Witam
Mam pytanie czy jeżeli salon Plusa nie zapewnił mi sprzęt zastępczy mowa o modemie do internetu Radiowego Axesstell 410LR ,a modem został oddany do salonu w celu naprawy 02.11.13 (do tej pory nie wrócił) czy mogę się ubiegać o obniżenie kosztów abonamentowych z tego powodu ? Z tego co pamietam był to pakiet 114 zł za 30gb .
Z góry dziękuje
Pozdrawiam
brak zapewnienia sprzetu zastępczego a abonament leci
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 lis 2013, o 17:05
- JohnyTwice
- PlusManiak
- Posty: 124
- Rejestracja: 8 lut 2009, o 11:53
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: brak zapewnienia sprzetu zastępczego a abonament leci
Możesz napisać reklamację po zakończeniu procesu serwisowego, koniecznie dołącz kopie kwitów z serwisu. Zapewnienie sprzętu zastępczego to jedynie grzeczność operatora, a raczej właściciela punktu sprzedaży, tak naprawdę nie ma takiego obowiązku..