Pęknięta szybka Kazam, a przygody z naprawą w Plusie

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
dalek
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sty 2014, o 16:48

Pęknięta szybka Kazam, a przygody z naprawą w Plusie

Post autor: dalek »

Witam

Mam dwa pytania. Pierwsze: w moim telefonie szybka uległa pęknięciu. Problem nie tak wyjątkowy, biorąc pod uwagę, że znam osoby, którym nawet po ostrożnym użytkowaniu owa szybka pękła. Podobno w plusie, w ciągu roku można wymienić uszkodzony ekran smarta Kazama (przeczytalem o tym tutaj: http://www.mgsm.pl/pl/katalog/kazam/tro ... Kazam.html) i tu pojawia się moje pytanie. Czy to dotyczy też Kazama 5?

Moje drugie pytanie brzmi: Byłem w salonie Plusa, w Prabutach, i zapytałem o tę nieodpłatną wymianę, i otrzymałem kuriozalną odpowiedź, że niektóre osoby musiały płacić, a inne nie musiały oraz że "telefony sa wysyłane dalej. Do serwisu w innym mieście i to od tego drugiego serwisu zależy.". Więc nasuwa się pytanie: jak w koncu z tym jest?
Awatar użytkownika
Dudzio
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 kwie 2014, o 09:45

Pęknięty digitizer w Kazam 4

Post autor: Dudzio »

Witam.
Mam problem, mianowicie pękł mi digitizer, a podczas umowy oznajmiano mnie że dostanę roczną gwarancję na wyświetlacze bez względu co by się nie stało zostanie wymieniony niestety, kiedy podszedłem do serwisu Plusa powiedziano mi, że naprawa wyniesie mnie około 200 zł.
Jak to możliwe?
Ostatnio zmieniony 28 cze 2014, o 13:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Polączenie wątków
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Pęknięty digitizer w Kazam 4

Post autor: niko10 »

ODPOWIEDZ