Teraz jest 23 lut 2017, o 22:02

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Przeciągająca się naprawa

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

zaraz wracam

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 5 lut 2009, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ela75 -50%

Przeciągająca się naprawa

Post2 gru 2009, o 11:54

p9lite

Witam. Mam pytanie, czy można złożyć reklamację na przebieg serwisowania telefonu. Oddałem do naprawy w mPunkcie telefon w październiku i serwis nic z nim nie zrobił, bo nie ma części do tego telefonu.... Pomocy
Offline
Avatar użytkownika

Kamil

Moderator

  • Posty: 136
  • Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:05
  • Lokalizacja: Kosina
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: sony M2

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 09:04

zaraz wracam napisał(a):Witam. Mam pytanie, czy można złożyć reklamację na przebieg serwisowania telefonu. Oddałem do naprawy w mPunkcie telefon w październiku i serwis nic z nim nie zrobił, bo nie ma części do tego telefonu.... Pomocy


Możesz zażądać zwrotu i reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową (oczywiście pisemnie) i zażądaj wymiany telefonu. Zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta on Ci pomoże.

Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zaraz wracam

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 5 lut 2009, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ela75 -50%

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 09:27

Kamil napisał(a): Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?

W abonamencie nokia 6730
Offline
Avatar użytkownika

Kamil

Moderator

  • Posty: 136
  • Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:05
  • Lokalizacja: Kosina
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: sony M2

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 09:36

zaraz wracam napisał(a):
Kamil napisał(a): Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?

W abonamencie nokia 6730


Zażądaj wymiany telefonu, bo to trochę długo, a nokia z tego co się orientuję to termin na naprawę ma 14 dni roboczych. Zgłoś pisemną reklamację.
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zaraz wracam

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 5 lut 2009, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ela75 -50%

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 10:19

Ok dzięki zaraz coś sklecę choć doświadczenia w tego typu pismach nie mam i zaniosę. Zobaczymy.
Offline
Avatar użytkownika

Kamil

Moderator

  • Posty: 136
  • Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:05
  • Lokalizacja: Kosina
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: sony M2

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 11:06

zaraz wracam napisał(a):Ok dzięki zaraz coś sklecę choć doświadczenia w tego typu pismach nie mam i zaniosę. Zobaczymy.


Na necie coś znajdziesz, daj znac jak się sprawy potoczą
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Marciano

V.I.P.

  • Posty: 281
  • Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:21
  • Lokalizacja: dolnośląskie
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bezlik 99
  • Model telefonu: Nokia N8

Re: Przeciągająca się naprawa

Post3 gru 2009, o 16:39

Złożyć monit na jakość działania serwisu, czyli w uproszczeniu zwykła pisemna reklamacja do działu reklamacji w Polkomtelu. Z opisem przebiegu naprawy nr. IMEI, dane serwisu, punktu sprzedaży.
Offline
Avatar użytkownika

zaraz wracam

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 5 lut 2009, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ela75 -50%

Re: Przeciągająca się naprawa

Post16 gru 2009, o 13:44

Witam. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie. Otrzymałem "prawie" nowy telefon i mam nadzieję, że będzie działał zdecydowanie dłużej niż poprzednik. Losy wątku pozostawiam w gestii administracji.
Offline
Avatar użytkownika

Kamil

Moderator

  • Posty: 136
  • Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:05
  • Lokalizacja: Kosina
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: sony M2

Re: Przeciągająca się naprawa

Post16 gru 2009, o 14:56

zaraz wracam napisał(a):Witam. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie. Otrzymałem "prawie" nowy telefon i mam nadzieję, że będzie działał zdecydowanie dłużej niż poprzednik. Losy wątku pozostawiam w gestii administracji.


Obudowę zostawili, a płyte głòwną całą wymienili spoko odzyskałeś telefon, tylko czego tak długo to robili? :)
Pozdrawiam
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

zaraz wracam

PlusManiak

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 5 lut 2009, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ela75 -50%

Re: Przeciągająca się naprawa

Post16 gru 2009, o 15:45

Kamil napisał(a):Obudowę zostawili, a płyte głòwną całą wymienili spoko odzyskałeś telefon, tylko czego tak długo to robili? :)

W jedynej wiadomości od serwisu, po złożeniu reklamacji czy jakoś tak było, że z braku części bo to nowy model był, ale w końcu po prawie 2 miesiącach naprawili. Mam wrażenie, że gdyby nie reklamacja to ta naprawa by jeszcze trwała...
Offline
Avatar użytkownika

eciu

V.I.P.

