znikające pieniądze (pakiet internetowy)
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 paź 2011, o 22:41
znikające pieniądze (pakiet internetowy)
witam.
miałem pakiet internetowy 300mb, i wszystko było dobrze, straciłem ten pakiet więc chciałem kupić pakiet internet 9 non stop, kupiłem, przyszedł sms że został aktywowany i zjadło mi 9zł, i wszedłem na internet na chwile i zeżarło mi dodatkowo 20zł.. wpisałem *121* i tam nawet nie miałem pokazane że mam ten pakiet, mogę wiedzieć o co chodzi?
dodam że te 300mb które miałem to miałem z oferty oswajacz internetowy (telefon xperia x8).
miałem pakiet internetowy 300mb, i wszystko było dobrze, straciłem ten pakiet więc chciałem kupić pakiet internet 9 non stop, kupiłem, przyszedł sms że został aktywowany i zjadło mi 9zł, i wszedłem na internet na chwile i zeżarło mi dodatkowo 20zł.. wpisałem *121* i tam nawet nie miałem pokazane że mam ten pakiet, mogę wiedzieć o co chodzi?
dodam że te 300mb które miałem to miałem z oferty oswajacz internetowy (telefon xperia x8).
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)
Pakiet Non Stop sprawdza się kodem *136#
Re: znikające pieniądze (pakiet internetowy)
no to jak wpiszę #136* to pokazuje że mam aktywny ten pakiet 9 non stop.
to dlaczego mi z konta zżera?
@edit
okej, skonfigurowałem APN i wszystko działa jak należy.
a mam jeszcze pytanie.
jeżeli będę korzystał z pakietu 300mb a nie 9 non stop to muszę włączyć internet czy siedzieć na tym APN plus'a?
to dlaczego mi z konta zżera?
@edit
okej, skonfigurowałem APN i wszystko działa jak należy.
a mam jeszcze pytanie.
jeżeli będę korzystał z pakietu 300mb a nie 9 non stop to muszę włączyć internet czy siedzieć na tym APN plus'a?
Znikające środki z konta...
Niedawno dostałem 2 SMS-y. W jednym sieć poinformowała mnie że mój pakiet 300mb został wykorzystany. Myślę sobie OK, nic w tym dziwnego, ale po przeczytaniu drugiego zagotowało się we mnie. Może 2 godziny przed wysłaniem mi SMS-a mój stan konta wynosił 27zł z groszami. W SMS-ie poinformowano mnie że kończą mi się środki na koncie! Jak to możliwe, że na 1 raz zniknęło mi 27zł?! Dodam że obydwa SMS-y dotarły do mnie o tej samej godzinie, nie mogło być możliwości korzystania z internetu bez pakietu. Jaka może być tego przyczyna?
P.S. Moja taryfa to MixPlus V
P.S. Moja taryfa to MixPlus V
Re: Znikające środki z konta...
A czemu nie było możliwości korzystania z internetu bez pakietu? Sms to nie jest usługa natychmiastowa i może przyjść nawet kilka godzin później. Jeśli pakiet się skończył i środki zniknęły to wielce prawdopodobne, że właśnie na usługi internet te środki zostały pobrane.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Znikające środki z konta...
Owszem jest taka możliwość. Nie wydaję się Panu, że powinienem być o tym poinformowany? Gdybym miał na koncie, powiedzmy 400zł, to SMS przyszedłby mi np. 4 godziny później to macie prawo mi wszystko zainkasować bez żadnego poinformowania? Podkreślam że taka sytuacja zdarzyła się już nie pierwszy raz...
Re: Znikające środki z konta...
Jakie "macie prawo"? Ja nic nie inkasuje...
Stan pakietów zawsze można sprawdzić kodem *121# - w dowolnej chwili. Sytuacje takich pobrań mają (zazwyczaj) miejsce podczas jednej sesji kiedy kończy się pakiet i dalej pobierana jest już opłata z konta.
Zawsze można pisać reklamacje - jednak w takich sytuacjach są one mało zasadne.
