Samsung avila serwis
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 kwie 2011, o 15:33
Samsung avila serwis
Witam
Pół roku temu w moim telefonie(samsung avila) wysiadł mi wyswietlacz dałem do serwisu wymienili na nowy, po nie całym miesiącu znowu wysiadł mi wyświetlacz oddałem do serwisu wymieniono wyświetlacz. Po tygodniu znowu oddałem do serwis ponieważ nie działały te dolne klawisze i bateria była bardzo słaba. Zrobili to tzn zmienili oprogramowanie a na gwarancji napisali BRAK USTERKI. Ze 2 tygodni po tej naprawie znowu wysiadł mi wyświetlacz dałem do serwisu, wczoraj odebrałem wymienili mi znowu wyświetlacz. Lecz znowu nie działaja mi dolne przyciski> Nie wiem czy mam znowu go dać do serwisu i czekać kolejne 2 tygodnie a oni napiszą że nie było usterki . Telefon mam w mixie Co o tym sądzicie? CO mam teraz zrobić?
Pół roku temu w moim telefonie(samsung avila) wysiadł mi wyswietlacz dałem do serwisu wymienili na nowy, po nie całym miesiącu znowu wysiadł mi wyświetlacz oddałem do serwisu wymieniono wyświetlacz. Po tygodniu znowu oddałem do serwis ponieważ nie działały te dolne klawisze i bateria była bardzo słaba. Zrobili to tzn zmienili oprogramowanie a na gwarancji napisali BRAK USTERKI. Ze 2 tygodni po tej naprawie znowu wysiadł mi wyświetlacz dałem do serwisu, wczoraj odebrałem wymienili mi znowu wyświetlacz. Lecz znowu nie działaja mi dolne przyciski> Nie wiem czy mam znowu go dać do serwisu i czekać kolejne 2 tygodnie a oni napiszą że nie było usterki . Telefon mam w mixie Co o tym sądzicie? CO mam teraz zrobić?
Re: Samsung avila serwis
Ciężka sprawa. Ja bym zainteresował się nad opcją towaru niezgodnego z umową. Poczytaj w google jak to wygląda, sprawa latwa nie jest, ale może akurat uda Ci się i otrzymasz telefon wolny od wad.
Czytałeś gwarancję Samsunga? Czy oni nie zapweniają, że po 3 naprawie tej samej części wymieniają telefon na nowy? Już nie pamiętam jak tam było, bo na szczęście Samsungów nie woziłem do serwisu, takie coś u Nokii jest i sam o mało co skorzystałbym z tego..
Czytałeś gwarancję Samsunga? Czy oni nie zapweniają, że po 3 naprawie tej samej części wymieniają telefon na nowy? Już nie pamiętam jak tam było, bo na szczęście Samsungów nie woziłem do serwisu, takie coś u Nokii jest i sam o mało co skorzystałbym z tego..
Re: Samsung avila serwis
pisze że po 3 wymianie wymieniają telefona na nowy czyli dopiero jak by mi sie teraz znowu zepsuł wyświetlacz. Dla mnie jest to głupie bo będę oddawał już 5 raz do serwisu gdzie muszę prawie 40 kilometrów jechać zawieść telefon do salonu plusa czekać 2 tygodnie gdzie mam wykupiony pakiet internetu a oni mi dają telefon zastępczy taki że ledwo idzie z tego dzwonić ponoszę straty a oni jeszcze mi napisza na gwarancji brak usterki bo chyba wymiana oprogramowania nie jest brana jako usterka(gdzie moim zdaniem jest to usterka bo telefon nie działa poprawnie ). Gdzie pisze że telefon został sprawdzony i działa poprawnie po staniej naprawie.
Re: Samsung avila serwis
Takie są realia Jaki masz ten zastępczy telefon? Dobrze, że dostałeś
Wymieniają soft to zawsze jak tylko leci. Nawet jak dasz telefon, w którym głośnik trzeba wymienić to i tak softa nowego wpuszczają. Takie mają procedury i zadowoleni są.
Ja wiem jak to jest. Oddawałem swego czasu odtwarzacz MP3 do serwisu Philipsa i oczywiście wracał zawsze sprawny i nara Gorzej, że ja nie mogłem korzystać z radia, które nie chciało w ogóle odbierać. Dla nich sprawny... I straciłem dużo pieniędzy, bo to drogi było odtwarzacz. Kupiłem inny za ponad połowę mniej i działa aż miło (tak sie złożyło, że Samsung).
Dlatego chyba lepiej jest zacząć walczyć z nimi do strony towaru niezgodnego z umową... Oni sami z siebie nie wymienią, przecież ktoś na tym straci. A Plus... Tylko pośredniczy.
Samsunga niestety naprawiają nieodpowiedni ludzie. Mają jakieś umowy z tymi serwisami prywatnymi i im się robić nie chce.
Najlepiej, jak producent sam naprawia urządzenia- tak jak LG w Mławie ma swój oddział i sami reperują. Szybko, zadowalająco i sprawnie.
Wymieniają soft to zawsze jak tylko leci. Nawet jak dasz telefon, w którym głośnik trzeba wymienić to i tak softa nowego wpuszczają. Takie mają procedury i zadowoleni są.
Ja wiem jak to jest. Oddawałem swego czasu odtwarzacz MP3 do serwisu Philipsa i oczywiście wracał zawsze sprawny i nara Gorzej, że ja nie mogłem korzystać z radia, które nie chciało w ogóle odbierać. Dla nich sprawny... I straciłem dużo pieniędzy, bo to drogi było odtwarzacz. Kupiłem inny za ponad połowę mniej i działa aż miło (tak sie złożyło, że Samsung).
Dlatego chyba lepiej jest zacząć walczyć z nimi do strony towaru niezgodnego z umową... Oni sami z siebie nie wymienią, przecież ktoś na tym straci. A Plus... Tylko pośredniczy.
Samsunga niestety naprawiają nieodpowiedni ludzie. Mają jakieś umowy z tymi serwisami prywatnymi i im się robić nie chce.
Najlepiej, jak producent sam naprawia urządzenia- tak jak LG w Mławie ma swój oddział i sami reperują. Szybko, zadowalająco i sprawnie.
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Samsung avila serwis
W takiej sytuacji można pójść na 3 sposoby:
1. oddać telefon do naprawy nie z tytułu gwarancji, ale na niezgodość z umową. Tyle, że można to zrobić tylko w punkcie gdzie się go kupiło.
2. napisać własnoręcznie reklamacje na pracę serwisu Samsunga. Często z pozytywnym skutkiem, szczególnie działa to na Nokie. Ładne uzasadnienie i wysyłasz razem z telefonem na gwarancji.
3. zasięgnąć pomocy u rzecznika praw konsumenta, ale to jest ciężka artyleria :) Działa w 99% takich przypadków. Różne pisma się wtedy piszę, paragrafy się rzuca.
Obecnie wg mnie najgorszy serwis ma Sony Ericsson. A HTC oddaje telefony w eleganckim pudełku ze szmatką do czyszczenia i długopisem w środku.
1. oddać telefon do naprawy nie z tytułu gwarancji, ale na niezgodość z umową. Tyle, że można to zrobić tylko w punkcie gdzie się go kupiło.
2. napisać własnoręcznie reklamacje na pracę serwisu Samsunga. Często z pozytywnym skutkiem, szczególnie działa to na Nokie. Ładne uzasadnienie i wysyłasz razem z telefonem na gwarancji.
3. zasięgnąć pomocy u rzecznika praw konsumenta, ale to jest ciężka artyleria :) Działa w 99% takich przypadków. Różne pisma się wtedy piszę, paragrafy się rzuca.
Ostatnio LG znacznie podniósł standard serwisu, nawet w ciągu 5 dni roboczych wracają telefonu po naprawie. Jeszcze z pół roku temu to trzeba było czekać 3 tygodnie na telefon, w którym tylko softa zmienili. A jak płytę główną zmienili to telefon wracał po 5 tygodniach.kowcio pisze:Najlepiej, jak producent sam naprawia urządzenia- tak jak LG w Mławie ma swój oddział i sami reperują. Szybko, zadowalająco i sprawnie.
Obecnie wg mnie najgorszy serwis ma Sony Ericsson. A HTC oddaje telefony w eleganckim pudełku ze szmatką do czyszczenia i długopisem w środku.
Re: Samsung avila serwis
Ahh te słynne pudełeczka "I'm Back"?
Co do LG to też zauważyłem. Wymieniałem ładowarkę- jeden dzień kurier przyjechał zabrał (ode mnie z domu), na trzeci dzień nową przyniósł. I równie dobrze mogli ją zwrócić, bo ładowała, ale taki lekki szum wydawała z siebie. No i kurier na ich koszt, oczywiście.
Najgorsze są takie serwisy jak mówiłem, prywatne firmy, mające umowy z producentami (np. Samsung!) i serwisują te telefony. Niby coś robią, a naprawić im się ani nie spieszy, ani jakoś nie zalezy by produkt więcej nie wrócił.
Taki LG ma własny serwis i oni nie pozwolą sobie na to, by ktoś 10 razy wysyłał im telefon na naprawę. Choćby ze względu na kuriera. I to dla mnie solidna marka jest.
Jeszcze jakiś czas temu wszystkie serwisy miały fajną wymówkę- telefon zalany i heja Teraz widzę, że już przestali takie praktyki robić. Najwięcej się naużerałem z Nokią, bo tylko ich telefony wymagały częstego serwisowania. A to to nie działa, a to tamto. Telefon wrócił- działa, ale obudowa źle skręcona.. Później skręcili dobrze, a pełno piachu pod ekran naleciało... Znowu czyścili i wreszcie naprawili mi telefon Myślałem, ze się wścieknę.
