Teraz jest 18 sie 2017, o 04:06

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post19 mar 2013, o 18:45

Witam,

Posiadam w domu dwa Samsungi. Jeden to Galaxy mini 2 a drugi S5610.

S5610 - telefon ojca dmucha w niego i chucha i od samego początku kupna zdaje się od grudnia on się wyłącza sam co 2h nie wiadomo o co chodzi, więc zbrechtałam tatę, że do tej pory nie poszedł do Plusa oddać go na gwarancję. I pojawia się pytanko: Czy wystarczy jako dowód zakupu sama umowa, bo nie mogę znaleźć paragonu?
Jaka może być przyczyna tego wyłączania, bo sąsiadka też posiada ten tel i tez mówi, że w kółko się wyłącza?

Samsung Galaxy mini 2 - mój telefonik nigdy nic się nie działo aż od tygodnia ktoś do mnie zadzwonił i go nie słyszałam. Myślałam, że pewnie jakiś problem i inne. Dziś nie mogłam wysyłać sms, lekki problem z zasięgiem, no ale po 4h mu przeszło. Nagle telefon sam zaczął się wyłączać gdy na nim działam ok, ale gdy poleży na stole, a lekko go stuknę to się wyłącza sam albo resetuje. Nie pomogło przywrócenie ust fabrycznych. Nie wiem o co kaman? Szlag mnie trafia, bo nigdy nie miałam problemów z telefonami, a jak mam go stracić na minimum 2 tyg to bu:( Czy ktoś spotkał się z takimi problemami?
Telefon mam od maja i hulał aż miło, nie spadł mi, ani nic :( Zero ryski :(( Wyciągałam też baterię i wkładałam i ciągle się wyłącza; ma też zwiechy, że nagłe znikają ikonki z pulpitu...


Pewnie pomyślą w Plusie ze jakieś ostre buraki że nagle dwa telefony na raz padły...
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

poltergeist

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 16 sty 2013, o 09:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: OMG dla firm
  • Model telefonu: HTC Desire S

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post21 mar 2013, o 08:03

Jeśli kupowałeś w salonie firmowym to powinna wystarczyć umowa. W punktach PLUS najczęściej wymagają faktury lub paragonu. Z opisywanymi problemami się nie spotkałem. S5610 ma moja mama i teściowa. Telefony śmigają aż miło, żadnych problemów. Galaxy mini 2 ma moja córka, która jeszcze nie nauczyła się dbać o telefony :) Jak na razie też zero problemów, a telefon robi za stację multimedialną praktycznie 12h/24h.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
Offline

dymeq

V.I.P.

  • Posty: 95
  • Dołączył(a): 16 gru 2011, o 19:28
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post21 mar 2013, o 16:44

Byla wadliwa partia S5610 z problemami o których piszesz. Możesz zostawić telefon w dowolnym salonie. Potrzebna będzie karta gwarancyjna (mała szara książeczka) oraz dowód zakupu (paragon lub pierwsza strona umowy)
NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest FORUM - masz problem? Napisz na forum!
Offline
Avatar użytkownika

Magik...

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 21 mar 2013, o 23:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: HSPA+,MixPlusNew
  • Model telefonu: Inny model

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post22 mar 2013, o 01:06

typowa usterka w tych modelach software
Technik elektronic
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post24 mar 2013, o 22:32

Czyli co? Wgrają nowe oprogramowanie?
Póki co po wywaleniu dwóch wirusów tel nie wyłącza się, ale dalej zdarzają się rozmowy telefoniczne, że osoba po drugiej stronie słuchawki mnie nie słyszy.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

poltergeist

PlusManiak

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): 16 sty 2013, o 09:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: OMG dla firm
  • Model telefonu: HTC Desire S

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post25 mar 2013, o 07:40

Każda wizyta w serwisie powinna kończyć się aktualizacją oprogramowania poza ewentualnymi naprawami. Jeśli tel. jest na gwarancji to ja reklamowałbym mikrofon. W końcu skąd masz wiedzieć, czy to wada oprogramowania czy sprzętu.

PS
Wirusy w S5610? Przecież ten tel nie ma systemu.
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post27 mar 2013, o 11:00

No podlaczylam go do kompa i wyskoczylo ze wirusy ma skanowalam i pokazalo ze jakies 3 i je wywalilo.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:01

Czy jak telefon już mi "naprawią" to zadzownią z salonu czy jak?? BO powiedziala do 14 dni moze więcej ale nie wiem czy mówila ze dadza znac:P
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:25

To zależy... czy się umówiłaś i jak się umówiłaś. Mnie pani powiadamiała albo mailem albo SMS-em, bo takie formy są dla mnie nieinwazyjne w organizacji dnia. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2885
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 49 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: Xiaomi MI4

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:26

Mi salon dawał znać, ze telefon do odebrania. Ale nie pamiętam czy sms, czy dzwonili ;-)
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:30

Dziś mija 7 dni i nie wiem czy jechać czy po prostu czekać na tel., :P bo bardzo mi zależy.
Ostatnio edytowano 2 maja 2013, o 11:58 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Reg. PlusForum pkt 10 - poprawną (rozdzielną) pisownię wyróżniono.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:36

A to nie lepiej zadzwonić do punktu czy salonu? Nawet jeśli jeszcze go nie ma, to możesz zapytać czy i jak Cię powiadomią.
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1487
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 45 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:37

W sumie lepiej:P Tylko chwilowo mam zapalenie krtani:d

W sumie poprosiła o telefon kontaktowy:D
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:43

Zadzwoniłbym, ale mi tam nie powiedzą, więc musisz znaleźć prelegenta. :mrgreen:
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2885
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 49 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Mix7
  • Model telefonu: Xiaomi MI4

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

Post2 maja 2013, o 10:53

Wydaje mi się, że 7 dni to trochę za wcześnie :-( Mój telefon dopiero po 3 był wysłany z salonu, zanim dotrze do serwisu, a tu jeszcze droga powrotna ;-) Ale zawsze możesz spróbować dzwonić. Zdrowia życzę ;-)
Następna strona


Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości