Teraz jest 21 kwi 2018, o 21:51

Zostaw Kontakt





Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

wrocman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 13:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post3 kwi 2018, o 12:01

Witam,

W dniu 23 marca pękł mi wyświetlacz w Honor 8. Mam wykupioną usługę serwis wyświetlacza (przed 30.09.17) więc zgłosiłem usterkę zgodnie z regulaminem. Digital-Care naprawę uznał i wysłał do mnie kuriera. Kurier przyjechał i urządzenie trafiło do serwisu Regeneris. Po 2 dniach otrzymałem zgłoszenie, że wyświetlacz mi wymienią, ale po uiszczeniu 120 zł z tytułu naprawy innych elementów, które nie wynikają ze zgłoszenia ani nie są objęte gwarancją producenta czy też ubezpieczeniem. Uszkodzenia nie wypływają na wymianę wyświetlacza ani nie są zepsute (wgniecenie na obudowie oraz ryski na tylnej obudowie).

Niestety ani Dział Reklamacji, ani ubezpieczycie a tym bardziej serwis nie chcą mi wyjaśnić dlaczego została wymuszona dodatkowa opłata za elementy, które nie były zgłoszone do naprawy? Po uzyskaniu informacji od producenta, opłata byłby zasadna jeśli urządzenie trafiłoby do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej producenta.

Bardzo proszę o porady, bo serwis wyświetlacza samego nie naprawi "bo nie" a nie mam zamiaru płacić na wymianę elementu nie wpływającego na działania telefonu a jest tylko uszkodzeniem wizualnym.

Pozdrawiam, Michał

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości