Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
romin
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 sty 2012, o 00:54

Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: romin »

witam
Kupiłem telefon w Plusie przez internet, soft zepsuł się już po pierwszym jego update przez komputer, gdzie w Nokii ani razu mi się to nie zdarzyło.
Na gwarancję gdzie mogę go oddać? W salonie Plusa czy trzeba gdzieś go odsyłać?
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: asandrzej »

W dowolnym salonie Plusa bądź w punkcie gwarancyjnym producenta.
Awatar użytkownika
dolores1987
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lut 2012, o 19:57

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: dolores1987 »

Nie zapomnij o gwarancji i albo fakturze, paragonie, albo 1 stronie umowy. ;)
xdpatrykxd
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2012, o 13:32

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: xdpatrykxd »

Witam, jakieś pół roku temu zawarłem umowę w Plusie. Wybrałem telefon Lg p350. Około 4 tyg. temu zaczęły się problemy. Telefon w moim miejscu zamieszkania nie chciał pracować w trybie 2G. Natomiast w mieście był zasięg, ale słaby. Wcześniej w miejscu zamieszkania wszystko było dobrze. Telefon oddałem na gwarancję. Wrócił po 2 tygodniach - wymienili płytę główną - problem występował dalej. Oddałem telefon jeszcze raz. Znowu wymienili płytę główną. I znowu nie działa. Teraz wcale nie może złapać zasięgu.
Kur ... Znowu mam oddać? Nie mogę korzystać normalnie z telefonu jakieś 5 tygodni. Zgroza jakąś. Oddam telefon, wymienią płytę główną i co jeśli nadal będzie źle?

Dodam jeszcze, że żadna zmiana opcji w tel nie pomaga. Nie wiem co robić, ponieważ telefon jest mi bardzo potrzebny.

I jeszcze jedno pytanie: czy w takim przypadku mogę wystąpić o nowy telefon bądź o zerwanie umowy, bo jeśli zwolnią mnie z pracy z powodu braku tel. to nie wiem co zrobię? Słyszałem, że w takich przypadkach można wystąpić na drogę sądową.
Proszę o wskazówki i pomoc.

Dziękuję.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: offca_85 »

Oddaj ten telefon na ekspertyzę do serwisu. Jeżeli dana usterka się ciągle powtarza i okaże się nienaprawialna powinni Ci dać nowy telefon. Opisz dokładnie swoją sytuację, że jest to bardzo ważna i pilna sprawa.
xdpatrykxd
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2012, o 13:32

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: xdpatrykxd »

Przepraszam mógłby pan mi dokładniej wytłumaczyć jak to zrobić gdzie się udać itd.?
kosa1127
Szalony PlusManiak
Posty: 571
Rejestracja: 17 cze 2009, o 15:15
Lokalizacja: PlusForum.pl

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: kosa1127 »

@xdpatrykxd, -> offca_85 to kobieta :)
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Awatar użytkownika
offca_85
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 5 lut 2012, o 21:57
Lokalizacja: Oln

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: offca_85 »

xdpatrykxd pisze:Przepraszam mógłby pan mi dokładniej wytłumaczyć jak to zrobić gdzie się udać itd.?
Na tej samej zasadzie co do tej pory oddawałeś do serwisu, zapewne przez jakiś salon Plusa (?). Tym razem na formularzu zamiast naprawy gwarancyjnej niech zaznaczą ekspertyzę, niezgodność z umową (nie pamiętam dokładnie, ale w salonie Ci to potwierdzą). Opisz swój problem, że telefon był już kilka razy w serwisie i dalej pojawia się ta sama usterka.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: mariusz9a »

