Teraz jest 25 cze 2017, o 20:08

Zostaw Kontakt




Przeciągająca się naprawa

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

szczytek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 lis 2014, o 09:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mixplus
  • Model telefonu: xperia m2

Re: W serwisie zaginął telefon

Post18 lis 2014, o 14:05

a52017

No właśnie wysłałem w tej sprawie email do rzecznika.
Offline
Avatar użytkownika

psotka185

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 sty 2015, o 17:13
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużająca się naprawa

Post5 sty 2015, o 23:12

Witam.
Co zrobić w sytuacji gdy telefon na gwarancji oddałam do naprawy 1 grudnia 2014r.(trzeci raz, ciągle te same usterki) i do dziś mi go nie oddano?
Po dzisiejszej wizycie w punkcie Plusa, czyli ponad miesiąc, poinformowano mnie, że nadal nic nie wiadomo co z telefonem, a w tej chwili są weryfikowane koszty naprawy. Jakie koszty skoro przy oddawaniu tel. do naprawy nie wyraziłam zgody na naprawę odpłatna i dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, skoro ustawowy czas na naprawę lub ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego to 14 dni?
Offline
Avatar użytkownika

niko10

Szalony PlusManiak

  • Posty: 864
  • Dołączył(a): 1 cze 2014, o 17:58
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 70 razy

Re: Przedłużająca się naprawa

Post5 sty 2015, o 23:27

Wyjdę może od tego, że 14 dni to w administracji publicznej, w prawie telekomunikacyjnym jest to 30 dni. Sprawa druga nie jest to stricte reklamacja w rozumieniu naszego prawa - bo nie ma w ogóle tam oparcia, tylko naprawa gwarancyjna - zasady wyznaczone przez producenta. Czas naprawy podaje producent w gwarancji, o ile podaje, bo gwarancja też jest dobrowolnie dana przez producenta (nie obowiązkowa) - taki zwyczaj. Niezgodność towaru z umową lub rękojmia to już inne sprawy, ale nie skorzystałaś z tych praw. Co mogę polecić to przydzwonienie do serwisu producenta lub opisz sprawę w oficjalnym dziale Plusa, może pracownicy coś będą mogli pomóc.

Za ten post autor niko10 otrzymał podziękowanie od
psotka185(6 sty 2015, o 12:30)
Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

Post17 mar 2015, o 08:37

Witam.
18.02.2015 r oddałem telefon na gwarancję, powodem tego było pęknięcie matrycy, niespełna po miesiącu użytkowania
oddając go zostałem poinformowany, że telefon będzie w naprawie DO 14 DNI ROBOCZYCH, czyli powiedzmy do 10 marca.
Wczoraj tj. 16.03 poszedłem dowiedzieć się co się dzieje z telefonem, ale w salonie nic nie wiedzieli. Powiedzieli, że zadzwonią do serwisu i dadzą mi znać tego samego dnia wieczorem, ale ani wczoraj, ani dziś nic nie dostałem, więc chciałem się zapytać co mam robić, bo to trwa trochę za długo.

Usterka: podczas normalnego użytkowania na ekranie pojawiły się pęknięcia wewnątrz wyświetlacza, telefon nie upadł, nie został uderzony i obecnie nie można go włączyć. Przed pojawieniem się pęknięć telefon "grzał się".

Pozdrawiam ;)
Offline
Avatar użytkownika

niko10

Szalony PlusManiak

  • Posty: 864
  • Dołączył(a): 1 cze 2014, o 17:58
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 70 razy

Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

Post19 mar 2015, o 23:53

Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

Post20 mar 2015, o 06:30

sprawdziłem na obu stronach i niestety nic się nie wyświetliło, na pierwszej napisane było że telefon nie został zarejestrowany a na drugiej po wpisaniu nr IMEI nic się nie wyświetliło ... chciałem dodać że byłem w międzyczasie u Plusa i poinformowali mnie że telefon powinien być pod koniec tygodnia, jest piątek wiec czekam ... ;)
Offline
Avatar użytkownika

mielon

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 mar 2015, o 17:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Brak

Trzymiesięczne oczekiwanie na naprawę telefonu

Post20 mar 2015, o 17:55

Witam.
W 2014 zawarłem umowę w Mix"e na telefon Kazam 4 trooper. W grudniu telefon nie chciał się uruchomić więc oddałem go do Plusa(19 grudnia), po 2 tygodniach(3 stycznia 2015) zgłosiłem się do oddziału w którym zostawiłem telefon, ale powiedziano mi, że telefonu nie ma, bo została uszkodzona jakaś część (według mnie to problem z systemem) i trzeba ją zamówić zza granicy. Czekałem kolejne 2 tygodnie (16 stycznia 2015) po czym ponownie się zjawiłem i usłyszałem to samo. Cierpliwe czekałem kolejny miesiąc (19 luty 2015) i dalej ta sama gadka, przy czym bardzo zdenerwowało mnie podejście konsultanta względem mojej osoby. Co śmieszniejsze wysłał mnie do Głównego oddziału Plus w Gdańsku. Postanowiłem, że tam pojadę, obsługa tam była bardzo zdziwiona, że dostałem takie instrukcje i powiedzieli mi, że wszelkie sprawy dotyczące tego aparatu mam załatwiać w placówce w której telefon został oddany. Najdziwniejsze jest to, że koleżanka pracująca w Playu była bardziej pomocna niż obsługa w Waszej sieci i uświadomiła mi co mogę dalej robić w tej sprawie. Wysłałem reklamację (18 lutego) o dziwo odpowiedź nie była wystarczająca względem moich zawartych tam argumentów. Dziś mija już miesiąc od kiedy telefon został oddany. Do zeszłego miesiąca użytkowałem z telefonu siostry, ale niestety musiałem go oddać. Teraz nie mam żadnego aparatu z którego mógłbym korzystać z Państwa usług.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

