Strona 2 z 5

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 4 lut 2014, o 20:32
autor: Swatdzielny
Witam,

Właśnie przyszedłem do domu i odłożyłem telefon (Kazam 4) na komodę, lekko go trąciłem i ten spadł przez co pękła mi szybka na samej górze przy głośniku, ekran się nie rozlał. Mam pytanie, gdzie mogę go oddać na gwarancję i czy mi przyjmą? Proszę o szybką pomoc.

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 4 lut 2014, o 21:19
autor: sl@w_es
Oddać do naprawy możesz w każdym punkcie/salonie Plusa, ale nie będzie to naprawa w ramach gwarancji, ponieważ jest to uszkodzenie mechaniczne wynikłe z Twojej winy. Serwis na Twoje życzenie dokona naprawy, ale będziesz musiał za nią zapłacić.

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 4 lut 2014, o 22:51
autor: Swatdzielny
no to trochę zapłacę, trudno, dzięki za odpowiedź :)

Re: Serwis z tytułu gwarancji - pęknięta szybka

: 18 lut 2014, o 16:48
autor: kama1_mk
Witam, pękła mi szybka w Kazam 5, czy to prawda, że w tych telefonach w rok użytkowania wymiana szybki jest gratis?
Jeśli nie, to jaka jest cena naprawy?
Pozdrawiam Kamila :-(

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 18 lut 2014, o 17:13
autor: sl@w_es
@ „kama1_mk”,

możesz skontaktować się bezpośrednio z serwisem i rozwiać swoje wątpliwości zarówno w kwestii darmowej usługi jak i ceny za wykonanie odpłatnej wymiany.
Namiary znajdziesz na stronie:

http://www.ccsonline.pl/

Zbity Kazam 5

: 8 mar 2014, o 01:32
autor: lolopwo
Witam serdecznie.
Mam pytanie niestety przez przypadek w pracy spadł mi mój Kazam 5 i zbiła się szybka (dotyk działa).
Moje pytanie brzmi: czy podlega to gwarancji?
Jeśli nie jakie by były koszty naprawy?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Marcin

Re: Zbity Kazam 5

: 8 mar 2014, o 10:22
autor: McRap
Normalnie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Ale jak Kazam wchodził na polski rynek czytałem, że oferują darmową wymianę uszkodzonego wyświetlacza ale tylko raz i tylko w ciągu roku od zakupu. Czy to prawda czy chwyt marketingowy tego nie wiem. Musisz sam sprawdzić i powodzenia :-)

Re: Zbity Kazam 5

: 8 mar 2014, o 10:39
autor: sl@w_es
@ „lolopwo”,

Regulamin PlusForum pkt 11:
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Bardzo proszę o trzymanie się zasad obowiązujących na FORUM.

Gwarancja Plus uszkodzenia

: 8 mar 2014, o 13:17
autor: KulikGame
Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia J. Telefon kupiłem na abonament w Plusie rok temu ostatnio zaczął mnie się psuć, a mianowicie na wyświetlaczu na białym tle wyświetla 3 kropeczki jaśniejsze. Telefon od czasu do czasu się wyłącza.
Powinni mi uznać lecz telefon ma jeszcze pękniętą szybkę i nie wiem czy mi to uznają. :D FAST

Kazam 4

: 11 mar 2014, o 12:34
autor: pietrzek123
mam pytasnie czy to prawda że jak stłucze mi się ekran w kazam 4 to wymieniają przez pierwszy rok gwarancji za free ?

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 11 mar 2014, o 13:55
autor: sl@w_es
@ „pietrzek123”,

bardzo proszę o zapoznanie się z wcześniejszymi postami w tym wątku zarówno tymi w kwestii formalnej jak i poruszającymi Twój problem.

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 24 mar 2014, o 16:25
autor: michalinamisiak2594
Witam,
chciałabym się dowiedzieć czy oddając telefon do naprawy z pękniętą szybką muszę ją zrobić, aby naprawili mi oprogramowanie?

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 19 kwie 2014, o 23:11
autor: Malinkaa
dzień dobry :). Mam takie pytanie. Czy wymieniła już pani szybkę w telefonie? Jeżeli tak to ile pani płaciła i czy w ogóle coś płaciła? Pozdrawiam :)

Xperia SP telefon pełen wad

: 26 maja 2014, o 17:15
autor: Bady
Witam.

Posiadam telefon Sony Xperia SP wzięty z salonu PLUSa. Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa?

Jeśli chodzi o sam telefon:
1. słuchawka notorycznie przywiesza się przy niemalże każdej czynności do takiego stopnia, że wymagany jest jego restart.

2. gdy telefon znajduje się w pozycji horyzontalnej dotyk nie zawsze działa. Jest to strasznie uciążliwe podczas gdy chcę obsługiwać telefon gdy on leży na ławce.

Re: Xperia SP telefon pełen wad

: 26 maja 2014, o 17:40
autor: sl@w_es
Bady pisze:(...) Telefon posiada kilka wad które sprawiają, że chciałbym oddać telefon na gwarancję. Czy należy go oddać bezpośrednio do dystrybutora tzn. Sony czy załatwiać sprawę poprzez PLUSa? (...)
Telefon możesz oddać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta albo w punkcie Plusa, który w tym przypadku jest pośrednikiem na drodze do w/w serwisu. Z której opcji skorzystasz to już tylko Twój wybór - zazwyczaj wybieramy to co najprostsze i wygodne.