Witam.
Zakupiłem telefon przez esklep. Obecnie wrócił z naprawy z ekspertyza, że usterka nie powstała z winy użytkownika i urządzenie nie zostało naprawione i ekspertyza upoważnia do wymiany urządzenia na nowe lub innego rozwiazania wskazanego przez sprzedawcę. Zadzwoniłem do eshopu i wysłałem wszystkie dokumenty. W odpowiedzi otrzymałem, że ekspertyza jest ważna 30 dni od wystawienia i żebym udała się do serwisu, aby poprawili datę. Pragnę nadmienić iż telefon wysyłałem przez salon Plus. Salon mnie nie powiadomił iż telefon wrócił, nie mają również dokumentacji abym ten telefon odebrał. Zadzwoniłem do serwisu czy ponownie wystawia mi ekspertyzę. W rozmowie usłyszałem, że ekspertyza jest cały czas ważna, bo przecież wiadomo, że po miesiącu telefon sam się nie naprawi i jeśli będę chciał to zrobią mi kolejną ekspertyzę, ale będę musiał zapłacić za nią 69 zł. W rozmowie pani też mi powiedziała, że jest to bardzo dziwne, że ja mam robić ponownie tą ekspertyzę. Przecież też nie mogę odpowiadać za salon Plusa, że do mnie nie zadzwonił jak telefon wrócił z serwisu. Ja uważam, że to nie jest rozwiązanie w mojej sprawie odsyłając mnie do serwisu, a serwis do sprzedawcy.
Bardzo proszę o pomoc, bo każdy mnie zbywa, a ja nie wiem co mam robić.
Zakup telefonu przez eshop i ekspertyza
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lis 2014, o 14:56
Re: Zakup telefonu przez eshop i ekspertyza
Jakiej oferty dotyczy umowa; abonament, Mix/karta?
Pytam, bo chcę przenieść temat do Oficjalnego działu.
Pytam, bo chcę przenieść temat do Oficjalnego działu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec