Serwis Samsunga uszkodził mój telefon

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Awatar użytkownika
kovalc4
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lut 2014, o 19:32
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Serwis Samsunga uszkodził mój telefon

Post autor: kovalc4 »

Witam, przedstawię Wam moją przygodę z serwisem Samsunga

Mój Samsung gubił zasięg, przestała działać słuchawka telefonu i zaczął się bardzo nagrzewać podczas ładowania. Z gubieniem zasięgu dało się żyć a podczas ładowania bardzo sporadycznie korzystałem z telefonu (głównie dlatego, że często ładowałem go jak kładłem się spać) Jednak bez działającej słuchawki telefon jest bezużyteczny.

Poszedłem do salonu Plusa i grzecznie poprosiłem panią Alicję o przygotowanie dokumentów do gwarancji. :)
Opis usterki
W telefonie pojawia się kilka usterek, są one następujące: 1. w telefonie nie działa słuchawka telefonu, klient po odebraniu rozmowy nie słyszy rozmówcy. 2. Telefon podczas ładowania bardzo mocno nagrzewa się. 3. Telefon podczas użytkowania gubi zasięg, gdzie inne telefony w sieci Plus w tym samym miejscu działają bezproblemowo.
Telefon na gwarancję oddałem 19.01.2014 wrócił z naprawy 04.02.2014 (16 dni)
Odpowiedź z serwisu
Wymiana głośnika i PCB. Zmiana oprogramowania. Strojenie. Telefon prawidłowo loguje się w sieci, nadaje i odbiera połączenia. Telefon sprawny.
Od razu po wyciągnięciu telefonu z pudełka oczywiście w obecności pani Alicji (lubię gdy przez cały czas obsługuje mnie jedna osoba - może mnie poznać i zrozumieć moje wymagania) zauważyłem dwie rysy na górnej części obudowy oraz jedną poważniejszą na ekranie. Co dziwne po włączeniu telefonu na jasnym tle tapety było widać ewidentnie przesuniętą matrycę w lewą stronę (po lewej stronie ekran "wchodził" w obudowę a po prawej widać było około 2 mm czarnego paska)

Oboje byliśmy zaskoczeni. Pani Alicja poradziła mi, by nie podpisywać odbioru telefonu, obecną gwarancję zamknąć a telefon kolejny raz wysłać do serwisu opisując przy tym zaistniałą sytuację.
Opis usterki
Klient w dniu 04.02.2014 przyszedł po odbiór telefonu. Po wyjęciu telefonu z pudełka klient zauważył porysowanie obudowy w górnej części po obydwóch stronach, dodatkowo zarysowania widoczne są na wyświetlaczu telefonu. Po włączeniu telefonu ekran urządzenia jest przesunięty, widać to dokładnie na jasym tle tapety. Klient z zaistniałą sytuacją żąda wymiany telefonu na nowy model.
Oczywiście jak w opisie usterki telefon kolejny raz został odesłany dnia 04.02.2014 - do dnia dzisiejszego nie dotarł do salonu

Ogólnie w książce serwisowej Samsunga jest napisane, że naprawa nie będzie trwała dłużej niż 14 dni ale wiadomo, że nikomu się tam nie śpieszy z oddaniem telefonu w ręce użytkownika więc wyślą go albo w ostatni dzień albo kolejny więc trzeba liczyć + - 16 dni.

Zastanawia mnie co teraz się stanie, czy ktoś miał już podobną sytuację?
Awatar użytkownika
~~hh
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 4 lut 2014, o 11:43

Re: Serwis Samsunga uszkodził mój telefon

Post autor: ~~hh »

bardzo czesto serwisy przyjmujac sprzet do naprawy sporzadzaja fotograficzna dok. co do stanu technicznego
danego telefonu. w przypadku ktory opisales zweryfikuja i jak faktycznie beda rozbieznosci pewnie rozwiaza
je na Twoja korzysc. nie ma co sie na zapas martwic :)
szczechu1992
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2014, o 03:56

Re: Serwis Samsunga uszkodził mój telefon

Post autor: szczechu1992 »

Witam ja mam w dniu dzisiejszym prawie że identyczną sytuacje. Oddałem telefon Sony do serwisu gdyż zaczął on mi po 2 dniach się sam wyłączać ale mniejsza o to. Gdy 22/05 przyszedł mi telefon i dostałem go w swoje ręce to przy pani w punkcie plusa zacząłem patrzeć co w nim zrobili i gdy tylko go chciałem włączyć zobaczyłem duża rysę na wyświetlaczu telefonu. Pani ekspedientka jedyne co mi powiedziała to to ze oni się nim nie bawili i ze jak mi się nie podoba to żebym napisał reklamacje do nich i wysłał 2 raz telefon. Co jeszcze mnie zirytowało to to ze w raporcie naprawy napisali ze telefon jest sprawny a na samym końcu "Informacje dla Klienta: Ryski". I teraz nie wiem co mam zrobić jeśli mi przyślą porysowany z powrotem telefon miałem w rekach zaledwie 5 dni i nie było na nim żadnych śladów użytkowania.
ODPOWIEDZ