LTE połączenie
- luki
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1577
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23
Re: LTE połączenie
Aplikacja na Huawei ze strony Plusa, o ile jest prawidłowa USIM. Na ZTE wymiana Simki.
Re: LTE połączenie
Co twoim zdaniem oznacza określenie "prawidłowa USIM"? jakie karty są nieprawidłowe?
Oto mój program który pozwala wymuszać odpowiednie połączenie :
Oto mój program który pozwala wymuszać odpowiednie połączenie :
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: LTE połączenie
Zadzwoń na dział tech. to ci powiedzą. http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48&t=6206
Re: LTE połączenie
Nadal twierdzę że to nie problem karty, a także aplikacji.luki pisze:Zadzwoń na dział tech. to ci powiedzą. http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=48&t=6206
Ja LTE mam ale drastycznie zmieniły się parametry,nowa sim w testach nic nie zmienia a aplikacja którą podajesz do zainstalowania to tylko najnowszy iPlus menager którego już dawno posiadam i z niego nie korzystam(co oczywiście nie oznacza że inne programy działają gorzej) nadal twierdzę że problem leży po stronie technicznej stacji z której korzystam,czyli jej konfiguracji, a problem pojawił się po konsolidacji sieci spółek midasa.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: LTE połączenie
Nie podam panaceum na wszystkie problemy z LTE. Podałem info dotyczące ostatnich problemów, które może pomóc, a nie musi. A aplikacja ma tę samą wersję, ale ostatnio wrzucono inną.
Re: LTE połączenie
Nie oczekuję "panaceum" z Twojej strony na problemy związane z LTE, tylko zwracam uwagę na to że te zabiegi nie każdemu pomogą.luki pisze:Nie podam panaceum na wszystkie problemy z LTE. Podałem info dotyczące ostatnich problemów, które może pomóc, a nie musi. A aplikacja ma tę samą wersję, ale ostatnio wrzucono inną.
Oczywiście może na połączenie z samym LTE tak,ale na osiągnięcie zadowalającego transferu niekoniecznie,przynajmniej na zachowanie bardzo dobrych parametrów które wcześniej osiągano
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Re: LTE połączenie
Miałem takie same problemy z łączeniem się za pomocą E398 jak opisywane na poprzednich stronach. i faktycznie aplikacja Polsatu cyfrowego, może rozwiązać problemy, które polegały na tym, że raz miałem połączenie, a najczęściej miałem komunikat, że "kabel odłączony" pomimo, że modem świecił, a na aplikacji był wskazywany poziom sygnału. Na kilku innych komputerach na aplikacji z modemu internet nie chciał działać, a zainstalowanie aplikacji ze strony Plusa dla E398 powodowało, że działał, ale problematycznie.
O dziwo pracuję teraz na aplikacji PLUSA (wykazuje większe transfery w porównaniu z Polsatem i działa teraz bez problemów). Aplikacja Polsatu ma zaletę, że wskazuje poziom sygnału i zużycie transferu. Nie wiem co w takim razie uzdrowiło aplikację Plusa, być może jakieś inne sterowniki z aplikacji Polsatu.
Pomimo, że teraz jest wszystko ok, to byłem dzisiaj w salonie Plusa, gdzie zakupiłem modem i obsługa stwierdziła, że problemem mogła być karta SIM, która powinna mieć napis LTE 01, a ja mam tylko LTE, więc w poniedziałek spróbuję ją wymienić.
Co do transferów to są na poziomie 11-32 MB/s.
Pozdrawiam.
O dziwo pracuję teraz na aplikacji PLUSA (wykazuje większe transfery w porównaniu z Polsatem i działa teraz bez problemów). Aplikacja Polsatu ma zaletę, że wskazuje poziom sygnału i zużycie transferu. Nie wiem co w takim razie uzdrowiło aplikację Plusa, być może jakieś inne sterowniki z aplikacji Polsatu.
Pomimo, że teraz jest wszystko ok, to byłem dzisiaj w salonie Plusa, gdzie zakupiłem modem i obsługa stwierdziła, że problemem mogła być karta SIM, która powinna mieć napis LTE 01, a ja mam tylko LTE, więc w poniedziałek spróbuję ją wymienić.
Co do transferów to są na poziomie 11-32 MB/s.
Pozdrawiam.
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: LTE połączenie
Teraz wszystkie karty wydawne z modemami LTE to karty typu LTE 01. Jeśli ktoś ma problem z działaniem modemu E398 zalecana jest wymiana własnie na taki rodzaj karty. Zaś głownie tyczy sie to logwania do sieci i samego połaczenia, nie ma to wplywu na uzyskiwaną przepustowość.
