Przeciągająca się naprawa
-
- PlusManiak
- Posty: 50
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20
Przeciągająca się naprawa
Witam. Mam pytanie, czy można złożyć reklamację na przebieg serwisowania telefonu. Oddałem do naprawy w mPunkcie telefon w październiku i serwis nic z nim nie zrobił, bo nie ma części do tego telefonu.... Pomocy
Re: Przeciągająca się naprawa
Możesz zażądać zwrotu i reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową (oczywiście pisemnie) i zażądaj wymiany telefonu. Zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumenta on Ci pomoże.zaraz wracam pisze:Witam. Mam pytanie, czy można złożyć reklamację na przebieg serwisowania telefonu. Oddałem do naprawy w mPunkcie telefon w październiku i serwis nic z nim nie zrobił, bo nie ma części do tego telefonu.... Pomocy
Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?
Pozdrawiam
-
- PlusManiak
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20
Re: Przeciągająca się naprawa
W abonamencie nokia 6730Kamil pisze: Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?
Re: Przeciągająca się naprawa
Zażądaj wymiany telefonu, bo to trochę długo, a nokia z tego co się orientuję to termin na naprawę ma 14 dni roboczych. Zgłoś pisemną reklamację.zaraz wracam pisze:W abonamencie nokia 6730Kamil pisze: Ten telefon brałeś na abonament czy kopiłeś we wolnej sprzedaży?
Pozdrawiam
-
- PlusManiak
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20
Re: Przeciągająca się naprawa
Ok dzięki zaraz coś sklecę choć doświadczenia w tego typu pismach nie mam i zaniosę. Zobaczymy.
Re: Przeciągająca się naprawa
Na necie coś znajdziesz, daj znac jak się sprawy potoczązaraz wracam pisze:Ok dzięki zaraz coś sklecę choć doświadczenia w tego typu pismach nie mam i zaniosę. Zobaczymy.
Pozdrawiam
Re: Przeciągająca się naprawa
Złożyć monit na jakość działania serwisu, czyli w uproszczeniu zwykła pisemna reklamacja do działu reklamacji w Polkomtelu. Z opisem przebiegu naprawy nr. IMEI, dane serwisu, punktu sprzedaży.
-
- PlusManiak
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20
Re: Przeciągająca się naprawa
Witam. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie. Otrzymałem "prawie" nowy telefon i mam nadzieję, że będzie działał zdecydowanie dłużej niż poprzednik. Losy wątku pozostawiam w gestii administracji.
Re: Przeciągająca się naprawa
Obudowę zostawili, a płyte głòwną całą wymienili spoko odzyskałeś telefon, tylko czego tak długo to robili? :)zaraz wracam pisze:Witam. Dziękuję wszystkim za wskazówki i sugestie. Otrzymałem "prawie" nowy telefon i mam nadzieję, że będzie działał zdecydowanie dłużej niż poprzednik. Losy wątku pozostawiam w gestii administracji.
Pozdrawiam
-
- PlusManiak
- Posty: 50
- Rejestracja: 5 lut 2009, o 12:20
Re: Przeciągająca się naprawa
W jedynej wiadomości od serwisu, po złożeniu reklamacji czy jakoś tak było, że z braku części bo to nowy model był, ale w końcu po prawie 2 miesiącach naprawili. Mam wrażenie, że gdyby nie reklamacja to ta naprawa by jeszcze trwała...Kamil pisze:Obudowę zostawili, a płyte głòwną całą wymienili spoko odzyskałeś telefon, tylko czego tak długo to robili? :)
Re: Przeciągająca się naprawa
Troszkę dopowiem parę groszy jak to działa w normalny sposób
Nie ma już czegoś takiego jak " 14 dni roboczych " - żadna karta gwarancyjna już nie ma tego zapisu ....
Procedury wyglądają następująco zwykle po ok 14-20 dniach roboczych jeżeli "przedłuża się naprawa "
dany serwis powiadamia punkt który wysyła go na reklamacje ( czyli w tym przypadku najcześniej punkty sprzedaży plusa ) i od Tego powiadomienia SERWIS MA dodatkowe 20 dni na naprawę usterki - dopiero po tym okresie może cokolwiek zrobić rzecznik praw konsumenta - ale z mojej praktyki w przeciagu 10-14 dni wraca słuchawka z naprawy ;))
no al e jak to życie sie ma z 2-3 razy miałem 2 miesięczne "baniaki" :)) to wówczas właśnie każe składać reklamacje w Polkomtelu ;)
No nic złośliwość rzeczy martwych ;)
Nie ma już czegoś takiego jak " 14 dni roboczych " - żadna karta gwarancyjna już nie ma tego zapisu ....
