Samsung avila serwis

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

odebrałem ponownie telefon i dalej te dolne klawisze nie działają a serwis wydał opnie że jest wszystko ok
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Samsung avila serwis

Post autor: gatuso_18 »

zadzwon do nich bezposrednio http://www.regenersis.pl/ albo skontaktuj się z Samsungiem. Za jednym jak i drugim przypadkiem wysyłaja do Ciebie kurriera ;)
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

ja już mam dość tego samsunga napisałem meila oni mi odpisali żeby skontaktować się z nimi telefonicznie po rozmowie kazali znowu to samo wysłać po wysłaniu kazali oddać znowu do punktu PLUSA ażeby telefon przesłali do serwisu bo to serwis decyduje o wymianie telefonu a w karcie gwarancyjnej pisze że jeśli wymieni się 3 razy podzespół o dalej jest wada telefon przysługuje wymianie a mi tylko 3 razy wysiadł wyświetlacz:) a teraz bidoki sobie nie umią z klawiszami poradzić
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

[ad]zapomniałem jeszcze napisać że jak oddawałem po raz piąty telefon do serwisu to podałem usterkę taką że nie działają przy zablokowane telefonie przyciski pod wyświetlaczem a w raporcie usługi jest napisane że ja podałem całkiem inną usterkę że telefon jest sprawny i że nic oni nie zrobili a na karcie gwarancyjnej nie dostałem pieczątki BRAK USTERKI tylko WYMIANA CZĘŚCI. Serwis wszystko pomieszał. Oddałem po raz 6 telefon do serwisu i znowu trzeba się męczyć z telefonem zastępczym przez prawie 2 tygodnie:)[/ad]
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

siódmy raz jadę oddać telefon do serwisu, po raz 4 wysiadł wyświetlacz:(
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

oddałem po raz 7 telefon (po raz 4 na wyświetlacz) w dniu 2.06.11 i jak do tej pory zero odzewu a jak dobrze pamiętam to mają na serwis 2 tygodnie czasu. Nie wiem co w tej sytuacji robić, ale zaczyna mnie to wszystko denerwować.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Samsung avila serwis

Post autor: sl@w_es »

Arek939 pisze:oddałem po raz 7 telefon (po raz 4 na wyświetlacz) w dniu 2.06.11 i jak do tej pory zero odzewu a jak dobrze pamiętam to mają na serwis 2 tygodnie czasu. Nie wiem co w tej sytuacji robić, ale zaczyna mnie to wszystko denerwować.
Istotnie,

Kod: Zaznacz cały

Wady fizyczne produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.
Z tego zapisu wynika, że za czas trwania naprawy gwarancyjnej uważa się tylko czas faktycznego "przetrzymania" sprzętu w serwisie (nie mylić z oddaniem do naprawy w Punkcie czy Salonie Plusa, transportem przez kuriera itd). Należy wziąć jeszcze pod uwagę, że liczymy tylko dni robocze (od pn do pt z wyjątkiem św), a więc termin naprawy (zakładając, że sprzęt dotarł do Serwisu 02-06-2011), ten minimalny upłynie dopiero 22-06.
W twoim przypadku, jeśli rzeczywiście faktyczne naprawy wiązały się z wymianą części i masz to potwierdzone w karcie gwarancyjnej to radziłbym udać się do Rzecznika Praw Konsumenta, przedstawić mu swój problem i wyegzekwować od Gwaranta kolejny punkt Warunków gwarancji:

Kod: Zaznacz cały

Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady
- Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
Biuro Rzecznika znajduje się w każdym Starostwie Powiatowym. W większych miastach Rzecznicy funkcjonują także w urzędach miejskich. Porady Rzeczników są bezpłatne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Samsung avila serwis

Post autor: gatuso_18 »

sl@w_es pisze:
Arek939 pisze:oddałem po raz 7 telefon (po raz 4 na wyświetlacz) w dniu 2.06.11 i jak do tej pory zero odzewu a jak dobrze pamiętam to mają na serwis 2 tygodnie czasu. Nie wiem co w tej sytuacji robić, ale zaczyna mnie to wszystko denerwować.
Istotnie,

Kod: Zaznacz cały

Wady fizyczne produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 14 dni od daty dostarczenia urządzenia do Autoryzowanego Punktu Serwisowego.
Z tego zapisu wynika, że za czas trwania naprawy gwarancyjnej uważa się tylko czas faktycznego "przetrzymania" sprzętu w serwisie (nie mylić z oddaniem do naprawy w Punkcie czy Salonie Plusa, transportem przez kuriera itd). Należy wziąć jeszcze pod uwagę, że liczymy tylko dni robocze (od pn do pt z wyjątkiem św), a więc termin naprawy (zakładając, że sprzęt dotarł do Serwisu 02-06-2011), ten minimalny upłynie dopiero 22-06.
W twoim przypadku, jeśli rzeczywiście faktyczne naprawy wiązały się z wymianą części i masz to potwierdzone w karcie gwarancyjnej to radziłbym udać się do Rzecznika Praw Konsumenta, przedstawić mu swój problem i wyegzekwować od Gwaranta kolejny punkt Warunków gwarancji:

Kod: Zaznacz cały

Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady
- Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.
Biuro Rzecznika znajduje się w każdym Starostwie Powiatowym. W większych miastach Rzecznicy funkcjonują także w urzędach miejskich. Porady Rzeczników są bezpłatne.
Oddając telefon do serwisu otrzymujesz dokument wydany przez serwis w którym masz opisaną naprawę a dokładnie jakie podzespoły zostały wymienione w urządzeniu które serwisujesz. Jeśli nie chcesz tak długo czekać na serwis urządzenia, to zamów kuriera i wyślij sam telefon. Regenersis obsługuje DHL, telefony są naprawiane w Expresowym tempie :) Jeśli po raz kolejny oddajesz telefon z tą samą usterka to :
- powołaj się na dokumenty napraw,
- poszukaj w GW paragrafów które regulują tego typu usterki i ich naprawy.

pozdrawiam,
gatuso_18
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

telefon do serwisu trafil dopiero 8.06 do centralnego serwisu regeneris
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

Ja dalej czekam na telefon już minęły 14 dni robocze i nic jak dzwonie do serwisu to mówią że czekają na nowy telefon. Jak zadzwoniłem do samsunga to mi powiedzieli że w tej sprawie oni nie mają informacji i żebym kontaktował się z serwisem. Nie wiem co mam robić ażeby dostać w końcu telefon.
Awatar użytkownika
skorpion
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 1 gru 2010, o 20:35

Re: Samsung avila serwis

Post autor: skorpion »

Słuchaj Arek, mi to wygląda na opieszałość punktu do którego oddajesz telefon na gwarancji. To po pierwsze. Zapytaj się w tym punkcie kiedy wysyłają telefony do serwisu bo nie robią tego codziennie i nigdy indywidualnie dla każdego telefonu. Zbierają kilkanaście sztuk i robią z tego jedną paczkę żeby zmniejszyć koszty wysyłki. Na tej samej zasadzie serwis odsyła telefony do punktu ponieważ również oszczędza na kosztach i ma tak podpisaną umowę z punktem sprzedaży.
Teraz sprawa naprawy telefonu. Odbierasz telefon osobiście i sprawdzasz w punkcie przed podpisaniem odbioru. W przypadku gdy usterka występuje w dalszym ciągu i nie jest ujęta w karcie gwarancyjnej to nie podpisujesz odbioru naprawionego telefonu ale piszesz kolejne pisemko ze skargą na serwis i dołączasz do telefonu który odsyłasz do serwisu bez podpisanego odbioru. Podpisując odbiór potwierdzasz naprawę sprzętu. Miałem identyczną sytuację z nokią 6610i. Sprawa się ciągnęła 3 miesiące i w tym czasie telefon jeździł sobie od punktu do serwisu. Napisałem skargę do operatora na serwis i zażądałem wydania telefonu zastępczego ale tej samej klasy co zakupiony na umowę i ostrzegłem że skieruję sprawę do sądu jeżeli nie zostanie ona wyjaśniona i załatwiona pozytywnie. W rezultacie nie otrzymałem już felernej nokii lecz drugi nowy telefon natomiast ta serwisowana nokia weszła do obrotu w punkcie plusa jako telefon zastępczy po 6 miesiącach od otrzymania prze zemnie nowego telefonu.
Arek939
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33

Re: Samsung avila serwis

Post autor: Arek939 »

Wreszcie wymienili mi telefon na nowy:) i dotarł on do mnie
ODPOWIEDZ