Re: LTE połączenie
Ja mam też problem po 4 miesiącach użytkowania LTE. Od kilku dni nawet nie mogę się połączyć z LTE; strasznie długo szuka sygnału, a i tak znajdzie 3G. Jestem zły, bo na początku było spoko chociaż obiecane 100mb to bzdura, nigdy nie było 40.
ps
modem lte huawei E398 po zabiegach opisanych w temacie ping w granicach 90 czasem 61 ale pobieranie 3,75 mapka pokazuję ze zasięg lte jest na ciągle 3 kreski program polsatu pokazuje 2 czasem tez 3
jedna z map pokazuje u mnie zasięg w domu a inne ze na zewnątrz
robiłem kilka testów raz jest 3 raz 7 a teraz 8 z całym szacunkiem nie tego oczekiwałem szczerze liczyłem na 60 teraz wiem ze to dałem sie złapać reklamie
ps
modem lte huawei E398 po zabiegach opisanych w temacie ping w granicach 90 czasem 61 ale pobieranie 3,75 mapka pokazuję ze zasięg lte jest na ciągle 3 kreski program polsatu pokazuje 2 czasem tez 3
jedna z map pokazuje u mnie zasięg w domu a inne ze na zewnątrz
robiłem kilka testów raz jest 3 raz 7 a teraz 8 z całym szacunkiem nie tego oczekiwałem szczerze liczyłem na 60 teraz wiem ze to dałem sie złapać reklamie
Re: LTE połączenie
Byłem dzisiaj w salonie, ale już inna pani zażądała 61 zł za wymianę karty SIM, bo umowa została podpisana ponad miesiąc temu. Na szczęście pojawiła się ta z czwartku i poinstruowała jak się takie karty wymienia bezpłatnie. Na razie karta jest nieaktywna i nie mam pewności czy ją aktywują, bo jest inna procedura. Czekam. Na starej karcie po eksperymencie z aplikacją Polsatu nadal nie ma mam problemów z łączeniem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: LTE połączenie
igacopierz pisze:Od dziś mam to samo, pokazuje się LTE ale łączy się przełączając na HSDPA+ szkoda mi już słów i kasy by znów dzwonić do BOK, ciągle z Plusem są problemy;/
U mnie to samo - jak dadzą nam możliwość w wyborze z jaką siecią możemy się łączyć to myślę, że to pomoże.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać na nowe oprogramowanie Plus Internet 2.5
Ostatnio zmieniony 9 gru 2012, o 18:32 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa błędów ortograficznych.
Powód: Poprawa błędów ortograficznych.
Re: LTE połączenie
Na aktywację nowej karty SIM czekałem 20 dni - napisałem 2 reklamacje. W dniu kiedy aktywowano kartę, otrzymałem informację, że otrzymam pisemną odpowiedź na reklamację.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 222
- Rejestracja: 5 lis 2012, o 21:04
Re: LTE połączenie
dunloper napisał.
Jaki masz zasięg?
Może przenieść trochę w inne miejsce? Może zacznie uzyskiwać lepszą jakość transmisji danych.Witam.
To znowu ja i znowu problem z LTE. Od 3-4 dni gdy łączę się z LTE chodzi wolniej niż HSPA+ !! Robiłem test na stronie Cyfrowego Polsatu i na speedtest.net i download był 0,4 MB/s a upload 0,6 MB/s :/ Da się coś z tym zrobić czy znowu jakieś problemy w sieci Plus? :/
Jaki masz zasięg?
LTE modem Huawei e398
Witam,
po przeczytaniu niektórych postów doszłam do wniosku, że nie ma tu mojego problemu.
Otóż, od kilku dni po połączeniu z LTE i przy zasięgu 2/3 kresek nagle się samoczynnie przełącza na 3G i wywala z Internetu - po czym znów łączę, działa jakąś chwile ( 5,10,30 min nawet godzinę) i znów to samo.
Może na to coś poradzicie, tylko proszę nie piszcie mi bym dzwoniła na ta przeklętą infolinie.
po przeczytaniu niektórych postów doszłam do wniosku, że nie ma tu mojego problemu.
Otóż, od kilku dni po połączeniu z LTE i przy zasięgu 2/3 kresek nagle się samoczynnie przełącza na 3G i wywala z Internetu - po czym znów łączę, działa jakąś chwile ( 5,10,30 min nawet godzinę) i znów to samo.
Może na to coś poradzicie, tylko proszę nie piszcie mi bym dzwoniła na ta przeklętą infolinie.
- bramowicz1
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 151
- Rejestracja: 4 mar 2013, o 02:14
- Lokalizacja: Toruń, Lubicz
Re: LTE połączenie
Jak się nazywa ten program?To twój własny?W sieci nigdzie nie mogę go znaleźć.vod pisze: Oto mój program który pozwala wymuszać odpowiednie połączenie :
D-Link DWR-966, Motorola Edge 30 Pro