"terapia spychowa"

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
adzia88
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 gru 2010, o 11:38

"terapia spychowa"

Post autor: adzia88 »

witam
Jestem nowa na forum, więc nie wiem czy w dobrym miejscu piszę.
Ubiegłego roku w sierpniu kupiłam telefon Nokia 6303 w mix-ie na okres 36 m-cy. W kwetniu bieżącego roku pierwszy raz oddałam go do reklamacji. W sumie był reklamowany siedem razy w tym 3 na "niezgodność z umową". Ostatni raz oddałam go 02.11.2010 i po niecałych dwóch tygodniach dostałam informację, że uzyskam nowy telefon i tu zaczeły się problemy.
Przez dwa tygodnie cierpliwie czekałam i wysłuchiwałam, że już niedługo dostanę nowy tel i tak dalej. Dopiero w zeszły piątek zadzwoniła do mnie kobieta z Polkomtelu, żeby zapytać na czym rzecz polega. Powiedziała mi, że ona nie widzi problemu i wystarczy jak zaniosę tę Nokię do m-punktu i wydadzą mi nowy, problem w tym, że tamta Nokia jest wysłana przez "mój" punkt do ARVATO (magazyn centralny). Pani była bardzo zdziwiona tym faktem i powiedziała, że zadzwoni... Nadal czekam... W punkcie mówią, że czekają na informacje, ja też, bo wyjścia nie mam... Co robić? Czy ktoś ma pomysł jak ruszyć tę sprawę?
ODPOWIEDZ