Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
jzury
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lut 2014, o 21:34

Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: jzury »

Witam,
telefon kupiłem od osoby, która wzięła go na przedłużenie abonamentu w Plusie na firmę.

Niestety zauważyłem dziś ze po włączeniu "danych komórkowych" na belce...totalnie nic się nie dzieje. Wcześniej po ich włączeniu pojawiał mi się znaczek "E" "G3" "H+" w zależności od dostępności....dziś nie pojawiło mnie się NIC...nie mogę otwierać stron, nic nie działa. W ustawieniach połączneń teoretycznie mam wszystko ustawione.
Kilkukrotny reset telefonu nic nie pomógł...

Wcześniej taka sytuacja pojawiała się raz na jakiś czas.. reset pomagał...

W związku z tym chciałbym oddać telefon do serwisu.
Do telefonu posiadam pudełko oraz wszystkie akcesoria, oraz kartę gwarancyjną z pieczątką.
Niestety nie posiadam faktury, ani paragonu.

Czy to wystarczy, aby oddać telefon do naprawy w ramach gwarancji i była ona uwzględniona??????
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, o 22:09 przez jzury, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
~~hh
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 lut 2014, o 11:43

Re: Sansung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: ~~hh »

musisz miec jeszcze dowód sprzedaży - kopia umowy, fv lub paragon.
jzury
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2014, o 21:34

Re: Sansung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: jzury »

Pytanie czy jestem w stanie np. po IMEI telefonu dostać kopię dokumentu zakupu w Plusie?
Awatar użytkownika
~~hh
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 lut 2014, o 11:43

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: ~~hh »

jest ustawa o ochronie danych osobowych i nikt Ci nie wyda takiego dokumentu w +.

skontaktuj sie z osoba od ktorej kupiles tel.
jzury
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2014, o 21:34

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: jzury »

Właśnie problem w tym, że nie mam kontaktu z tą osobą....
Awatar użytkownika
~~hh
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 lut 2014, o 11:43

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: ~~hh »

to nie bardzo mam Ci co doradzic w takiej sytuacji :/

skontaktuj sie z serwisem.. moze ktos przymknie na to oko bo kiedys nie trzeba bylo.
nawet jak przyjmie Ci go pracownik punktu plusa to i tak serwis bez dowodu zakupu
moze wstrzymac naprawe.

jak nic sie nie uda zalatwic pozostaje naprawa platna.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: pepcia2 »

Wstrzymaj sie z oddawaniem telefonu, bo jest jakaś awaria w całej Polsce. Nikt nie ma internetu ;-)
jzury
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2014, o 21:34

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: jzury »

Sprawdziłem w telefonie Żony (Nokia z symbianem), również nie chce się połączyć - inny tel, inna karta...
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: pepcia2 »

Jak Ci pisałam jest jakaś awaria. Wejdź na strone Plusa na Facebooku, tam jest gorąco ;-)
Awatar użytkownika
~~hh
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 lut 2014, o 11:43

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: ~~hh »

dobrze ze technike polkomtel zredukowal........ :D widac wychodzi im to na dobre ;)

ja zasysam caly czas net z telefonu widac jestem wsrod tych szczesliwcow ktorym dziala.
w drugim telu tez jest ok.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Samsung S3 mini - karta gwarancyjna = czy to wystarczy?

Post autor: pepcia2 »

U mnie też nie ma od kilku godzin, to jesteś jakiś wyjątek :-)
ODPOWIEDZ