AZRAEL pisze:Nie wiem co sie stało... ale transfer nagle "wrócił".
Wchodze o 15:00 nie ma. 17:00 i jest. Ale nie wiem czy dali mi od nowa, czy połowe czy jak.
Możesz mi to @Krzysiek jakoś sprawdzić ?
Tak, jeśli prześlesz mi numer
Krzysiek_Plus pisze:dodo1255 prześlij numer przez formularz. Sprawdze
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja mam to samo, też mi się dziwnie szybko kończy , walcze!! :) wysyłam reklamację i czekam, zobaczymy co odpowiedzą i jak rozw. sprawę. Jak niegatywnie zrywam umowę, nie będe nikogo dorabiać!!
Możliwe, ja puszczam bajkę synkowi z weeb.tv, gram sobie online a żona ogląda serial. Dobowe zużycie 8 do 10 GB. Prędkość zabita na śmierć po 10 dniach. W regulaminie nie pisze kiedy ograniczą, do ile, ani na jaki czas. Odpowiedzi konsultantów są na jedno kopyto, legendarny paragraf
Miałem zły pomysł, by do dwóch telefonów, które u was mam na firmę dobrać jeszcze LTE, bo kończyła mi się umowa u poprzedniego dostawcy. Aktywacja trwała dwa tygodnie (a właściwie 15 dni i chyba tylko tak krótko, że interweniowałem), a po 12 dniach internet stanął - podobno zużyliśmy już 25 GB. Co dziwne, czasowo używany do czasu aktywacji internet z prepaida wykazywał rzadko zużycie większe niż 500-600 MB/dzień, więc 25 GB powinno wystarczyć z powodzeniem na miesiąc (są tu tylko dwie osoby, łatwo stwierdzić co kto robi, nic objętościowego się nie ściąga). Ponadto podobno po przekroczeniu limitu miało być zmniejszenie szybkości do 10 Mb/s, co wystarczyłoby, jest jednak maksymalnie 0,1 Mb/s. Miałem zamiar kupić jeszcze jeden zestaw do drugiego lokalu, ale w tej sytuacji chyba zrezygnuję, a i jeden z telefonów, któremu kończy się umowa przeniosę gdzie indziej