Zgubiona karta gwarancyjna

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: rafal2119 »

Nie musisz posiadać oryginału faktury, kopia w zupełności wystarczy.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: mariusz9a »

Dzięki wielkie za wyjaśnienia :-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: sl@w_es »

rafal2119 pisze:Nie musisz posiadać oryginału faktury, kopia w zupełności wystarczy.
To bardzo ciekawe co napisałeś ... oddawałem już parę razy telefon do naprawy gwarancyjnej i obsługa punktów PLUS-a zawsze wymagała oryginałów. W związku z tym kupując telefon z drugiej ręki zawsze wybierałem te oferty, które zawierały komplet oryginalnych dokumentów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: rafal2119 »

A jak kupujesz telefon na firmę to z reguły faktura jest u księgowej i ona tak jej nie odda. Po za tym w kartach gwarancyjnych jest tylko: "karta gwarancyjna ważna tylko z dowodem zakupu", gdzie nie ma nic o oryginale.

Gdybym był na miejscu konsumenta nigdy bym nie oddał komuś oryginału dowodu zakupu, a jak się zgubi, tu jeszcze mam umowę na podstawie której mogę poprosić o duplikat, ale jak kupię w jakimś sklepie RTV za gotówkę to jak im udowodnię, że kupione u nich.

Gdy pracowałem w punkcie serwisy nigdy nie chciały mieć oryginału dowodu zakupu.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: mariusz9a »

Mniejsza już z tym czy musi być oryginał czy nie - nie doszedłem do porozumienia ze sprzedającym, także sprawę na dniach idę zgłosić na policję. Chciałem polubownie załatwić sprawę żądając zwrotu części wartości telefonu oraz naprawić go sam, ale sprzedający nie chce tego załatwić w taki sposób ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
rafal2119
Szalony PlusManiak
Posty: 615
Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: rafal2119 »

Tak z czystej ciekawości zapytam, a co się stało z twoim telefonem?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: mariusz9a »

rafal2119 pisze:Tak z czystej ciekawości zapytam, a co się stało z twoim telefonem?
Wysłano mi go popsutego w dodatku bez faktury. Jednak postraszenie policją podziałało i sprzedawca zgodził się na zwrot.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
kamis
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2013, o 14:14

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: kamis »

Witam .Padł mi ekran dotykowy w LG L7 ,telefon ma gwarancję jeszcze ponad rok ,tylko jest problem bo zgubiłem paragon i umowę ,kartę gwarancyjną mam czy można jakoś wyrobic wtórnik umowy
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: pepcia2 »

Kopię faktury wyrobisz w salonie w którym była podpisana umowa ;-)
Awatar użytkownika
poison989
PlusManiak
Posty: 86
Rejestracja: 16 paź 2010, o 13:01
Kontakt:

Re: Zgubiona karta gwarancyjna

Post autor: poison989 »

jeżeli ogólnie chodzi o naprawy to polecam bezpośrednią wysyłkę do serwisu Regenersis - pracownicy Plusa tak jakby pośredniczą w odsyłaniu tam telefonów. Gdy sami wyślemy telefon proces wysyłki i naprawy potrwa około 7 dni, gdy oddajemy tel. w salonach Plusa trwa to ok. 14 dni (wiem z własnego doświadczenia)

drukujemy formularz naprawy ze strony: http://www.regenersis.pl/zglos-sprzet-do-serwisu.html drukujemy go i wypełniamy po czym dodajemy do przygotowanego telefonu do wysyłki. dzwonimy na podaną infolinię DPD zamawiamy kuriera NA KOSZT REGENERSIS, my nie ponosimy żadnych kosztów, co jest bardzo istotne, chyba że wyślemy telefon i serwis uzna wysyłkę za nieuzasadnioną (te same konsekwencje są gdy oddajemy telefon w salonie, gdy wysyłka jest nieuzasadniona to koszty wysyłki w obie strony ponosi klient).

wszelkie pytania gdy np. zgubiliśmy gwarancję itp można kierować na ich infolinię (22) 703 41 00 ;-)
ODPOWIEDZ