brak gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
SDM
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 cze 2010, o 22:03

brak gwarancji

Post autor: SDM »

Witam, mam następujący problem posiadam telefon w mixplus(Samsung M3510) gdzie nastąpiła awaria chciałbym go oddać na gwarancje ale problem w tym że nie posiadam gwarancji ani paragonu, jedyną rzeczą jest umowa z siecią PLUS.
Był się dowiadywać z punkcie Plus powiedzieli mi że serwis mi nie przyjmie, czy idzie coś z tym zrobić :?:

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ChuckyCiechanow
Szalony PlusManiak
Posty: 1046
Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49

Re: brak gwarancji

Post autor: ChuckyCiechanow »

Paragon wydadzą Ci w punkcie gdzie został zakupiony telefon po okazaniu umowy.
SDM
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 30 cze 2010, o 22:03

Re: brak gwarancji

Post autor: SDM »

czyli jak otrzymam paragon to nie trzeba mieć gwarancji :?:
Awatar użytkownika
Marciano
Szalony PlusManiak
Posty: 260
Rejestracja: 29 gru 2008, o 17:21
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: brak gwarancji

Post autor: Marciano »

Jak bedziesz mial paragon, lub fakture prosisz o wyslanie telefonu z tytulu niezgodnosci z umowa, jesli kupywales go jako osoba fizyczna.
oska

Re: brak gwarancji

Post autor: oska »

umowa z podanym numerem imei telefonu rowniez jest dowodem zakupu.
mozna reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa, najlepiej w salonie, gdzie zostal zakupiony telefon.
ale z gory mowie, ze sprzedawca bedzie robil trudnosci z przyjeciem do serwisu, bo w przypadku niezgodnosci towaru z umowa odpowiedzialny jest sprzedawca (sklep), a nie gwarant. i to sprzedawca ewentualnie wydaje nowy aparat, jesli nie ma mozliwosci naprawy.
jednak jesli uplynal wiecej niz rok od zakupu telefonu, a usterka nie zostala do tej pory zglaszana, traci sie te mozliwosc.
Abonent
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 30 sie 2010, o 14:01

Re: brak gwarancji

Post autor: Abonent »

Z tego, co pamiętam z pracy w Plusie, to uczono mnie, że:
1.Niezgodność z umową to odpowiedzialność przez dwa lata dla indywidualnych
2.Rękojmia to odowiedzialność przez rok i dotyczy firm.
Coś się zmieniło?
eciu
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:55
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: brak gwarancji

Post autor: eciu »

jeżeli masz jedynie umowę - to serwis CCS samsunga przyjmie tobie bez gwarancji - ( także punkt plusa powinien przyjąc ) chyba ze wcześniej inny serwis ja unieważnił to wówczas wróci z zaplata za koszty transportu :)
GG: 1546357

POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
ODPOWIEDZ