xdpatrykxd pisze:I jeszcze jedno pytanie: czy w takim przypadku mogę wystąpić o nowy telefon bądź o zerwanie umowy, bo jeśli zwolnią mnie z pracy z powodu braku tel. to nie wiem co zrobię? Słyszałem, że w takich przypadkach można wystąpić na drogę sądową.Proszę o wskazówki i pomoc.
Wystąpić o zerwanie umowy możesz zawsze, ale zapłacisz karę. Każdy operator na całym świecie ma pewien bardzo istotny zapis dotyczący takich sytuacji, a mianowicie brzmi to mniej więcej tak: Operator nie ponosi odpowiedzialności za straty klienta wywołane brakiem dostępu do usług. Zapis ten znajduje się w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych u każdego operatora. U Ciebie jest inny problem - operator jak najbardziej świadczy Ci cały czas usługi, tylko niestety Twój telefon nie działa :-( Inaczej sprawa by wyglądała gdyby telefon był własnością operatora i byłby tylko Tobie wypożyczony - czyli po zakończeniu umowy musiałbyś go oddać. Ale to i tak nawet wtedy patrz zapis podany przeze mnie wcześniej (koło się zamyka) ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariuszgtv
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 cze 2013, o 15:02

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post autor: mariuszgtv »

Witam,
kupiłem swoją Motorolę Defy na Allegro. Chwilę po zakupie padł głośnik rozmów... Ok, innego telefonu nie mam, ale muszę go oddać. Kiedyś telefon się zacinał i wyłączyłem go wyjmując baterię, włożyłem baterię, podłączyłem ładowarkę i poszedłem spać. Rano telefon wisiał na logu Motoroli, wyjąłem baterię i telefon dalej się nie uruchamiał. Naładowałem ją w innej Defy i telefon "ożył", ale bateria była "nieprawidłowa". Telefon oddałem ze względu na te usterki na gwarancję w Plusie, bo tam telefon był kupiony. Moje pytanie jest takie czy serwis może mi odmówić gwarancji na te uszkodzenia? Telefon trafił do serwisu "Modex" w Rzeszowie. Z tego co wyczytałem to jedyny serwis Motoroli jest w Bydgoszczy... Czy oni odeślą go dalej? Czy będą może naprawiali sami? Czy mogę jakoś dowiedzieć się czy gwarancja została uwzględniona?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
szuela
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 28 gru 2008, o 02:12
Lokalizacja: Bytom Odrzński

Sony Xperia SP - gwarancja

Post autor: szuela »

Witam, chcę odkupić od innego PLUSOWICZA nowy Sony Xperia SP.
Telefon z przedłużenia umowy.
Czy jeśli coś by się z nim działo mogę go oddać w ramach gwarancji do najbliższego punktu PLUSA czy muszę szukać serwisu SONY?
Jakich dokumentów powinnam zażądać przy zakupie?
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, o 15:53 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
szu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sony Xperia SP - gwarancja

Post autor: sl@w_es »

Kupując telefon z drugiej ręki zawsze wybieraj ofertę z pełnym zestawem dokumentów tj. gwarancja, dowód zakupu (paragon lub faktura - oryginał). Jeśli telefon był zakupiony w sieci Plus to w celu ewentualnej naprawy w ramach gwarancji możesz go oddać zarówno w punkcie/salonie Plusa jak i w autoryzowanym serwisie producenta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
szuela
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 28 gru 2008, o 02:12
Lokalizacja: Bytom Odrzński

Re: Sony Xperia SP - gwarancja

Post autor: szuela »

Dziękuję za odpowiedź. Proszę jednak uściślić - czy mogę go oddać do naprawy w dowolnym salonie PLUSA czy tylko tam gdzie został kupiony?
Czy nie będzie problemu jeśli oddam go ja a dokumenty sprzedaży będą wystawione na inną osobę?
Przed chwilą zerknęłam na moją fakturę i jest wystawiona imiennie
Pozdrawiam
szu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sony Xperia SP - gwarancja

Post autor: sl@w_es »

W celu naprawy możesz oddać telefon w dowolnym salonie/punkcie Plusa.
Co do dokumentów to też nie ma problemów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
szuela
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 28 gru 2008, o 02:12
Lokalizacja: Bytom Odrzński

Re: Sony Xperia SP - gwarancja

Post autor: szuela »

Dziękuję:-)
szu
ODPOWIEDZ