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 26 paź 2009, o 14:55
  • Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: bez limitu
  • Model telefonu: Lg G4

Re: Przeciągająca się naprawa

Post21 gru 2009, o 23:49

Troszkę dopowiem parę groszy jak to działa w normalny sposób

Nie ma już czegoś takiego jak " 14 dni roboczych " - żadna karta gwarancyjna już nie ma tego zapisu ....

Procedury wyglądają następująco zwykle po ok 14-20 dniach roboczych jeżeli "przedłuża się naprawa "
dany serwis powiadamia punkt który wysyła go na reklamacje ( czyli w tym przypadku najcześniej punkty sprzedaży plusa ) i od Tego powiadomienia SERWIS MA dodatkowe 20 dni na naprawę usterki - dopiero po tym okresie może cokolwiek zrobić rzecznik praw konsumenta - ale z mojej praktyki w przeciagu 10-14 dni wraca słuchawka z naprawy ;))

no al e jak to życie sie ma z 2-3 razy miałem 2 miesięczne "baniaki" :)) to wówczas właśnie każe składać reklamacje w Polkomtelu ;)

No nic złośliwość rzeczy martwych ;)
GG: 1546357

POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Avatar użytkownika

Kamper4

Długa naprawa gwarancyjna...

Post6 mar 2010, o 11:45

Witam!

Oddałem mojego Sony Ericsson'a W890i do naprawy gwarancyjnej do salonu Plusa, w którym go kupiłem. Telefon mi padł podczas aktualizacji SEUS'em (Sony Ericsson Update Service). W sumie nie wiem jak to możliwe... ;) I tu jest problem. Plus trzyma mi telefon od 21 stycznia bieżącego roku, czyli już prawie 6 tygodni. Byłem już parę razy w salonie się pytać co z komórką, ale mnie "spławiają" i mówią, że będzie do odbioru w następnym tygodniu i tak w kółko. Poza tym dopiero po 3 tygodniach dowiedziałem się , że telefon został wysłany do Warszawy, bo w Krakowie nie mogli sobie dać rady, czy coś... Nie wiem co mam robić? Żądać nowego telefonu (można w ogóle?), czy składać jakieś reklamacje? Proszę o pomoc.
Offline

mariusz9a

Administrator

Administrator

  • Posty: 5286
  • Dołączył(a): 20 lip 2008, o 11:42
  • Lokalizacja: Sosnowiec
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: MixPlus
  • Model telefonu: myPhone Infinity II LTE

Re: Długa naprawa gwarancyjna...

Post6 mar 2010, o 12:10

Kamper4 napisał(a):I tu jest problem. Plus trzyma mi telefon od 21 stycznia bieżącego roku, czyli już prawie 6 tygodni.

Tutaj należy rozdzielić dwie kwestie - to nie Plus trzyma ten telefon, tylko serwis SE. Widać serwisanci z oddziału krakowskiego nie mogli dać sobie rady i telefon poszedł do serwisu głównego.
Pomóż biednym - to nic nie kosztuje!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

kowcio

Moderator

  • Posty: 1567
  • Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 20:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonamentowa
  • Model telefonu: LG G2, L7 II

Re: Długa naprawa gwarancyjna...

Post6 mar 2010, o 18:23

Żądaj o numer do tego serwisu z Wawy i dzwoń do nich. Ja miałem podobne jaja jak lapta oddawałem na gwarancję. Trzymali go zdrowo ponad 2 m-ce, później wygrałem z nimi.
Zapraszam na...
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

fexin1

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 sie 2012, o 08:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: xperia P

Re: Przeciągająca się naprawa

Post10 wrz 2012, o 11:38

Telefon już 3 tyg. w serwisie, a mówili, że w przeciągu 2 tyg. będzie do odebrania. Po 2 tyg. poszedłem, lecz powiedzieli, że to poważna usterka i jeśli do miesiąca nie naprawią to dadzą mi nowy. Ok, fajnie, ale dzisiaj z ciekawości poszedłem i co się dowiedziałem? Otóż nowego telefonu nie dostanę, bo stary poszedł do centralnego serwisu i tam mi go naprawią. Tylko, że niekoniecznie w przeciągu miesiąca. To są jakieś żarty? Dodam, że telefon oddałem po 3 dniach po jego dostarczeniu (zamówiony przez internet - abonament).
Następna strona


Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości