Witam.
W sobotę wziąłem nowy telefon w Plusie model Galaxy A5. Na pierwszy rzut oka wszystko ok. Jednak po uruchomieniu i ustawieniu go w domu okazało się, że nie działa przycisk home. W poniedziałek jadę do salonu. Czego mogę się tam spodziewać? Nie wyobrażam sobie wysyłania telefonu do serwisu. Przecież ma dwa dni i był od początku walnięty. Nie mam zamiaru czekać dwa tygodnie na naprawę nowego telefonu. Poza tym nie mam zastępczego fona obsługującego nano sim.
Co radzicie? Szlag mnie trafia na samą myśl. Muszę wyjść z salonu z nowym telefonem albo będzie awantura.
Od początku wadliwy telefon
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lip 2011, o 08:28
Re: Od początku wadliwy telefon
A sprzedawca jest winien tego, że telefon jest niesprawny?
Radzę jednak nie robić "awantury", bo to raczej nie przyniesie spodziewanego efektu.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Radzę jednak nie robić "awantury", bo to raczej nie przyniesie spodziewanego efektu.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Re: Od początku wadliwy telefon
@ „fifi88osw”,
nim cokolwiek napiszesz na jakimkolwiek forum sprawdź najpierw datę posta na który odpowiadasz; nie sądzę, aby w tym przypadku Buncolex nadal oczekiwał na odpowiedź na zadane pytania.
nim cokolwiek napiszesz na jakimkolwiek forum sprawdź najpierw datę posta na który odpowiadasz; nie sądzę, aby w tym przypadku Buncolex nadal oczekiwał na odpowiedź na zadane pytania.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec