Teraz jest 20 lis 2017, o 14:27

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z Samsung Galaxy Ace 4 LTE

Post16 sty 2016, o 15:00

Schowaj gwarancję do szuflady i oddaj telefon na naprawę z tytułu rękojmi - w tym przypadku, nie wdając się w szczegóły to sprzedawca będzie musiał walczyć z gwarantem.
Jeśli sprzedający będzie stwarzał jakieś problemy z przyjęciem sprzętu z tytułu rękojmi nie daj się zbyć i poproś o podanie powodu odmowy przyjęcia sprzętu na piśmie. Rękojmia wynika z ustawy i sprzedający nie ma prawa nie przyjąć wadliwego towaru.
W przypadku problemów musisz być przygotowana na wizytę u Rzecznika praw konsumenta; jak walczyć o swoje to na całego i przede wszystkim nie bać się, bo nie ma czego.

Za ten post autor sl@w_es otrzymał podziękowanie od
emilia(16 sty 2016, o 16:31)
Offline

kosa1127

Szalony PlusManiak

  • Posty: 602
  • Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:15
  • Lokalizacja: PlusForum.pl
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Demo, RP SMF
  • Model telefonu: Samsung F250, Sony Xperia T3

Re: Oddanie telefonu na gwarancję

Post23 lut 2016, o 17:19

kemot456 napisał(a):Witam.

Oddałem telefon LG G2 w salonie Plusa w Staszowie w środę 07.01 dostałem papiery od Regenersis w stolicy, a na ich stronie nie ma informacji, że serwisują LG.
Czy jednak tam został wysłany? Jaki jest czas trwania naprawy i czy status napraw będzie widoczny na stronie serwisu?

LG = LG Electronics (Mława), a nie Regenersis. Sprzedawca źle wysłał telefon.
Obrazek
Do wszystkich taniej, a do Play drożej...absurdalnie proste.
Offline
Avatar użytkownika

Ciapkowa

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 21 mar 2013, o 15:28
  • Lokalizacja: Podkarpacie
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: LG F60

Naprawa telefonu z tytułu gwarancji, opłaty

Post20 kwi 2016, o 18:38

Witam,
chciałabym oddać telefon na gwarancję, jednak mam jedynie umowę, czy bez papierka z gwarancją jest możliwość oddania telefonu do naprawy?
Czy wymiana wejścia na słuchawki, oprogramowania, albo czegoś w tym stylu (aplikacje sekundę po włączeniu same się wyłączają, jedyne co mogę robić na telefonie to pisać sms, nawet próbując zadzwonić wszystko się samo wyłącza, oraz telefon się zawiesza przy wyłączaniu/włączaniu i włączanie trwa +/- 10/20 minut) obejmuje gwarancja?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1495
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Naprawa telefonu z tytułu gwarancji, opłaty

Post25 kwi 2016, o 12:48

Karta gwarancyjna musi być, zawsze pytają w salonie przy oddawaniu telefonu o fakturę/paragon i kartę gwarancyjną.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

gość_11

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 sie 2016, o 18:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG F70

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post22 sie 2016, o 20:32

Witam,

Czy jeżeli posiadam dowód zakupy czyli fakturę oraz umowę zawartą z Plusem a nie mam karty gwarancyjnej to mogą mi odmówić w salonie oddania telefonu na gwarancję???
Offline
Avatar użytkownika

Misiex11

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 20:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Pytanie o naprawę serwisową

Post23 wrz 2016, o 20:47

Witam,
w środę oddałem telefon do salonu Plus w woj. lubelskim na gwarancję i mam małą zagwozdkę, skąd będę wiedział, że mój telefon dotarł do serwisu Huawei we Wrocławiu i tak jak by może ktoś wiedział ile trwa sam transport do nich z woj. lubelskiego?
Offline
Avatar użytkownika

sitar

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 31 sty 2017, o 14:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Gwarancja

Post31 sty 2017, o 15:08

Witam wszystkich
Piszę tu ponieważ potrzebuję pomocy-opiszę mój przypadek.
W telefonie sony M4 aqua przestał działać mi aparat więc oddałem go do salonu plus w ramach gwarancji 7.01.2017. 19.01.2017 na stronie serwisu w support pojawiła się informacja że telefon nie kwalifikuje się do naprawy z powodu pękniętej ramki i wygiętej obudowy co mnie bardzo zdziwiło bo telefon oddawałem w bardzo dobrym stanie-na potwierdzeniu przyjęcia Pani z Plus napisała że telefon nosi standardowe ślady użytkowania.Dzwoniłem do plus w tej sprawie kilkakrotnie do 29.01.2017 i za każdym razem mnie zbywali że nie mają informacji od serwisu... Zadzwoniłem do serwisu i poprosiłem o przesłanie wiadomości E mail które przesłali do plusa (były ich 3) i na 1 jest coś takiego

Szanowni Państwo,

Po rozpakowaniu przesyłki, która dotarła do w-support.pl w stanie nienaruszonym stwierdzono następujące rozbieżności nie uwzględnione w zgłoszeniu reklamacyjnym:

peknieta ramka
drobne zarysowania
otarcia lakieru
delikatnie wygieta obudowa

Prosimy o ustosunkowanie się do naszych uwag w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania informacji. Po upływie tego terminu reklamacje dotyczące opisanego stanu urządzenia nie będą uwzględniane.

