Strona 4 z 5

Re: Problem z Samsung Galaxy Ace 4 LTE

: 16 sty 2016, o 16:00
autor: sl@w_es
Schowaj gwarancję do szuflady i oddaj telefon na naprawę z tytułu rękojmi - w tym przypadku, nie wdając się w szczegóły to sprzedawca będzie musiał walczyć z gwarantem.
Jeśli sprzedający będzie stwarzał jakieś problemy z przyjęciem sprzętu z tytułu rękojmi nie daj się zbyć i poproś o podanie powodu odmowy przyjęcia sprzętu na piśmie. Rękojmia wynika z ustawy i sprzedający nie ma prawa nie przyjąć wadliwego towaru.
W przypadku problemów musisz być przygotowana na wizytę u Rzecznika praw konsumenta; jak walczyć o swoje to na całego i przede wszystkim nie bać się, bo nie ma czego.

Re: Oddanie telefonu na gwarancję

: 23 lut 2016, o 18:19
autor: kosa1127
kemot456 pisze:Witam.

Oddałem telefon LG G2 w salonie Plusa w Staszowie w środę 07.01 dostałem papiery od Regenersis w stolicy, a na ich stronie nie ma informacji, że serwisują LG.
Czy jednak tam został wysłany? Jaki jest czas trwania naprawy i czy status napraw będzie widoczny na stronie serwisu?
LG = LG Electronics (Mława), a nie Regenersis. Sprzedawca źle wysłał telefon.

Naprawa telefonu z tytułu gwarancji, opłaty

: 20 kwie 2016, o 19:38
autor: Ciapkowa
Witam,
chciałabym oddać telefon na gwarancję, jednak mam jedynie umowę, czy bez papierka z gwarancją jest możliwość oddania telefonu do naprawy?
Czy wymiana wejścia na słuchawki, oprogramowania, albo czegoś w tym stylu (aplikacje sekundę po włączeniu same się wyłączają, jedyne co mogę robić na telefonie to pisać sms, nawet próbując zadzwonić wszystko się samo wyłącza, oraz telefon się zawiesza przy wyłączaniu/włączaniu i włączanie trwa +/- 10/20 minut) obejmuje gwarancja?

Pozdrawiam

Re: Naprawa telefonu z tytułu gwarancji, opłaty

: 25 kwie 2016, o 13:48
autor: lodyga
Karta gwarancyjna musi być, zawsze pytają w salonie przy oddawaniu telefonu o fakturę/paragon i kartę gwarancyjną.

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 22 sie 2016, o 21:32
autor: gość_11
Witam,

Czy jeżeli posiadam dowód zakupy czyli fakturę oraz umowę zawartą z Plusem a nie mam karty gwarancyjnej to mogą mi odmówić w salonie oddania telefonu na gwarancję???

Pytanie o naprawę serwisową

: 23 wrz 2016, o 21:47
autor: Misiex11
Witam,
w środę oddałem telefon do salonu Plus w woj. lubelskim na gwarancję i mam małą zagwozdkę, skąd będę wiedział, że mój telefon dotarł do serwisu Huawei we Wrocławiu i tak jak by może ktoś wiedział ile trwa sam transport do nich z woj. lubelskiego?

Gwarancja

: 31 sty 2017, o 16:08
autor: sitar
Witam wszystkich
Piszę tu ponieważ potrzebuję pomocy-opiszę mój przypadek.
W telefonie sony M4 aqua przestał działać mi aparat więc oddałem go do salonu plus w ramach gwarancji 7.01.2017. 19.01.2017 na stronie serwisu w support pojawiła się informacja że telefon nie kwalifikuje się do naprawy z powodu pękniętej ramki i wygiętej obudowy co mnie bardzo zdziwiło bo telefon oddawałem w bardzo dobrym stanie-na potwierdzeniu przyjęcia Pani z Plus napisała że telefon nosi standardowe ślady użytkowania.Dzwoniłem do plus w tej sprawie kilkakrotnie do 29.01.2017 i za każdym razem mnie zbywali że nie mają informacji od serwisu... Zadzwoniłem do serwisu i poprosiłem o przesłanie wiadomości E mail które przesłali do plusa (były ich 3) i na 1 jest coś takiego

Szanowni Państwo,

Po rozpakowaniu przesyłki, która dotarła do w-support.pl w stanie nienaruszonym stwierdzono następujące rozbieżności nie uwzględnione w zgłoszeniu reklamacyjnym:

peknieta ramka
drobne zarysowania
otarcia lakieru
delikatnie wygieta obudowa

Prosimy o ustosunkowanie się do naszych uwag w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania informacji. Po upływie tego terminu reklamacje dotyczące opisanego stanu urządzenia nie będą uwzględniane.

