Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Delaro
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 maja 2011, o 07:03

Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Post autor: Delaro »

Wziąłem telefon w mixie - Nokia C301. Telefon miałem jakiś tydzień bo okazało się ,że bateria trzymała 24 godziny praktycznie bez jego użytkowania. Telefon wrócił po 3 tyg z naprawy (widoczne zarysowania obudowy) ale nie miałem czasu patrzeć i szybko go zabrałem (pan w plusie dal mi pokrowiec gratis - potem się przyglądam i wiem czemu on mi go dał xD) . Telefon został naprawiony - trzyma 3 dni bateria przy jako takim użytkowaniu - jednak serwis rozwalił mi WiFi (działało przed oddaniem - ofc przywracałem ust fabryczne itd itp). Telefon znowu poszedł na gwarancje... Odkąd wziąłem telefon to miałem go w rękach może półtorej tyg - telefon ma ślady wyraźnego użytkowania itd.... co mnie mocno irytuje.

Czy jak wróci telefon z gwarancji teraz i zobaczę ,że jest bardziej zjechany mogę odmówić przyjęcia albo domagać się jakiejś rekompensaty ? Czuję się jakby ten telefon był używany tylko szkoda,że nie przeze mnie....

Proszę o pomoc.
kowcio
Szalony PlusManiak
Posty: 1571
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 21:15
Kontakt:

Re: Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Post autor: kowcio »

Tak, masz prawo odmówić przyjęcia telefonu z powodu...
Ja jak odbierałem sprzęt z serwisu w pewnej sieci sklepów, to zawsze kazali mi dokłądnie obejrzeć urządzenie, czy nie ma jakiś śladów użytkowania bądź zniszczenia niż były przy oddawaniu. Przy przyjmowaniu na gwarancję zawsze osoba przyjmująca spisywała protokół, co oddaję (jakie akcesoria, czy pudełko jest oryg itd) oraz w jakim stanie jest urządzenie (np. drobne ryski na obudowie).
No ale wywalczyć swoje nie bedzie łatwo. Porysowali tylną klapkę, czy z przodu? Bo pal licho tylną klapkę, to można sobie samemu wymienić, a z przednim panelem jest problem.
Delaro
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2011, o 07:03

Re: Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Post autor: Delaro »

przód - przedni przycisk - ten srebrny ma rysę w poprzek. i rogi obudowy zdrapane i ogólnie lekkie ryski :<

I po 1szej naprawie nic nie podpisywałem - żadnego odbioru itp i mi powiedział ,że karta gwarancyjna moja będzie za 2 dni czy coś ale nie było jej wkońcu a tel poszedł kolejny raz na reklamacje...
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Post autor: rafal2119 »

Nie oddali karty gwarancyjnej :shock: to moim zdaniem coś śmierdzi. Nie trzeba było odbierać telefonu bez karty gwarancyjnej. A numer IMEI zgadza się z tym, co masz na pudełku czy umowie?
Do serwisu wysyłałem 2 sztuki C3-01 po dwa razy każdą. Pierwsza dwa razy ze słabą baterią, przy drugiej wizycie dali nową baterię. A ten drugi dwa razy z nie działającym panelem dotykowym. Za każdym razem wracały po ok. tygodniu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Delaro
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2011, o 07:03

Re: Pytanie mocno zirytowanego człowieka.

Post autor: Delaro »

dokładnie nie dali karty gwar ani nic , ale poszedł jeszcze raz i teraz jak wróci bez kary gwar nie przyjmę go w ogóle bo coś tu śmierdzi....

IMEI się zgadzał.
ODPOWIEDZ