nie wyłączy, a po przekroczeniu limitu powinna spaść tylko prędkość internetu, ale kasy nie powinno pobierać z konta, bo pakiet internetowy dalej jest aktywny.
Jeśli masz pakiet Non Stop, to tak jest jak piszesz. A jeśli nie masz pakietu NS? Widziałeś w Plus Mix pakiet NS 300 MB?

http://internet.plus.pl/indywidualni/in ... w-plus-mix
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Mam 300mb Non Stop, więc pieniądze nie powinny zniknąć.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: luki »

Dostałeś w SMS informacje o tym, ze pakiet został wykorzystany, czy o tym, ze prędkość internetu jest ograniczona?


http://www.plus.pl/indywidualna/MixPlus ... ie_Mix.pdf
9. Po wykorzystaniu limitu jednostek danych w ramach aktywowanego Pakietu internetowego, opłaty za transmisję danych naliczane są
zgodnie z Taryfą Mix, chyba, że Abonent korzysta z innego pakietu danych. W tym przypadku w pierwszej kolejności zostaną wykorzystane
jednostki z tego pakietu.
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

Treść SMS "Pakiet internet 300mb został wykorzystany lub upłynął jego okres ważności". Następny "Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj, aby doładować konto.". Obydwa SMS-y w poniedziałek o 17:41 jeden po drugim.

P.S. Jeszcze jedną rzeczą, która od dawna mnie zastanawia to, że jak sprawdzam ilość mb to mam np. 135000, a 10 min póżniej w drugim 140000. Jakim cudem mogę mieć więcej mb?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: luki »

To nie jest pakiet Non Stop, tylko zwykły pakiet internetowy w ofercie smartfonowej, po przekroczeniu, którego jest naliczana opłata. Zresztą podałem link do regulaminu.

Użytkownik jest zobowiązany sprawdzać wykorzystanie indywidualnie jednostek, bo opertor może wysłać SMS, ale nie musi, automat może też wysłać SMS z opóźnieniem, bądź z opóźnienie może on dotrzeć. Po to są krótkie kody.
Abonent ma możliwość sprawdzenia pozostałego limitu jednostek danych w ramach aktywowanego na swoim koncie Pakietu internetowego
oraz dnia, w którym upływa Okres Ważności Pakietu internetowego za pomocą krótkiego kodu: *121# i wciśnięcia przycisku „zadzwoń”.
michal585
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 27 maja 2012, o 21:53

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: michal585 »

W takim razie już wiem skąd ten problem, myślałem że mam pakiet NonStop... Ale dlaczego w SMS-ach, w których można sprawdzić ilość mb mam 135000mb, a w późniejszym 10 min później 140000?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Znikające środki z konta...

Post autor: luki »

Tego nie jestem w stanie wyjaśnić, mimo szczerych chęci. Może jakiś pracownik potem Ci odpowie, jak będzie wiedział.
ODPOWIEDZ