Procedury wyglądają następująco zwykle po ok 14-20 dniach roboczych jeżeli "przedłuża się naprawa "
dany serwis powiadamia punkt który wysyła go na reklamacje ( czyli w tym przypadku najcześniej punkty sprzedaży plusa ) i od Tego powiadomienia SERWIS MA dodatkowe 20 dni na naprawę usterki - dopiero po tym okresie może cokolwiek zrobić rzecznik praw konsumenta - ale z mojej praktyki w przeciagu 10-14 dni wraca słuchawka z naprawy ;))
no al e jak to życie sie ma z 2-3 razy miałem 2 miesięczne "baniaki" :)) to wówczas właśnie każe składać reklamacje w Polkomtelu ;)
No nic złośliwość rzeczy martwych ;)
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Długa naprawa gwarancyjna...
Witam!
Oddałem mojego Sony Ericsson'a W890i do naprawy gwarancyjnej do salonu Plusa, w którym go kupiłem. Telefon mi padł podczas aktualizacji SEUS'em (Sony Ericsson Update Service). W sumie nie wiem jak to możliwe... ;) I tu jest problem. Plus trzyma mi telefon od 21 stycznia bieżącego roku, czyli już prawie 6 tygodni. Byłem już parę razy w salonie się pytać co z komórką, ale mnie "spławiają" i mówią, że będzie do odbioru w następnym tygodniu i tak w kółko. Poza tym dopiero po 3 tygodniach dowiedziałem się , że telefon został wysłany do Warszawy, bo w Krakowie nie mogli sobie dać rady, czy coś... Nie wiem co mam robić? Żądać nowego telefonu (można w ogóle?), czy składać jakieś reklamacje? Proszę o pomoc.
Oddałem mojego Sony Ericsson'a W890i do naprawy gwarancyjnej do salonu Plusa, w którym go kupiłem. Telefon mi padł podczas aktualizacji SEUS'em (Sony Ericsson Update Service). W sumie nie wiem jak to możliwe... ;) I tu jest problem. Plus trzyma mi telefon od 21 stycznia bieżącego roku, czyli już prawie 6 tygodni. Byłem już parę razy w salonie się pytać co z komórką, ale mnie "spławiają" i mówią, że będzie do odbioru w następnym tygodniu i tak w kółko. Poza tym dopiero po 3 tygodniach dowiedziałem się , że telefon został wysłany do Warszawy, bo w Krakowie nie mogli sobie dać rady, czy coś... Nie wiem co mam robić? Żądać nowego telefonu (można w ogóle?), czy składać jakieś reklamacje? Proszę o pomoc.
Re: Długa naprawa gwarancyjna...
Tutaj należy rozdzielić dwie kwestie - to nie Plus trzyma ten telefon, tylko serwis SE. Widać serwisanci z oddziału krakowskiego nie mogli dać sobie rady i telefon poszedł do serwisu głównego.Kamper4 pisze:I tu jest problem. Plus trzyma mi telefon od 21 stycznia bieżącego roku, czyli już prawie 6 tygodni.
Re: Długa naprawa gwarancyjna...
Żądaj o numer do tego serwisu z Wawy i dzwoń do nich. Ja miałem podobne jaja jak lapta oddawałem na gwarancję. Trzymali go zdrowo ponad 2 m-ce, później wygrałem z nimi.
Re: Przeciągająca się naprawa
Telefon już 3 tyg. w serwisie, a mówili, że w przeciągu 2 tyg. będzie do odebrania. Po 2 tyg. poszedłem, lecz powiedzieli, że to poważna usterka i jeśli do miesiąca nie naprawią to dadzą mi nowy. Ok, fajnie, ale dzisiaj z ciekawości poszedłem i co się dowiedziałem? Otóż nowego telefonu nie dostanę, bo stary poszedł do centralnego serwisu i tam mi go naprawią. Tylko, że niekoniecznie w przeciągu miesiąca. To są jakieś żarty? Dodam, że telefon oddałem po 3 dniach po jego dostarczeniu (zamówiony przez internet - abonament).