Od początku wadliwy telefon

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Buncolex
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 lip 2011, o 08:28

Od początku wadliwy telefon

Post autor: Buncolex »

Witam.
W sobotę wziąłem nowy telefon w Plusie model Galaxy A5. Na pierwszy rzut oka wszystko ok. Jednak po uruchomieniu i ustawieniu go w domu okazało się, że nie działa przycisk home. W poniedziałek jadę do salonu. Czego mogę się tam spodziewać? Nie wyobrażam sobie wysyłania telefonu do serwisu. Przecież ma dwa dni i był od początku walnięty. Nie mam zamiaru czekać dwa tygodnie na naprawę nowego telefonu. Poza tym nie mam zastępczego fona obsługującego nano sim.
Co radzicie? Szlag mnie trafia na samą myśl. Muszę wyjść z salonu z nowym telefonem albo będzie awantura.
fifi88osw
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 03:16

Re: Od początku wadliwy telefon

Post autor: fifi88osw »

A sprzedawca jest winien tego, że telefon jest niesprawny?
Radzę jednak nie robić "awantury", bo to raczej nie przyniesie spodziewanego efektu.

Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Od początku wadliwy telefon

Post autor: sl@w_es »

@ „fifi88osw”,

nim cokolwiek napiszesz na jakimkolwiek forum sprawdź najpierw datę posta na który odpowiadasz; nie sądzę, aby w tym przypadku Buncolex nadal oczekiwał na odpowiedź na zadane pytania.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