Co do LG to też zauważyłem. Wymieniałem ładowarkę- jeden dzień kurier przyjechał zabrał (ode mnie z domu), na trzeci dzień nową przyniósł. I równie dobrze mogli ją zwrócić, bo ładowała, ale taki lekki szum wydawała z siebie. No i kurier na ich koszt, oczywiście.
Najgorsze są takie serwisy jak mówiłem, prywatne firmy, mające umowy z producentami (np. Samsung!) i serwisują te telefony. Niby coś robią, a naprawić im się ani nie spieszy, ani jakoś nie zalezy by produkt więcej nie wrócił.
Taki LG ma własny serwis i oni nie pozwolą sobie na to, by ktoś 10 razy wysyłał im telefon na naprawę. Choćby ze względu na kuriera. I to dla mnie solidna marka jest.
Jeszcze jakiś czas temu wszystkie serwisy miały fajną wymówkę- telefon zalany i heja Teraz widzę, że już przestali takie praktyki robić. Najwięcej się naużerałem z Nokią, bo tylko ich telefony wymagały częstego serwisowania. A to to nie działa, a to tamto. Telefon wrócił- działa, ale obudowa źle skręcona.. Później skręcili dobrze, a pełno piachu pod ekran naleciało... Znowu czyścili i wreszcie naprawili mi telefon Myślałem, ze się wścieknę.
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Samsung avila serwis
Przestali to robić bo zmieniły się warunki rozliczania się z tymi prywatnymi serwisami, bo dostają tylko za naprawę a nie za ekspertyzy, dlatego chcą naprawiać jak najwięcej telefonów.kowcio pisze:Jeszcze jakiś czas temu wszystkie serwisy miały fajną wymówkę- telefon zalany i heja Teraz widzę, że już przestali takie praktyki robić.
Też zauważyłem to w serwisach nokii, chociaż te same serwisy naprawiają dla kilku producentów.kowcio pisze:Najwięcej się naużerałem z Nokią, bo tylko ich telefony wymagały częstego serwisowania. A to to nie działa, a to tamto. Telefon wrócił- działa, ale obudowa źle skręcona.. Później skręcili dobrze, a pełno piachu pod ekran naleciało... Znowu czyścili i wreszcie naprawili mi telefon Myślałem, ze się wścieknę.
Re: Samsung avila serwis
Dawniej też tak sądziłem, niestety serwis LG ostatnimi czasy daje w kość ...kowcio pisze: Najlepiej, jak producent sam naprawia urządzenia- tak jak LG w Mławie ma swój oddział i sami reperują. Szybko, zadowalająco i sprawnie.
Re: Samsung avila serwis
Oddajecie bezposrednio do serwisu HTC czy macie pośrednika ?rafal2119 pisze: A HTC oddaje telefony w eleganckim pudełku ze szmatką do czyszczenia i długopisem w środku.
Re: Samsung avila serwis
1. oddać telefon do naprawy nie z tytułu gwarancji, ale na niezgodość z umową. Tyle, że można to zrobić tylko w punkcie gdzie się go kupiło.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi
a mam pytanie jak wyglądaja procedury zgłaszania niezgodności z umową?
Dziękuję bardzo za odpowiedzi
a mam pytanie jak wyglądaja procedury zgłaszania niezgodności z umową?
Re: Samsung avila serwis
O dałem dzisiaj w salonie plusa telefon jako nie wywiązanie sie z umowy no i teraz zostało czekać
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Samsung avila serwis
Bodajże do Regenersis wysyłaliśmy.gatuso_18 pisze:Oddajecie bezposrednio do serwisu HTC czy macie pośrednika ?rafal2119 pisze: A HTC oddaje telefony w eleganckim pudełku ze szmatką do czyszczenia i długopisem w środku.
Re: Samsung avila serwis
Wciąż czekam na odpowiedź z serwisu ale zastanawia mnie jedna rzecz do tej pory na stronie http://www.regenersis.pl/stan.aspx jak wpisywałem swój numer imei to wyskakiwał mi ostatnia naprawa teraz jak wpisuję numer imei to nic się nie pojawia.
Re: Samsung avila serwis
W takiej sytuacji telefon pewnie został wysłany po naprawie do odbiorcy.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 maja 2011, o 22:10
Re: Samsung avila serwis
Jak zostanie odesłany to taki właśnie komunikat sie tam pojawia.
Najlepiej zadzwoń do nich i wszystkiego sie dowiesz. Jest tam podana infolinia.
Najlepiej zadzwoń do nich i wszystkiego sie dowiesz. Jest tam podana infolinia.