Post23 mar 2015, o 19:51

witam,
byłem dziś w salonie plusa spytać sie o telefon,czekałem na niego ponad miesiąc .. miał być do końca tygodnia ale oczywiście nikt nie zadzwonił wiec dałem im czas do poniedziałku, dziś wchodząc do salonu pracownik poprosił mnie bym poczekał chwile bo akurat kogos obsługiwał to poczekałem, myślałem że telefon już jest. gdy pracownik przyszedł powiedział mi że dziś telefon przyszedł ale musieli go odesłać z powodu naliczenia kosztów naprawy w wysokości 700 zł ... pokazał mi że został odesłany z gwarancją z dopiskiem " niezgodność z umową" i powiedział że albo dostanę nowy telefon albo jak przyjdzie ten naprawiony do salonu to coś tam ... nic z tego nie zrozumiałem więc pytam się czy coś mam z tym robić ? jeśli byłoby coś nie jasne to chetnię wyjaśnię. aha, powiedział mi że może to potrwać do 2 tygodni, więc odechciało mi się z nimi rozmawiać bo jeśli znowu mam czekać miesiąc to naprawde już przesada ..
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Przeciągająca się naprawa

Post23 mar 2015, o 22:55

Teraz czekaj na odzew serwisu, skoro niezgodny z umową i NIE dopatrzą się Twojej winy to dostaniesz nowy :) Naczy pewnie nowy srodek ze starą obudową:P

Nie zgadzaj się na żadną dopłatę.Nie tyle.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

Post24 mar 2015, o 07:06

tak pewnie zrobie bo i takk nie mam innego wyjścia, na dopłatę nie zgadzałem się od początku i ten pracownik co mnie obsługiwał wiedział o tym więc wysłał go od razu ;) a o co chodzi że jest tam napisane " niezgodność z umową " ? to jakieś "zdanie-klucz" które działa jak motor na serwis i wtedy dostane telefon szybciej czy jak mam to rozumieć ? :D pewnie w taki sposób że telefon powinien zostać nieodpłatnie naprawiony a nalioczyli koszta, zgadza się ?
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Przeciągająca się naprawa

Post24 mar 2015, o 14:50

Niezgodność - no nie działa więc jak masz go używać? Miał działać.

Bynajmniej ja tak to widzę. Ale fakt na pewno szybciej to załatwia sprawe.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

niko10

Szalony PlusManiak

  • Posty: 864
  • Dołączył(a): 1 cze 2014, o 17:58
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 70 razy

Re: Przeciągająca się naprawa

Post24 mar 2015, o 22:19

Niegodność daje prawo konsumencie, gwarancję producent. Skoro z gwarancji wyszła kiła, to sprzedawca zrobił najlepsze, co mógł zrobić. Więcej na stronie: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... -pism.html

Skoro naliczyli opłaty, to znaczy, że serwis producenta nie uwzględnił naprawy w ramach gwarancji, nie zakwalifikował go, pewnie też podał jakiś powód - wina użytkownika, telefon zalany, nieodpowiednio przechowywany whatever. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Re: Przeciągająca się naprawa

Post25 mar 2015, o 06:57

rozumiem, ale nie wiem co dokładnie było naliczeniem opłat bo dokument z tymi danymi miałem przed sobą dosłownie chwile, bo chyba pracownik uznał że to nieistotne dane bo i tak telefon ma do mnie wrócić i tak, tylko jak długo to będzie trwało i co oni jeszcze po drodze sobie wymyślą bo po tym co widze są w stanie zrobić dosłownie wszystkoi zdaję sobie sprawę z tego, że pracownik plusa jest tylko pośrednikiem między mną- klientem a serwisem naprawczym i wszystkie zażalenia powinienem kierować tam, bo to tak naprawdę ich wina, nie myślcie że jest inaczej, pozdrawiam ;D
Offline
Avatar użytkownika

Ruudi97

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 6 mar 2013, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S IV gt-i9515

Re: Przeciągająca się naprawa

Post10 kwi 2015, o 06:24

witam, chciałem dodać że dalej czekam na telefon i dalej nie mam informacji od plusa co się z nim dzieje ... nie wiem co mam robić bo pójście tam i tak nic nie zmieni, jakaś rada ? pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

eluska

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 kwi 2015, o 12:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na Kartę bez li
  • Model telefonu: Motorola V3

Re: Przeciągająca się naprawa

Post13 kwi 2015, o 12:39

a jak długo już czekasz na telefon? Troszkę mnie zmartwiłeś z tym serwisem bo zastanawiam się nad przejściem na abonament w plusie + jakiś telefonik :)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości