Zgubiona karta gwarancyjna
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
Dzięki wielkie za wyjaśnienia
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
To bardzo ciekawe co napisałeś ... oddawałem już parę razy telefon do naprawy gwarancyjnej i obsługa punktów PLUS-a zawsze wymagała oryginałów. W związku z tym kupując telefon z drugiej ręki zawsze wybierałem te oferty, które zawierały komplet oryginalnych dokumentów.rafal2119 pisze:Nie musisz posiadać oryginału faktury, kopia w zupełności wystarczy.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- rafal2119
- Szalony PlusManiak
- Posty: 615
- Rejestracja: 8 kwie 2010, o 12:40
- Lokalizacja: Gdzieś na Kaszubach:)
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
A jak kupujesz telefon na firmę to z reguły faktura jest u księgowej i ona tak jej nie odda. Po za tym w kartach gwarancyjnych jest tylko: "karta gwarancyjna ważna tylko z dowodem zakupu", gdzie nie ma nic o oryginale.
Gdybym był na miejscu konsumenta nigdy bym nie oddał komuś oryginału dowodu zakupu, a jak się zgubi, tu jeszcze mam umowę na podstawie której mogę poprosić o duplikat, ale jak kupię w jakimś sklepie RTV za gotówkę to jak im udowodnię, że kupione u nich.
Gdy pracowałem w punkcie serwisy nigdy nie chciały mieć oryginału dowodu zakupu.
Gdybym był na miejscu konsumenta nigdy bym nie oddał komuś oryginału dowodu zakupu, a jak się zgubi, tu jeszcze mam umowę na podstawie której mogę poprosić o duplikat, ale jak kupię w jakimś sklepie RTV za gotówkę to jak im udowodnię, że kupione u nich.
Gdy pracowałem w punkcie serwisy nigdy nie chciały mieć oryginału dowodu zakupu.
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
Mniejsza już z tym czy musi być oryginał czy nie - nie doszedłem do porozumienia ze sprzedającym, także sprawę na dniach idę zgłosić na policję. Chciałem polubownie załatwić sprawę żądając zwrotu części wartości telefonu oraz naprawić go sam, ale sprzedający nie chce tego załatwić w taki sposób
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
Wysłano mi go popsutego w dodatku bez faktury. Jednak postraszenie policją podziałało i sprzedawca zgodził się na zwrot.rafal2119 pisze:Tak z czystej ciekawości zapytam, a co się stało z twoim telefonem?
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
Witam .Padł mi ekran dotykowy w LG L7 ,telefon ma gwarancję jeszcze ponad rok ,tylko jest problem bo zgubiłem paragon i umowę ,kartę gwarancyjną mam czy można jakoś wyrobic wtórnik umowy
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
Kopię faktury wyrobisz w salonie w którym była podpisana umowa
Re: Zgubiona karta gwarancyjna
jeżeli ogólnie chodzi o naprawy to polecam bezpośrednią wysyłkę do serwisu Regenersis - pracownicy Plusa tak jakby pośredniczą w odsyłaniu tam telefonów. Gdy sami wyślemy telefon proces wysyłki i naprawy potrwa około 7 dni, gdy oddajemy tel. w salonach Plusa trwa to ok. 14 dni (wiem z własnego doświadczenia)
drukujemy formularz naprawy ze strony: http://www.regenersis.pl/zglos-sprzet-do-serwisu.html drukujemy go i wypełniamy po czym dodajemy do przygotowanego telefonu do wysyłki. dzwonimy na podaną infolinię DPD zamawiamy kuriera NA KOSZT REGENERSIS, my nie ponosimy żadnych kosztów, co jest bardzo istotne, chyba że wyślemy telefon i serwis uzna wysyłkę za nieuzasadnioną (te same konsekwencje są gdy oddajemy telefon w salonie, gdy wysyłka jest nieuzasadniona to koszty wysyłki w obie strony ponosi klient).
wszelkie pytania gdy np. zgubiliśmy gwarancję itp można kierować na ich infolinię (22) 703 41 00
drukujemy formularz naprawy ze strony: http://www.regenersis.pl/zglos-sprzet-do-serwisu.html drukujemy go i wypełniamy po czym dodajemy do przygotowanego telefonu do wysyłki. dzwonimy na podaną infolinię DPD zamawiamy kuriera NA KOSZT REGENERSIS, my nie ponosimy żadnych kosztów, co jest bardzo istotne, chyba że wyślemy telefon i serwis uzna wysyłkę za nieuzasadnioną (te same konsekwencje są gdy oddajemy telefon w salonie, gdy wysyłka jest nieuzasadniona to koszty wysyłki w obie strony ponosi klient).
wszelkie pytania gdy np. zgubiliśmy gwarancję itp można kierować na ich infolinię (22) 703 41 00