Oddanie telefonu na gwarancję

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
MeDy97
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:51

Oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: MeDy97 »

Witam. Dziś oddałem swój telefon na gwarancję w punkcie plusa i mam jedno pytanie, czy przy oddaniu telefonu na gwarancję pracownik tego punktu powinien zabrać fakturę VAT (Oryginał) ? Formularz naprawy dostałem.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: sl@w_es »

Tak jak odpowiedziałem Ci wcześniej potrzebna jest karta gwarancyjna (zawierająca numer IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży oraz podpis) i dowód zakupu - w Twoim przypadku jest to faktura.
Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, aby była ona potrzebna tylko do wglądu w punkcie/salonie Plusa, bo to nie Plus naprawia telefony. Karta gwarancyjna jak i dowód zakupu wraz z uszkodzonym sprzętem docierają do serwisu, a po naprawie są zwracane.
W formularzu naprawy powinieneś mieć wyszczególnione co zostało przekazane/przyjęte wraz z telefonem. Jeśli pracownik punktu czy salonu tego nie dopełnił... nie dokończę tego zdania z oczywistych względów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
MeDy97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 sty 2014, o 20:51

Re: Oddanie telefonu na gwarancję

Post autor: MeDy97 »

Dziękuje za pomoc.
ODPOWIEDZ