Zrobili kosztorys na wymianę wyświetlacza na 399zł. Zabrałem więc te maile i udałem się do salonu porozmawiać z kierownikiem-powiedział że jakąś wiadomość dziś otrzymali i że na tą chwilę nic mi nie powiedzą, poczekają aż telefon wróci z serwisu i zareklamują go do serwisu w sprawie niezgodności -odpowiedź serwisu na pewno będzie odmowna bo pisali o tym 19.01....w salonie powiedzieli że jak to nie pomoże to zareklamują przesyłkę do firmy kurierskiej - też będzie odmowa bo przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym do serwisu. Na pytanie co wtedy kierownik odpowiedział że przecież nie zapłaci za mój tel i żebym im założył sprawę cywilną....
Proszę o jakąś poradę co mogę zrobić(nie chodzi mi o te pieniądze ale o sam fakt jak się załatwia sprawy)
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Gwarancja

Post2 lut 2017, o 20:02

sitar napisał(a):(...) Proszę o jakąś poradę co mogę zrobić (nie chodzi mi o te pieniądze ale o sam fakt jak się załatwia sprawy)

Udaj się osobiście lub skontaktuj telefonicznie (zalecam jednak tę pierwsza opcję) z rzecznikiem praw konsumenta i przedstaw mu swoją sprawę.
Z tego co napisałeś wynika, że telefon oddawany w punkcie Plusa nie posiadał uszkodzeń wymienionych przez serwis lub pracownicy punktu nie dopełnili swoich czynności z należytą starannością, ale to już ich problem.

Rzecznicy konsumentów
Offline
Avatar użytkownika

sitar

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 31 sty 2017, o 14:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post8 lut 2017, o 22:39

Na razie złożyłem reklamacje do BOK plusa, a jeśli to nie pomoże to udam się do rzecznika bo już nie mam siły-dziś kierownik placówki napisał mi że telefonu nie zareklamują do serwisu ani do firmy kurierskiej bo przesyłka dotarła do serwisu w stanie nienaruszonym i żebym zabrał uszkodzony telefon.... Jeśli będzie trzeba to założę im sprawę bo nie popuszczę takiej olewki i braku odpowiedzialności za swoją pracę
Offline
Avatar użytkownika

kaffelkova

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 25 cze 2014, o 20:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: lg l5 II

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post10 lut 2017, o 09:27

Witam, czy umowa i karta gwarancyjna wystarczą by oddać telefon na gwarancje? Z tego co pamiętam to chyba nie otrzymałam ani paragonu ani faktury (zakup online), tylko dowód wydania urządzenia.
Offline
Avatar użytkownika

lichak232

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 31 lip 2013, o 05:23
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Hazel

Serwis z tytułu gwarancji - gorzej po jak przed

Post16 lut 2017, o 18:08

Witam.
Dziś przyszedł do mnie telefon z ,,serwis wyświetlacza". Szkło niby jak nowe, ale zarazem wiele wad, odstaje od ramek, słuchawka uszkodzona, złącze USB również, dioda LED nie działa. Zadzwoniłem tam gdzie zgłaszałem szkodę, odesłali mnie do salonu Plusa, stamtąd do bok@plus.pl., a bok odpowie do 30 dni. Nie mam z tym pretensji do Plusa tylko do serwisu, który naprawiał. Zastanawia mnie tylko co kolejnym razem mi uszkodzą?
Zaufania nie mam już żadnego do Digital Care.
Oczekuję propozycji co robić z tym faktem, czekać na BOK czy podejmować inne działania?

Telefon LG G4.
Offline
Avatar użytkownika

ania012d

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 lut 2017, o 20:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus abonament
  • Model telefonu: huawei p8 lite

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post22 lut 2017, o 20:07

Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z zasięgiem w sieci Plus na telefonie Huawei P8 Lite, który wzięłam w ramach abonamentu. Telefon był już 2 razy oddawany do serwisu jednak nadal to samo - tylko połączenia alarmowe. Została wymieniona płyta główna w telefonie jednak na nic to się chyba zdało. Jaki może być tego powód? Jestem już tak zdenerwowana tym faktem, że nie wiem co powiedzieć, pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego...

Czekam na odpowiedź. :evil:
Offline
Avatar użytkownika

gregory.em

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 lut 2017, o 17:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE
  • Model telefonu: Samsung serii Galaxy

Re: Serwis z tytułu gwarancji - gorzej po jak przed

Post23 lut 2017, o 15:28

No wiesz ziomek... Jeśli możesz to... tak powiem: "zawieź" tego swojego Hazela do autoryzowanego serwisu SonyEricsson'a. Możesz znaleźć to coś tutaj -------------------------------------> https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=aut ... ericsson&*, a także we Wroclawiu, Warszawe czy Krakowie.

Pozdrawiam. Miłego dnia :D

Gregory
Offline
Avatar użytkownika

Oliwia_123

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 10 mar 2017, o 11:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przyjęcie telefonu na gwarancję, a inny użytkownik

Post10 mar 2017, o 11:54

Witam.
Zakupiłam telefon od osoby, która wzięła go w Plusie na abonament. Mam dowód zakupu (fakturę) oraz kartę gwarancyjną. Czy jeśli będę miała problemy z telefonem mogę go bez problemu oddać na gwarancję do Plusa?
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4936
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 253 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Przyjęcie telefonu na gwarancję, a inny użytkownik

Post10 mar 2017, o 12:29

Możesz. No chyba, że telefon był kupiony na raty, a poprzedni właściciel przestanie je spłacać...
Poprzednia strona

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości