Teraz jest 17 sie 2017, o 14:41

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

4 naprawa - wymiana telefonu?

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

pawel

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 14 cze 2010, o 16:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus

4 naprawa - wymiana telefonu?

Post22 sie 2010, o 11:43

Witam,
Telefon popsuł mi sie po raz 4. W karcie gwarancyjnej jest napisane, że po 3 awariach mogę sie domagać wymiany. I tu pojawia się problem: mam 2 karty naprawy, a trzecią (ostatnią) zgubiłem. Chcę zanieść telefon do serwisu i prosić o wymianę, która przysługiwała mi już pół roku temu tylko wtedy nie skorzystałem i nie wiem czy to uwzględnią z powodu braku karty naprawy. Na karcie gwarancjnej w miejscu ostatniej naprawy jest podpis i data bez pieczątki. Wydaje mi się, że oni mają w dokumentacji to, że 3 razy już telefon naprawiali, tylko czy będą tak mili i zechcą poszukać?
Co o tym myślicie?
Co radzicie?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Abonent

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): 30 sie 2010, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Biz30/MixPlus

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post30 sie 2010, o 22:04

Który poducent umieścił klauzulę o wymianie w gwarancji? Pytam, bo to zadziwiające. Wszyscy naprawiają do skutku, choćby i 30 razy siadało oprogramowanie.
Co do dokumentów, to grzecznie poproś serwisantów o pomoc. Na pewno mają dokumenty z naprawy, ale nie mają żadnego obowiązku ponownie Ci ich dawać - raz już przecież wydali. Jeśli będziesz miły, to się może udać, jeśli nie uda się, to znów oddaj do naprawy, skoro taki bubel, to pewnie ponownie się zepsuje.
Offline
Avatar użytkownika

pawel

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 14 cze 2010, o 16:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post5 wrz 2010, o 11:11

To telefon marki Samsung, model m600. Za 2 m-ce gwarancja się kończy.
Ok, będę miły ;-)
Offline
Avatar użytkownika

rafok

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 7 lis 2009, o 14:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Elastyczna

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post5 wrz 2010, o 20:53

Z nokią 2630 poczatek produkcji :-/ było tak, że po 5-ciu czy 6-ciu nieskutecznych naprawach (wymiana softu kilka razy, wymiana anteny) została wysłana przez salon Plusa o ile dobrze pamietam do Nokii do ekspertyzy. Po jakimś czasie przyszła informacja z salonu, że telefon jest wymieniony na nowy.
Jak na razie działa :-)
Offline
Avatar użytkownika

popcio

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: OFERTA MINUTOWA
  • Model telefonu: E52

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post13 wrz 2010, o 20:10

Witam wszystkich,
Na początku chcę powiedzieć, że jestem nowy. Nie wiem gdzie o swoim problemie napisać więc tu napiszę. Kupiłem tel w lutym tego roku (e52). Telefon od razu był wadliwy; świadczy o tym naprawa już kolejnego dnia, a kupiłem go w mpunkt (obecnie już go nie ma). Telefon zanosiłem 3-krotnie do naprawy do salonu Plusa. Kiedy mi się zepsuł 4 raz (trzeszczenie głośnika), zaniosłem go do Plusa i chciałem oddać na reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową. Miałem przygotowany druk, ale Pani powiedziała, że oni mają swoje druki. Napisała tam, że rodzaj naprawy to z tytułu niezgodności z umową. Napisała w opisie, że żądam nowego telefonu, że nie nadaje się do użytku, 4 naprawa.

Dziś do mnie dzwoni Pani i mówi, że nie mogę się ubiegać o nowy telefon ponieważ kupiłem go w mpunkt, a oni nie mogą tego uznać (coś w tym stylu). Ja normalnie już tracę nerwy. Dlatego proszę o pomoc: czy faktycznie nic już nie mogę zrobić z tą reklamacją? A jak tak, to jak mam postąpić?

Może miał ktoś podobną sytuację?
Offline
Avatar użytkownika

Abonent

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 26
  • Dołączył(a): 30 sie 2010, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Biz30/MixPlus

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post14 wrz 2010, o 12:09

Teoretycznie miała Pani miała rację. Za niezgodność z umową odpowiada SPRZEDAWCA.
Niemniej jednak kupiony był w sieci Plus. M punkt sam w sobie istnieje! Nieważne, że już Plusa nie sprzedaje, zobowiązania zostały. To jakby sklep komputerowy przekształcił się w warzywniak, ale to nadal ta sama działalność, ta sama firma. Wyjątek to upadłość i likwidacja, ale tu znów jest sytuacja - żądać wymiany sobie można, sprzedawca ma doprowadzić tylko do stanu zgodności z umową, nie ma żadnego obowiązku wymienić na nowy. Prędzej wymieni producent na prawach gwarancji. Ten mit z żadaniem wymiany po trzeciej naprawie pokutuje w umysłach Polaków od czasu komuny. Owszem, wtedy wymieniali po trzeciej naprawie.
Offline
Avatar użytkownika

eciu

V.I.P.

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): 26 paź 2009, o 14:55
  • Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: bez limitu
  • Model telefonu: Lg G4

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post12 paź 2010, o 20:53

Już tłumaczę jako pracownik punku :) co należy zrobić w przypadku mpunktów :)



Sposób postępowania:

Rękojmia/niezgodność z Umową: Klient zakupił sprzęt w sieci mPunkt i chce skorzystać z prawa do Rękojmi:

1. Klient musi dostarczyć nam następujące informacje i dokumenty:

- Imię i Nazwisko.

- Dane kontaktowe (w tym nr telefonu kontaktowego).

- Adres Punktu w którym dokonał zakupu.

- Data zakupu.

- Model telefonu jaki chce zwrócić.

- Skan ekspertyzy stwierdzającej konieczność wymiany sprzętu, (należy pamiętać, że ekspertyza nie może mieć więcej niż 30 dni)

2. W ciągu kilku dni Przedstawiciel Polkomtel skontaktuje się z Tobą w celu poinformowania o sposobie rozwiązania problemu lub uzyskania dodatkowych informacji.

Dedykowany Zespół ustali z mPunkt sposób rozwiązania problemu. Następnie przedstawiciel mPunkt uzgodni z Klientem dogodny sposób, miejsce i terminu zwrotu sprzętu. Po uzgodnieniu z Klientem informacja zwrotna o ustaleniach i finalizacji sprawy trafi do osoby, która przekazała dane zgłoszenie.

Jeśli tego owa pani nie wie, wydrukuj jej to, a e-maila na jaki ma wysłać mogę jej podać :) albo niech zadzwoni do ZWO :) po e-mail :)
pozdrawiam i życzę powodzenia :)
GG: 1546357

POMOGŁEM , podziękuj to zawsze motywuje :)
Offline
Avatar użytkownika

Nati

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 cze 2011, o 13:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: sony ericsson w595

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post19 cze 2011, o 13:39

Słyszałam gdzieś, że 4 naprawa telefonu będącego na gwarancji to wymiana telefonu na nowy, czy to prawda? Mój telefon właśnie po raz 4 jest w naprawie (sony ericsson w595). Co mogę z tym zrobić?
Avatar użytkownika

kzd

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post19 cze 2011, o 13:58

Właściwie to prawda i nie. Ustalają to producenci aparatów w gwarancji, podając odpowiednie klauzule, przy czym jeżeli dają taką możliwość, to wszystkie te naprawy z reguły powinny dotyczyć tego samego problemu (podzespołu) w telefonie. Natomiast najlepiej wziąć gwarancję i sobie obejrzeć, co tam ciekawego napisali, bo gwarancje tego samego producenta też się zmieniają.
Kolejny krok to należy skontaktować się z SE (najlepiej telefonicznie) i zapytać jakie dokumenty są potrzebne (ekspertyzy z naprawy, gwarancja etc.), gdzie wysłać, co napisać i poczekać na odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

zylo2010

PlusManiak

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): 18 sie 2011, o 09:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix
  • Model telefonu: se

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post18 sie 2011, o 11:49

Wszystko zależy od dobrej woli serwisu; mój aparat też jest po raz 3 w naprawie z powodu tej samej wady. Odmówiono mi wymiany na nowy aparatu SE w przypadku, gdy naprawa bedzie możliwa i tak telefon leży dwa miesiące w serwisie.
Offline
Avatar użytkownika

asandrzej

Szalony PlusManiak

  • Posty: 280
  • Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 05:54
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Prestiż dla firm
  • Model telefonu: S5 i S5 mini

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post14 sty 2012, o 19:05

Koleżanka 6 raz oddaje do naprawy Nokię 6303i - problem z zasięgiem. Po odebraniu z serwisu działa parę godzin i to samo. A Na żądanie wymiany na nowy odpisano, iż naprawa będzie przeprowadzana do skutku, chyba, że przekroczy sens kosztowy naprawy. Za każdym razem wymieniają (ponoć) inne elementy. Za każdym razem 2 tygodnie bez telefonu, a w serwisie tylko 1 dzień.
Kiedy umrę pochowajcie mnie do góry nogami, żeby świat mógł mnie pocałować w d**ę
Offline
Avatar użytkownika

vgoha

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 14 sie 2012, o 13:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixPlus
  • Model telefonu: LG Swift L7II

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post14 sie 2012, o 13:54

Witam,
mam Nokię x2, która jest w naprawie już czwarty raz z tego samego powodu - telefon sam się wyłącza.
Czy mogę ubiegać się o wymianę telefonu na nowy? Mogę to załatwić w salonie Plusa czy muszę napisać pismo do Nokii?
Offline
Avatar użytkownika

Kriss

V.I.P.

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 19 lip 2012, o 10:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Brak
  • Model telefonu: SGS

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post14 sie 2012, o 14:31

Nie liczyłbym na wymiane ;-) Znam takie przypadki gdzie telefon lądował 9 razy w serwisie i nie wymienili na nowy a szczególnie w przypadku nokii.
Offline
Avatar użytkownika

vgoha

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 14 sie 2012, o 13:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixPlus
  • Model telefonu: LG Swift L7II

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post16 sie 2012, o 11:12

Moja koleżanka miała taką sytuacje i jej telefon został wymieniony na nowy, dlatego pytam ;)
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1577
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: 4 naprawa - wymiana telefonu?

Post16 sie 2012, o 13:25

Ja bym napisał maila do nokii. Najpóźniej na następny dzień powinieneś otrzymać odpowiedź.
Następna strona


Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości