brak paragonu a gwarancja

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
NarQu
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 sie 2013, o 23:39

brak paragonu a gwarancja

Post autor: NarQu »

Witam !

Mam taki problem. Otóż kupiłem na allegro telefon Xperia NEO V z gwarancją. Oczywiście po przyjściu paczki karta gwarancyjna była w środku. Problem jest w tym, że w karcie gwarancyjnej jest pieczątka autoryzowanego przedstawiciela plus w nowym sączu, wypełniony numer seryjny telefonu (IMEI) ale brak jakiegoś paragonu, czy dowodu zakupu.

Czy mogę się ubiegać o paragon/kopię umowy w salonie plusa lub czy w przypadku popsucia się telefonu wystarczy taka karta gwarancyjna wraz z pieczątką ? Chciałbym telefon sprzedać, a wiadomo że bez gwarancji nikt nie kupi i chciałbym to jakoś załatwić jeśli nie wystarczy ta pieczątka.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: brak paragonu a gwarancja

Post autor: pepcia2 »

NarQu
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 sie 2013, o 23:39

Re: brak paragonu a gwarancja

Post autor: NarQu »

Ale czy ja sam mogę pójść do plusa i oni mi tą kopię umowy na podstawie karty gwarancyjnej wydadzą ?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: brak paragonu a gwarancja

Post autor: pepcia2 »

Nie wiem, bo to nie Ty brałeś umowę.
Zawsze możesz zapytać.
karolajjnn
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 gru 2013, o 15:53

Gwarancja Plus - Sony Xperia P nie działa poprawnie

Post autor: karolajjnn »

Hej, mam na imię Karolina. Wczoraj zauważyłam, że mój telefon [nigdy nie był nigdzie naprawiany] robi czasem nieostre zdjęcia. Dziś natomiast nie zrobi żadnego ostrego zdjęcia i filmiku wszystko nieostre, nawet nie potrafi ustawić ostrości i znaczek zamiast zielonego [ostry] pokazuje czerwony [nieostrość]. Denerwuje mnie to ponieważ bardzo dużo korzystam z aparatu. Telefon włączałam, wyłączałam i nic... przez cały dzień się nic nie zmienia. Jedynie co mam to kartę gwarancyjną z pieczątką jakiegoś salonu Plusa od grudnia zeszłego roku. Jak myślicie wysyłać na gwarancję? Czy to, że mam tylko tę kartę gwarancyjną jest ok, a jeśli tak to co, mam podejść do jakiegokolwiek salonu Plusa i oddać swój telefon?
Jestem zielona w tych sprawach, bo jestem u innego operatora.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2013, o 08:39 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków - brak dowodu zakupu, a gwarancja
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Gwarancja Plus - Sony Xperia P nie działa poprawnie

Post autor: pepcia2 »

Musi być karta gwarancyjna i dowód zakupu. Gwarancja ważna jest 2 lata. ;-)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: brak paragonu a gwarancja

Post autor: sl@w_es »

@ „karolajjnn”,

zajrzyj jeszcze do tematów:

- Telefon kupiony w plusie a gwarancja (link podała we wcześniejszym poście pepcia2).
- Gwarancja telefonu

Zasady obowiązujące na PlusForum (Regulamin):
11. Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Jak wynika z treści mojej wypowiedzi temat był już poruszany na FORUM. :-/ ;-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