Strona 5 z 5

Re: Przeciągająca się naprawa

: 13 kwie 2015, o 15:32
autor: Ruudi97
od 18 lutego czyli prawie 2 miesiące ... telefon samsung galaxy s4 gt-9515, w abo 69 zł, plusa jako plusa polecam ale serwis w którym telefon oddają pozostawia wiele do życzenia . a w plusie nic nie potrafią zrobić tylko rozkładają ręce, no ale oby to się szybko skończyło, pozdrawiam ;)

Wydłużona naprawa telefonu

: 19 paź 2015, o 15:28
autor: pyzinho7
Witam.

9 września oddałem telefon na gwarancję w ramach serwisu wyświetlacza i do dnia dzisiejszego za każdym razem jak dzwonię to mówią, że nie dotarły części do serwisu...
Czy komuś tak przedłużała się naprawa?

Re: Przeciągająca się naprawa

: 12 gru 2015, o 14:24
autor: krowciaa
Witam.
Też mam taki problem, ponieważ oddałam telefon na gwarancję ponad 3 tygodnie temu, nie wiem co mam robić, dzwoniłam do punktu Plusa, to ciągle mam czekać, ale co mi z tego czekania, skoro jestem zaniepokojona tym, że ludzie z gorszymi usterkami oddając telefon później niż ja - dostają go szybciej niż ja. Nie wiem co się dzieje i boję się, że go nie odzyskam.
Czy ja mam prawo wiedzieć co się dzieje z moim telefonem? Jeśli zostaną wprowadzone jakieś koszty - to czy Plus zadzwoni do mnie, aby mnie uprzedzić? Mam prawo odmowy wpłaty skoro podpisałam umowę że oddaję telefon na gwarancję? :(

Naprawa przedłuża się

: 24 sty 2016, o 20:34
autor: chloe132
Siemka.
31.12.2015 mój telefon był oddany do salonu, powiedzieli że w ciągu 14 dni roboczych się skontaktują czy naprawią telefon na gwarancję czy płatnie (ekran oraz dotyk zepsuty). W piątek 21.01.2016 minęło 14 dni roboczych, a głos o telefonie zniknął.
Czekać do wtorku /środy i dzwonić do nich? Czy oddadzą mi telefon (zepsuty)? Też tak mieliście/macie?

Re: Przeciągająca się naprawa

: 29 sty 2016, o 10:35
autor: AnnaMaria12
Z tymi serwisami to często się przedłuża, ja jak raz oddałam tel to czekałam 3 miesiące. Tyle dobrze że w końcu oddali naprawiony. Zawsze można zadzwonić i się dopytać na jakim etapie jest naprawa. Nie ma się co martwić że nie oddadzą telefonu bo jak go oddajemy to dostajemy na to papierek i w razie problemów czy zaginięcia mają obowiązek wywiązać się z umowy, czyli oddania tel.

Re: Przeciągająca się naprawa

: 8 mar 2016, o 21:57
autor: nata_123
oddalam tel do naprawy 10.02 do 28.02 nie wiedzialam co sie dzieje z telefonem ale zadzwonila do mnie pani z serwisu i stwierdzila ze telefon zostal 26.02 odeslany do Lublina a potem mial trafic do salonu w ktorym go oddalam. bylam nastepnego dnia dowiedzialam sie ze telefon jeszcze nie dotarl (odleglosc ok. 50 km). na pytanie kiedy w koncu odbiore tel odpowiedz brzmiala ze zostane poinformowana smsem tylko nikt nie zapytal czy ja tego smsa odbiore poniewaz nie dostalam tel w zastepstwie bo zadnego nie bylo. teraz musze pozyczac od chlopaka ale wiadomo ze nie na dlugo. miesiac zostalam bez kontaktu z kimkolwiek a abonament musze placic normalnie. po nastepnej wizycie w salonie zostalam po prostu olana ledwo otwierajac drzwi. pan nawet nie podniosl nosa sprzed komputera i powiedzial ze telefonu nie ma i mam czekac na smsa. jutro ide i zobaczymy jak dlugo jeszcze bede musiala czekac na odebranie telefonu.

Długi czas naprawy laptopa

: 17 maja 2016, o 22:33
autor: Lexorin
Witam.
Moja dziewczyna oddała laptopa do naprawy już w styczniu i dalej nie jest naprawiony, co mam robić?

Re: Przeciągająca się naprawa

: 27 cze 2016, o 11:02
autor: Wrusupa
najlepiej czekać cierpliwie. niestety te wszystkie procedury trwają w takich firmach miesiącami, bo oni maja jakieś swoje śmieszne procedury. A najlepsze jest to że na końcu powiedzą ze i tak się nic nie da zrobić. także pomału możesz się rozglądać za nowym laptopem.

Wieczne czekanie na naprawę telefonu

: 22 cze 2017, o 15:08
autor: Zalewa4
Jestem zażenowany. Oddałem telefon Huawei P8 do naprawy 24 maja tego roku. Dziś jest 22 czerwca i nadal nic. Od jakichś kilku dni codziennie dzwonię i pytam. W zależności od tego która pani odbierze, to słyszę inne wersję, np "Huawei dostarcza telefony we wtorki i czwartki" inna mówi, że "w piątki i w soboty"... Dobra gra aktorska. Co chwilę robią nadzieje, każą dzwonić. Tak naprawdę mało się na tym wszystkim znają, słychać po ich głosie i po tym co mówią, że kłamią. Są po prostu nauczone rozmawiać w taki sposób, aby klient miał wrażenie, że wszystko będzie ok "że jutro telefonik już będzie". Nie tego się spodziewałem. Idąc do punktu plusa Pani powiedziała, że spokojnie w 2 tyg powinien być. Nie wiem czemu to tak długo trwa. Siedzę na starym telefonie, który jest tak za**bany g**nem, że nie idzie wyrobić ehh... Nie licząc weekendów i świąt to dziś mija 20 dzień. Może dostanę z powrotem swój telefonik w 2025 roku jak już wyjdzie Huawei P20, who knows?