Witam, mam następujący problem posiadam telefon w mixplus(Samsung M3510) gdzie nastąpiła awaria chciałbym go oddać na gwarancje ale problem w tym że nie posiadam gwarancji ani paragonu, jedyną rzeczą jest umowa z siecią PLUS.
Był się dowiadywać z punkcie Plus powiedzieli mi że serwis mi nie przyjmie, czy idzie coś z tym zrobić
Pozdrawiam
brak gwarancji
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 cze 2010, o 22:03
- ChuckyCiechanow
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1046
- Rejestracja: 10 paź 2008, o 21:49
Re: brak gwarancji
Paragon wydadzą Ci w punkcie gdzie został zakupiony telefon po okazaniu umowy.
Re: brak gwarancji
czyli jak otrzymam paragon to nie trzeba mieć gwarancji
Re: brak gwarancji
Jak bedziesz mial paragon, lub fakture prosisz o wyslanie telefonu z tytulu niezgodnosci z umowa, jesli kupywales go jako osoba fizyczna.
Re: brak gwarancji
umowa z podanym numerem imei telefonu rowniez jest dowodem zakupu.
mozna reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa, najlepiej w salonie, gdzie zostal zakupiony telefon.
ale z gory mowie, ze sprzedawca bedzie robil trudnosci z przyjeciem do serwisu, bo w przypadku niezgodnosci towaru z umowa odpowiedzialny jest sprzedawca (sklep), a nie gwarant. i to sprzedawca ewentualnie wydaje nowy aparat, jesli nie ma mozliwosci naprawy.
jednak jesli uplynal wiecej niz rok od zakupu telefonu, a usterka nie zostala do tej pory zglaszana, traci sie te mozliwosc.
mozna reklamowac z tytulu niezgodnosci z umowa, najlepiej w salonie, gdzie zostal zakupiony telefon.
ale z gory mowie, ze sprzedawca bedzie robil trudnosci z przyjeciem do serwisu, bo w przypadku niezgodnosci towaru z umowa odpowiedzialny jest sprzedawca (sklep), a nie gwarant. i to sprzedawca ewentualnie wydaje nowy aparat, jesli nie ma mozliwosci naprawy.
jednak jesli uplynal wiecej niz rok od zakupu telefonu, a usterka nie zostala do tej pory zglaszana, traci sie te mozliwosc.
Re: brak gwarancji
Z tego, co pamiętam z pracy w Plusie, to uczono mnie, że:
1.Niezgodność z umową to odpowiedzialność przez dwa lata dla indywidualnych
2.Rękojmia to odowiedzialność przez rok i dotyczy firm.
Coś się zmieniło?
1.Niezgodność z umową to odpowiedzialność przez dwa lata dla indywidualnych
2.Rękojmia to odowiedzialność przez rok i dotyczy firm.
Coś się zmieniło?
Re: brak gwarancji
jeżeli masz jedynie umowę - to serwis CCS samsunga przyjmie tobie bez gwarancji - ( także punkt plusa powinien przyjąc ) chyba ze wcześniej inny serwis ja unieważnił to wówczas wróci z zaplata za koszty transportu :)
GG: 1546357
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)