brak zapewnienia sprzetu zastępczego a abonament leci

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
lukas-ek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 lis 2013, o 17:05

brak zapewnienia sprzetu zastępczego a abonament leci

Post autor: lukas-ek »

Witam
Mam pytanie czy jeżeli salon Plusa nie zapewnił mi sprzęt zastępczy mowa o modemie do internetu Radiowego Axesstell 410LR ,a modem został oddany do salonu w celu naprawy 02.11.13 (do tej pory nie wrócił) czy mogę się ubiegać o obniżenie kosztów abonamentowych z tego powodu ? Z tego co pamietam był to pakiet 114 zł za 30gb .
Z góry dziękuje
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
JohnyTwice
PlusManiak
Posty: 124
Rejestracja: 8 lut 2009, o 11:53
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Re: brak zapewnienia sprzetu zastępczego a abonament leci

Post autor: JohnyTwice »

Możesz napisać reklamację po zakończeniu procesu serwisowego, koniecznie dołącz kopie kwitów z serwisu. Zapewnienie sprzętu zastępczego to jedynie grzeczność operatora, a raczej właściciela punktu sprzedaży, tak naprawdę nie ma takiego obowiązku..
ODPOWIEDZ