Kupiłem router Plusa od abonenta - problem z gwarancją
: 25 maja 2016, o 14:58
Witam serdecznie,
Zakupiłem router od abonenta Plusa. Router pochodzi z magazynu Arvato. Zepsuł się chwilkę temu i wysłałem za pośrednictwem serwisu Huawei do CCS czy CSS (serwisanta w każym razie) który to stwierdził, że ukryta wada, nowe urządzenie się należy. Wraz z urządzeniem otrzymałem (od sprzedającego) kartę gwarancyjną, dowód zakupu na mejla ale jak się okazuje to za mało bo zgodnie z doniesieniami z infolinii usterkę musi zgłosić abonent (COOOO?) i tu jest problem bo nie uśmiecha mi się człowieka męczyć.. i nawet nie wiem czy sie odezwie.. a może nie żyje? Nie bardzo rozumiem co ma gwarancja do umowy i nie bardzo wiem co mam z tym zrobić? Gwarancja jest ważna, urządzenie się zepsuło a procedury zdaje się są tak skonstruowane żeby czasem komuś za wygodnie nie zrobić.
Pomocy!
W
Zakupiłem router od abonenta Plusa. Router pochodzi z magazynu Arvato. Zepsuł się chwilkę temu i wysłałem za pośrednictwem serwisu Huawei do CCS czy CSS (serwisanta w każym razie) który to stwierdził, że ukryta wada, nowe urządzenie się należy. Wraz z urządzeniem otrzymałem (od sprzedającego) kartę gwarancyjną, dowód zakupu na mejla ale jak się okazuje to za mało bo zgodnie z doniesieniami z infolinii usterkę musi zgłosić abonent (COOOO?) i tu jest problem bo nie uśmiecha mi się człowieka męczyć.. i nawet nie wiem czy sie odezwie.. a może nie żyje? Nie bardzo rozumiem co ma gwarancja do umowy i nie bardzo wiem co mam z tym zrobić? Gwarancja jest ważna, urządzenie się zepsuło a procedury zdaje się są tak skonstruowane żeby czasem komuś za wygodnie nie zrobić.
Pomocy!
W