Mój Samsung gubił zasięg, przestała działać słuchawka telefonu i zaczął się bardzo nagrzewać podczas ładowania. Z gubieniem zasięgu dało się żyć a podczas ładowania bardzo sporadycznie korzystałem z telefonu (głównie dlatego, że często ładowałem go jak kładłem się spać) Jednak bez działającej słuchawki telefon jest bezużyteczny.
Poszedłem do salonu Plusa i grzecznie poprosiłem panią Alicję o przygotowanie dokumentów do gwarancji. :)
Telefon na gwarancję oddałem 19.01.2014 wrócił z naprawy 04.02.2014 (16 dni)Opis usterki
W telefonie pojawia się kilka usterek, są one następujące: 1. w telefonie nie działa słuchawka telefonu, klient po odebraniu rozmowy nie słyszy rozmówcy. 2. Telefon podczas ładowania bardzo mocno nagrzewa się. 3. Telefon podczas użytkowania gubi zasięg, gdzie inne telefony w sieci Plus w tym samym miejscu działają bezproblemowo.
Od razu po wyciągnięciu telefonu z pudełka oczywiście w obecności pani Alicji (lubię gdy przez cały czas obsługuje mnie jedna osoba - może mnie poznać i zrozumieć moje wymagania) zauważyłem dwie rysy na górnej części obudowy oraz jedną poważniejszą na ekranie. Co dziwne po włączeniu telefonu na jasnym tle tapety było widać ewidentnie przesuniętą matrycę w lewą stronę (po lewej stronie ekran "wchodził" w obudowę a po prawej widać było około 2 mm czarnego paska)Odpowiedź z serwisu
Wymiana głośnika i PCB. Zmiana oprogramowania. Strojenie. Telefon prawidłowo loguje się w sieci, nadaje i odbiera połączenia. Telefon sprawny.
Oboje byliśmy zaskoczeni. Pani Alicja poradziła mi, by nie podpisywać odbioru telefonu, obecną gwarancję zamknąć a telefon kolejny raz wysłać do serwisu opisując przy tym zaistniałą sytuację.
Oczywiście jak w opisie usterki telefon kolejny raz został odesłany dnia 04.02.2014 - do dnia dzisiejszego nie dotarł do salonuOpis usterki
Klient w dniu 04.02.2014 przyszedł po odbiór telefonu. Po wyjęciu telefonu z pudełka klient zauważył porysowanie obudowy w górnej części po obydwóch stronach, dodatkowo zarysowania widoczne są na wyświetlaczu telefonu. Po włączeniu telefonu ekran urządzenia jest przesunięty, widać to dokładnie na jasym tle tapety. Klient z zaistniałą sytuacją żąda wymiany telefonu na nowy model.
Ogólnie w książce serwisowej Samsunga jest napisane, że naprawa nie będzie trwała dłużej niż 14 dni ale wiadomo, że nikomu się tam nie śpieszy z oddaniem telefonu w ręce użytkownika więc wyślą go albo w ostatni dzień albo kolejny więc trzeba liczyć + - 16 dni.
Zastanawia mnie co teraz się stanie, czy ktoś miał już podobną sytuację?