Zrobili kosztorys na wymianę wyświetlacza na 399zł. Zabrałem więc te maile i udałem się do salonu porozmawiać z kierownikiem-powiedział że jakąś wiadomość dziś otrzymali i że na tą chwilę nic mi nie powiedzą, poczekają aż telefon wróci z serwisu i zareklamują go do serwisu w sprawie niezgodności -odpowiedź serwisu na pewno będzie odmowna bo pisali o tym 19.01....w salonie powiedzieli że jak to nie pomoże to zareklamują przesyłkę do firmy kurierskiej - też będzie odmowa bo przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym do serwisu. Na pytanie co wtedy kierownik odpowiedział że przecież nie zapłaci za mój tel i żebym im założył sprawę cywilną....
Proszę o jakąś poradę co mogę zrobić(nie chodzi mi o te pieniądze ale o sam fakt jak się załatwia sprawy)

Re: Gwarancja

: 2 lut 2017, o 21:02
autor: sl@w_es
sitar pisze:(...) Proszę o jakąś poradę co mogę zrobić (nie chodzi mi o te pieniądze ale o sam fakt jak się załatwia sprawy)
Udaj się osobiście lub skontaktuj telefonicznie (zalecam jednak tę pierwsza opcję) z rzecznikiem praw konsumenta i przedstaw mu swoją sprawę.
Z tego co napisałeś wynika, że telefon oddawany w punkcie Plusa nie posiadał uszkodzeń wymienionych przez serwis lub pracownicy punktu nie dopełnili swoich czynności z należytą starannością, ale to już ich problem.

Rzecznicy konsumentów

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 8 lut 2017, o 23:39
autor: sitar
Na razie złożyłem reklamacje do BOK plusa, a jeśli to nie pomoże to udam się do rzecznika bo już nie mam siły-dziś kierownik placówki napisał mi że telefonu nie zareklamują do serwisu ani do firmy kurierskiej bo przesyłka dotarła do serwisu w stanie nienaruszonym i żebym zabrał uszkodzony telefon.... Jeśli będzie trzeba to założę im sprawę bo nie popuszczę takiej olewki i braku odpowiedzialności za swoją pracę

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 10 lut 2017, o 10:27
autor: kaffelkova
Witam, czy umowa i karta gwarancyjna wystarczą by oddać telefon na gwarancje? Z tego co pamiętam to chyba nie otrzymałam ani paragonu ani faktury (zakup online), tylko dowód wydania urządzenia.

Serwis z tytułu gwarancji - gorzej po jak przed

: 16 lut 2017, o 19:08
autor: lichak232
Witam.
Dziś przyszedł do mnie telefon z ,,serwis wyświetlacza". Szkło niby jak nowe, ale zarazem wiele wad, odstaje od ramek, słuchawka uszkodzona, złącze USB również, dioda LED nie działa. Zadzwoniłem tam gdzie zgłaszałem szkodę, odesłali mnie do salonu Plusa, stamtąd do bok@plus.pl., a bok odpowie do 30 dni. Nie mam z tym pretensji do Plusa tylko do serwisu, który naprawiał. Zastanawia mnie tylko co kolejnym razem mi uszkodzą?
Zaufania nie mam już żadnego do Digital Care.
Oczekuję propozycji co robić z tym faktem, czekać na BOK czy podejmować inne działania?

Telefon LG G4.

Re: Serwis z tytułu gwarancji

: 22 lut 2017, o 21:07
autor: ania012d
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z zasięgiem w sieci Plus na telefonie Huawei P8 Lite, który wzięłam w ramach abonamentu. Telefon był już 2 razy oddawany do serwisu jednak nadal to samo - tylko połączenia alarmowe. Została wymieniona płyta główna w telefonie jednak na nic to się chyba zdało. Jaki może być tego powód? Jestem już tak zdenerwowana tym faktem, że nie wiem co powiedzieć, pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego...

Czekam na odpowiedź. :evil:

Re: Serwis z tytułu gwarancji - gorzej po jak przed

: 23 lut 2017, o 16:28
autor: gregory.em
No wiesz ziomek... Jeśli możesz to... tak powiem: "zawieź" tego swojego Hazela do autoryzowanego serwisu SonyEricsson'a. Możesz znaleźć to coś tutaj -------------------------------------> https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=aut ... y+ericsson&*, a także we Wroclawiu, Warszawe czy Krakowie.

Pozdrawiam. Miłego dnia :D

Gregory

Przyjęcie telefonu na gwarancję, a inny użytkownik

: 10 mar 2017, o 12:54
autor: Oliwia_123
Witam.
Zakupiłam telefon od osoby, która wzięła go w Plusie na abonament. Mam dowód zakupu (fakturę) oraz kartę gwarancyjną. Czy jeśli będę miała problemy z telefonem mogę go bez problemu oddać na gwarancję do Plusa?

Re: Przyjęcie telefonu na gwarancję, a inny użytkownik

: 10 mar 2017, o 13:29
autor: habish
Możesz. No chyba, że telefon był kupiony na raty, a poprzedni właściciel przestanie je spłacać...