Teraz jest 21 wrz 2017, o 07:43

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Swatdzielny

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 lut 2014, o 19:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Kazam 4

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post4 lut 2014, o 19:32

Witam,

Właśnie przyszedłem do domu i odłożyłem telefon (Kazam 4) na komodę, lekko go trąciłem i ten spadł przez co pękła mi szybka na samej górze przy głośniku, ekran się nie rozlał. Mam pytanie, gdzie mogę go oddać na gwarancję i czy mi przyjmą? Proszę o szybką pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3482
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post4 lut 2014, o 20:19

Oddać do naprawy możesz w każdym punkcie/salonie Plusa, ale nie będzie to naprawa w ramach gwarancji, ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne wynikłe z Twojej winy. Serwis na Twoje życzenie dokona naprawy, ale będziesz musiał za nią zapłacić.
Offline
Avatar użytkownika

Swatdzielny

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 lut 2014, o 19:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Kazam 4

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post4 lut 2014, o 21:51

no to trochę zapłacę, trudno, dzięki za odpowiedź :)
Offline
Avatar użytkownika

kama1_mk

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 lut 2014, o 15:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis z tytułu gwarancji - pęknięta szybka

Post18 lut 2014, o 15:48

Witam, pękła mi szybka w Kazam 5, czy to prawda, że w tych telefonach w rok użytkowania wymiana szybki jest gratis?
Jeśli nie, to jaka jest cena naprawy?
Pozdrawiam Kamila :-(
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3482
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post18 lut 2014, o 16:13

@ „kama1_mk”,

możesz skontaktować się bezpośrednio z serwisem i rozwiać swoje wątpliwości zarówno w kwestii darmowej usługi jak i ceny za wykonanie odpłatnej wymiany.
Namiary znajdziesz na stronie:

http://www.ccsonline.pl/

Za ten post autor sl@w_es otrzymał podziękowanie od
kama1_mk(18 lut 2014, o 16:16)
Offline
Avatar użytkownika

lolopwo

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 mar 2014, o 00:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix
  • Model telefonu: kazam 5

Zbity Kazam 5

Post8 mar 2014, o 00:32

Witam serdecznie.
Mam pytanie niestety przez przypadek w pracy spadł mi mój Kazam 5 i zbiła się szybka (dotyk działa).
Moje pytanie brzmi: czy podlega to gwarancji?
Jeśli nie jakie by były koszty naprawy?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio edytowano 8 mar 2014, o 09:40 przez sl@w_es, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

McRap

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 18 lut 2014, o 12:56
  • Lokalizacja: WWL
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 13 razy
  • Moja taryfa: sLTE 69,90 Iplus20GB
  • Model telefonu: Nokia Lumia 830, Huawei B593s-22

Re: Zbity Kazam 5

Post8 mar 2014, o 09:22

Normalnie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Ale jak Kazam wchodził na polski rynek czytałem, że oferują darmową wymianę uszkodzonego wyświetlacza ale tylko raz i tylko w ciągu roku od zakupu. Czy to prawda czy chwyt marketingowy tego nie wiem. Musisz sam sprawdzić i powodzenia :-)
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3482
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Zbity Kazam 5

Post8 mar 2014, o 09:39

@ „lolopwo”,

Regulamin PlusForum pkt 11:
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Bardzo proszę o trzymanie się zasad obowiązujących na FORUM.
Offline
Avatar użytkownika

KulikGame

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 mar 2014, o 12:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xperia J

Gwarancja Plus uszkodzenia

Post8 mar 2014, o 12:17

Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia J. Telefon kupiłem na abonament w Plusie rok temu ostatnio zaczął mnie się psuć, a mianowicie na wyświetlaczu na białym tle wyświetla 3 kropeczki jaśniejsze. Telefon od czasu do czasu się wyłącza.
Powinni mi uznać lecz telefon ma jeszcze pękniętą szybkę i nie wiem czy mi to uznają. :D FAST
Ostatnio edytowano 8 mar 2014, o 12:42 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie/połączenie wątków.
Offline
Avatar użytkownika

pietrzek123

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 11 mar 2014, o 11:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix VI LTE
  • Model telefonu: Kazam 4

Kazam 4

Post11 mar 2014, o 11:34

mam pytasnie czy to prawda że jak stłucze mi się ekran w kazam 4 to wymieniają przez pierwszy rok gwarancji za free ?
Ostatnio edytowano 11 mar 2014, o 12:52 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie/połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3482
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post11 mar 2014, o 12:55

@ „pietrzek123”,

bardzo proszę o zapoznanie się z wcześniejszymi postami w tym wątku zarówno tymi w kwestii formalnej jak i poruszającymi Twój problem.
Offline
Avatar użytkownika

michalinamisiak2594

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 24 mar 2014, o 15:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX 6
  • Model telefonu: ZTE Blade 3

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post24 mar 2014, o 15:25

Witam,
chciałabym się dowiedzieć czy oddając telefon do naprawy z pękniętą szybką muszę ją zrobić, aby naprawili mi oprogramowanie?
Offline
Avatar użytkownika

Malinkaa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 22:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: Kazam 5

Re: Serwis z tytułu gwarancji

Post19 kwi 2014, o 22:11

dzień dobry :). Mam takie pytanie. Czy wymieniła już pani szybkę w telefonie? Jeżeli tak to ile pani płaciła i czy w ogóle coś płaciła? Pozdrawiam :)
Offline
Avatar użytkownika

Bady

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 lis 2013, o 15:25
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Xperia SP telefon pełen wad

Post26 maja 2014, o 16:15

Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia SP wzięty z salonu PLUSa. Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa?

Jeśli chodzi o sam telefon:
1. słuchawka notorycznie przywiesza się przy niemalże każdej czynności do takiego stopnia, że wymagany jest jego restart.

2. gdy telefon znajduje się w pozycji horyzontalnej dotyk nie zawsze działa. Jest to strasznie uciążliwe podczas gdy chcę obsługiwać telefon gdy on leży na ławce.
Ostatnio edytowano 26 maja 2014, o 17:12 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3482
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Xperia SP telefon pełen wad

Post26 maja 2014, o 16:40

Bady napisał(a):(...) Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa? (...)
Telefon możesz oddać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta albo w punkcie Plusa, który w tym przypadku jest pośrednikiem na drodze do w/w serwisu. Z której opcji skorzystasz to już tylko Twój wybór - zazwyczaj wybieramy to co najprostsze i wygodne.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P9 Lite 2017

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Etui Huawei P10 Lite