Witam,
mój problem polega na tym, że w Samsung Galaxy S4 od 2 dni pojawia mi się co parę godzin komunikat, że wyjęto kartę SIM. Telefon traci zasięg i trzeba go ponownie uruchamiać. Gdy uruchomi się ponownie z zasięgiem wszystko jest w porządku.
W czym tkwi problem, w karcie SIM, gniazdo SIM, czy oprogramowanie?
Dodam, że posiadam jakieś 4 m-ce Lolipop 5.0.1, a telefon jest kupiony na allegro z brandem T-mobile.
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Problem z micro sim
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 19:21
Re: Problem z micro sim
Temat: Problem z Micro SIM i co dalej?
Może słowo "Problem" zastąpiłbyś jakimś innym oddającym sedno sprawy? Popatrz na tytuły innych wątków; duża ilość piszących ma "Problem" i szuka "Pomocy, Ratunku", aż skóra cierpnie od tych tytułów.
W związku z powyższym zapoznaj się z Regulaminem PlusForum w kwestii dotyczącej tytułu:
Wracając do Twojego "problemu"...
Z tytułu Twojego wątku wynika, że winna jest karta SIM, a zatem po co zadajesz pytania czy winne jest gniazdo SIM, czy oprogramowanie skoro już na wstępie podałeś przyczynę? Brak logiki w Twojej wypowiedzi.
Sprawdzałeś kartę SIM w innym telefonie? Sprawdzałeś telefon z inną kartą? Pewnie nie zrobiłeś żadnej z tych rzeczy, więc jakim cudem ktoś ma Ci jednoznacznie wskazać co jest przyczyną tracenia zasięgu?
Może słowo "Problem" zastąpiłbyś jakimś innym oddającym sedno sprawy? Popatrz na tytuły innych wątków; duża ilość piszących ma "Problem" i szuka "Pomocy, Ratunku", aż skóra cierpnie od tych tytułów.
W związku z powyższym zapoznaj się z Regulaminem PlusForum w kwestii dotyczącej tytułu:
Poza tym może należało poświecić trochę czasu, przeszukać FORUM i dopisać się do jednego z istniejących wątków (Reg PF pkt 11), a nie zakładać kolejnego gniota?Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany, powinien jednocześnie określać treść wątku. Całość piszemy w polu "Temat", w opisie możemy umieścić dodatkowe informacje.
Wracając do Twojego "problemu"...
Z tytułu Twojego wątku wynika, że winna jest karta SIM, a zatem po co zadajesz pytania czy winne jest gniazdo SIM, czy oprogramowanie skoro już na wstępie podałeś przyczynę? Brak logiki w Twojej wypowiedzi.
Sprawdzałeś kartę SIM w innym telefonie? Sprawdzałeś telefon z inną kartą? Pewnie nie zrobiłeś żadnej z tych rzeczy, więc jakim cudem ktoś ma Ci jednoznacznie wskazać co jest przyczyną tracenia zasięgu?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec