Wymiana?

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Rosaline
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 mar 2014, o 00:00

Wymiana?

Post autor: Rosaline »

Witam.
Zakupiłam w salonie Plusa (który już nie istnieje) 2 lata temu telefon Samsung Wave Y. Wszystko było dobrze, dopóki nie zepsuł się głośnik - zamiast rozmówcy słyszałam różne szumy.
Zaniosłam telefon do innego salonu Plusa, wymieniono mi głośnik oraz oprogramowanie. Od tamtej pory pojawiają mi się ciągle komunikaty o błędach, zaniosłam więc ten telefon po raz kolejny - po tygodniu dostałam druczek z napisem "wad nie wykryto, aparat sprawny, wymieniono oprogramowanie". Zrobiłam więc zdjęcia, wydrukowałam je i poprosiłam o dołączenie do wniosku o kolejną naprawę. Znowu "wad nie wykryto, aparat sprawny, wymieniono oprogramowanie". Nosiłam tak jeszcze raz, potem Pani w salonie Plusa doradziła mi, żebym udała się bezpośrednio do serwisu i tam może ujrzą, że jednak aparat nie jest sprawny. Tak też zrobiłam i po dwóch tygodniach odzyskałam telefon (wymieniono oczywiście oprogramowanie i jakieś śrubki), lecz jeszcze tego samego dnia po odebraniu znów pojawiały się te komunikaty, których nie da się wyłączyć inaczej niż poprzez wyjmowanie baterii...

Generalnie wszystko było z tym oprogramowaniem OK, dopóki serwis się za niego nie zabrał...
Mam pytanie: czy mogę się ubiegać o wymianę telefonu na nowy? Jeśli tak, to gdzie mam się udać?
Dodam, że gwarancja kończy mi się 30 marca 2014 roku, więc mam niewiele czasu.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Wymiana?

Post autor: pepcia2 »

O wymianie telefonu na nowy decyduje serwis :-/
Jak masz blisko do nich to podejdź jeszcze raz.
Rosaline
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 mar 2014, o 00:00

Re: Wymiana?

Post autor: Rosaline »

A jeśli chcę wymianę z tytułu gwarancji?
O wymianie telefonu mam w gwarancji napisane:
"Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady
- Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia."
dalej
"Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności produktu z umową sprzedaży."

Niestety nie wiem, co to są podzespoły i czy mi je kiedykolwiek wymieniano...
Tutaj lista:
Daty napraw (wizyty w salonie Plusa):
19.11.2013 r. - soft + części (głośnik, nie wiem czy coś jeszcze)
16.12.2013 r. - soft, brak usterki
14.01.2014 r. - soft
18.02.2014 r. - soft
08.03.2014 r. (wizyta bezpośrednio w serwisie) - soft, wymiana części elektronicznej: śrubki, mikrofon, konektor, układ scalony.
ODPOWIEDZ