Ciekawostka

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
sintesi
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 lis 2008, o 21:06
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Ciekawostka

Post autor: sintesi »

Jakiś czas temu (niecałe 2 lata) kupiłem telefon od przedstawiciela. Oddałem go ostatnio na naprawę gwarancyjną i ku mojemu zdziwieniu serwis stwierdził, że telefon ma starszą datę sprzedaży, niż przedstawiony przeze mnie dokument. Po wstępnej weryfikacji okazało się, że aparat został kupiony w pewnej firmie, jednak był z nim problem i został (podobno) wysłany na naprawę przedsprzedażną. Wrócił z niej później i nastąpił spory misz-masz, bo telefon był w międzyczasie wymieniony przez przedstawiciela na inny egzemplarz (dokumenty sprzedaży były wystawione na dany IMEI). Ja zakupiłem go jako egzemplarz "nowy", poniewczasie okazało się, że nie :( Serwis zarzuca mi oszustwo, jednak (bynajmniej nie poczuwam się do winy). Ma ktoś jakieś porady?
Awatar użytkownika
gatuso_18
Szalony PlusManiak
Posty: 257
Rejestracja: 6 lut 2011, o 12:00

Re: Ciekawostka

Post autor: gatuso_18 »

Jeśli masz paragon, faktur albo umowe to powołaj sie na te dokumenty. Powiedz ze z ta data otrzymałes GW jak i paragon zakupu :)
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Ciekawostka

Post autor: rafal2119 »

[ad]Serwisowanie telefonu na przedsprzedaży nie ma nic wspólnego z gwarancją. Sprzedawca namieszał w dokumentach sprzedaży i serwis gwarancyjny ma problem w ich rozeznaniu. Do obowiązku sprzedawcy należy poprawne wypełnienie karty gwarancyjnej i wystawienie dowodu zakupu. To nie jest twoja wina.
Najlepiej idź do przedstawiciela od którego jest zakupiony telefon i żądaj naprawy z tytułu niezgodności z umową. Niech odpowiada za to, że źle wypełnił dokumenty.
Zawsze można iść do Rzecznika Praw Konsumenta. Żaden sprzedawca go nie lubi:)[/ad]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