Strona 1 z 1

Kupiłem router Plusa od abonenta - problem z gwarancją

: 25 maja 2016, o 14:58
autor: VitGryfny
Witam serdecznie,

Zakupiłem router od abonenta Plusa. Router pochodzi z magazynu Arvato. Zepsuł się chwilkę temu i wysłałem za pośrednictwem serwisu Huawei do CCS czy CSS (serwisanta w każym razie) który to stwierdził, że ukryta wada, nowe urządzenie się należy. Wraz z urządzeniem otrzymałem (od sprzedającego) kartę gwarancyjną, dowód zakupu na mejla ale jak się okazuje to za mało bo zgodnie z doniesieniami z infolinii usterkę musi zgłosić abonent (COOOO?) i tu jest problem bo nie uśmiecha mi się człowieka męczyć.. i nawet nie wiem czy sie odezwie.. a może nie żyje? Nie bardzo rozumiem co ma gwarancja do umowy i nie bardzo wiem co mam z tym zrobić? Gwarancja jest ważna, urządzenie się zepsuło a procedury zdaje się są tak skonstruowane żeby czasem komuś za wygodnie nie zrobić.

Pomocy!
W

Re: Kupiłem router Plusa od abonenta - problem z gwarancją

: 27 maja 2016, o 17:27
autor: kamil666
Uprawnienia wynikające z gwarancji (art. 577 § 1 kc) nie ograniczają się do osoby kupującego, ale przechodzą także na jego następców prawnych.
każdoczesny posiadacz objętego gwarancją przedmiotu i ważnego dokumentu gwarancyjnego na okaziciela będzie uważany za uprawnionego i będzie mógł realizować uprawnienia z gwarancji. Gdy został wystawiony imienny dokument gwarancyjny, przeniesienie praw może nastąpić przez cesję albo w drodze sukcesji generalnej (np. dziedziczenie).

źródło
http://forumprawne.org/prawo-nieruchomo ... iciel.html