Stan pakietów zawsze można sprawdzić kodem *121# - w dowolnej chwili. Sytuacje takich pobrań mają (zazwyczaj) miejsce podczas jednej sesji kiedy kończy się pakiet i dalej pobierana jest już opłata z konta.
Zawsze można pisać reklamacje - jednak w takich sytuacjach są one mało zasadne.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Znikające środki z konta...
Mam nadzieję, że BOK pomoże mi z tym problemem...
Re: Znikające środki z konta...
Jeśli masz pakiet Non Stop, to tak jest jak piszesz. A jeśli nie masz pakietu NS? Widziałeś w Plus Mix pakiet NS 300 MB?pawel1710 pisze:Jak może pobierać kasę za internet? Przecież pakiety internetowe są aktywne cały czas, póki się ich nie wyłączy, a po przekroczeniu limitu powinna spaść tylko prędkość internetu, ale kasy nie powinno pobierać z konta, bo pakiet internetowy dalej jest aktywny.
http://internet.plus.pl/indywidualni/in ... w-plus-mix
Re: Znikające środki z konta...
Mam 300mb Non Stop, więc pieniądze nie powinny zniknąć.
Re: Znikające środki z konta...
Dostałeś w SMS informacje o tym, ze pakiet został wykorzystany, czy o tym, ze prędkość internetu jest ograniczona?
http://www.plus.pl/indywidualna/MixPlus ... ie_Mix.pdf
http://www.plus.pl/indywidualna/MixPlus ... ie_Mix.pdf
9. Po wykorzystaniu limitu jednostek danych w ramach aktywowanego Pakietu internetowego, opłaty za transmisję danych naliczane są
zgodnie z Taryfą Mix, chyba, że Abonent korzysta z innego pakietu danych. W tym przypadku w pierwszej kolejności zostaną wykorzystane
jednostki z tego pakietu.
Re: Znikające środki z konta...
Treść SMS "Pakiet internet 300mb został wykorzystany lub upłynął jego okres ważności". Następny "Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj, aby doładować konto.". Obydwa SMS-y w poniedziałek o 17:41 jeden po drugim.
P.S. Jeszcze jedną rzeczą, która od dawna mnie zastanawia to, że jak sprawdzam ilość mb to mam np. 135000, a 10 min póżniej w drugim 140000. Jakim cudem mogę mieć więcej mb?
P.S. Jeszcze jedną rzeczą, która od dawna mnie zastanawia to, że jak sprawdzam ilość mb to mam np. 135000, a 10 min póżniej w drugim 140000. Jakim cudem mogę mieć więcej mb?
Re: Znikające środki z konta...
To nie jest pakiet Non Stop, tylko zwykły pakiet internetowy w ofercie smartfonowej, po przekroczeniu, którego jest naliczana opłata. Zresztą podałem link do regulaminu.
Użytkownik jest zobowiązany sprawdzać wykorzystanie indywidualnie jednostek, bo opertor może wysłać SMS, ale nie musi, automat może też wysłać SMS z opóźnieniem, bądź z opóźnienie może on dotrzeć. Po to są krótkie kody.
Użytkownik jest zobowiązany sprawdzać wykorzystanie indywidualnie jednostek, bo opertor może wysłać SMS, ale nie musi, automat może też wysłać SMS z opóźnieniem, bądź z opóźnienie może on dotrzeć. Po to są krótkie kody.
Abonent ma możliwość sprawdzenia pozostałego limitu jednostek danych w ramach aktywowanego na swoim koncie Pakietu internetowego
oraz dnia, w którym upływa Okres Ważności Pakietu internetowego za pomocą krótkiego kodu: *121# i wciśnięcia przycisku „zadzwoń”.
Re: Znikające środki z konta...
W takim razie już wiem skąd ten problem, myślałem że mam pakiet NonStop... Ale dlaczego w SMS-ach, w których można sprawdzić ilość mb mam 135000mb, a w późniejszym 10 min później 140000?
Re: Znikające środki z konta...
Tego nie jestem w stanie wyjaśnić, mimo szczerych chęci. Może jakiś pracownik potem Ci odpowie, jak będzie wiedział.