Witam,
W styczniu podpisano umowę na 36 doładowań po 40 zł. Telefon jaki chciałem mieć to S4 Mini. Od początku pojawiły problemy. Telefon wyłączał się i włączał, a resetem towarzyszyły pojawiające się paski na ekranie.
Telefon został przez punkt Plusa wysłały do serwisu. Dołączyłem karteczkę z opisem usterki i zdjęciem. po paru dniach dostałem wiadomość, ze można go odebrać.
Rozwiązaniem usterki miało być strojenie telefonu, wgranie nowego systemu i testy w serwisie. Nie spodobało mi się to, bo te paski wyglądały raczej na uszkodzenie samego urządzenia, a nie systemu. Jednak pomyślałem, że serwis na pewno wiedział co robi.
Nie wiedział. Po powrocie do domu i chwilowym korzystaniu... reset.
Czy jest możliwość wymiany telefonu? Zgodnie z umową nie dostałem sprawnego urządzenia, a serwis mnie olał.
Dwie wycieczki z i po telefon do punktu Plusa oddalonego o 40 km kosztowały mnie sporo czasu i pieniędzy, a dalej nie mogę korzystać ze sprawmego urządzenia.
Ewentualna wymiana dla Plusa czy Samsunga to żaden koszt. Za to mi "korzystanie" z telefonu, który otrzymałem w salonie Plusa utrudnia życie i kosztuje coraz więcej.
Tak wygląda usterka:
Proszę o pomoc.
Samsung Galaxy S4 Mini Czy jest możliwa wymiana?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 paź 2013, o 19:57