Strona 1 z 1

Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

PostNapisane: 3 kwi 2018, o 12:01
przez wrocman
Witam,

W dniu 23 marca pękł mi wyświetlacz w Honor 8. Mam wykupioną usługę serwis wyświetlacza (przed 30.09.17) więc zgłosiłem usterkę zgodnie z regulaminem. Digital-Care naprawę uznał i wysłał do mnie kuriera. Kurier przyjechał i urządzenie trafiło do serwisu Regeneris. Po 2 dniach otrzymałem zgłoszenie, że wyświetlacz mi wymienią, ale po uiszczeniu 120 zł z tytułu naprawy innych elementów, które nie wynikają ze zgłoszenia ani nie są objęte gwarancją producenta czy też ubezpieczeniem. Uszkodzenia nie wypływają na wymianę wyświetlacza ani nie są zepsute (wgniecenie na obudowie oraz ryski na tylnej obudowie).

Niestety ani Dział Reklamacji, ani ubezpieczycie a tym bardziej serwis nie chcą mi wyjaśnić dlaczego została wymuszona dodatkowa opłata za elementy, które nie były zgłoszone do naprawy? Po uzyskaniu informacji od producenta, opłata byłby zasadna jeśli urządzenie trafiłoby do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej producenta.

Bardzo proszę o porady, bo serwis wyświetlacza samego nie naprawi "bo nie" a nie mam zamiaru płacić na wymianę elementu nie wpływającego na działania telefonu a jest tylko uszkodzeniem wizualnym.

Pozdrawiam, Michał

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

PostNapisane: 14 cze 2018, o 22:13
przez Popsuty18
U mnie jest taka sytuacja, 8 maj 2018 telefon odbiera ode mnie kurier w celu wymiany wyświetlacza przez digital care w ramach ubezpieczenia. 18 maj dostaje meila "Serwis wskazał konieczność wymiany dodatkowych części nie objętych usługą (tylna klapka z jej elementami, taśma z sensorem), aby urządzenie sprawnie funkcjonowało. Proszę o decyzję czy jest zgoda na dopłatę w kwocie: 108,98 zł".
Robię przelew i do dnia dzisiejszego nie ma telefonu tylko smsy "Witamy. Z powodu opozniajacej sie dostawy czesci naprawa urzadzenia ulegnie przedluzeniu. Przewidywana data zakonczenia naprawy to Brak daty....NIE POLECAM

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

PostNapisane: 18 cze 2018, o 19:32
przez plustodno
Mam to samo w S7 też chcą dodatkowej kasy jawne naciąganie ludzi i oszustwo po co wciskać kit Oszuści i ty

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

PostNapisane: 3 lip 2018, o 18:11
przez renus
mam samsungJ5 2017, nakleiłem dodatkową szybkę ale niestety krach jakież moje zdziwienie gdy chciałem skorzystać z usługi SERIS WYŚWIETLACZA serwis wyświetlacza to bubel nad buble, oczywiście dopłata bo nie sa w stanie wymienić wyswietlacza gdyż aparat jest zgrzewany , a gdzie w umowie jest taki punkt ze usługa serwis wyświetlacza dotyczy tylko niektórych modeli, kilka razy pisali że koszt wymiany dodatkowych elementów to 200 pln, po kilku tel., reklamacjach i "dodatkowej analizie przez ten sam serwis" koszt zmniejszył się do 60pln. po miesiącu odesłali telefon za zdjęta przez nich szybką dodatkową, ale wyswietlacz wygląda jakby stado baranów po nim przebiegło. nie wiem co robić dalej POMOCY.....

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

PostNapisane: 6 lip 2018, o 12:48
przez Popsuty18
received_10155645400109033.jpeg
Po ponad 2 miesiącach oczekiwania na naprawiony tel, postanowiłem by odesłali mi telefon nie naprawiony (nie ma części do Noki 6 :) telefon był 100 % sprawny tylko pękł wyświetlacz. W dniu dzisiejszym tj 8.07.2018 otrzymałem przesyłkę z moim telefonem