Strona 1 z 2

Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 19 mar 2013, o 19:45
autor: lodyga
Witam,

Posiadam w domu dwa Samsungi. Jeden to Galaxy mini 2 a drugi S5610.

S5610 - telefon ojca dmucha w niego i chucha i od samego początku kupna zdaje się od grudnia on się wyłącza sam co 2h nie wiadomo o co chodzi, więc zbrechtałam tatę, że do tej pory nie poszedł do Plusa oddać go na gwarancję. I pojawia się pytanko: Czy wystarczy jako dowód zakupu sama umowa, bo nie mogę znaleźć paragonu?
Jaka może być przyczyna tego wyłączania, bo sąsiadka też posiada ten tel i tez mówi, że w kółko się wyłącza?

Samsung Galaxy mini 2 - mój telefonik nigdy nic się nie działo aż od tygodnia ktoś do mnie zadzwonił i go nie słyszałam. Myślałam, że pewnie jakiś problem i inne. Dziś nie mogłam wysyłać sms, lekki problem z zasięgiem, no ale po 4h mu przeszło. Nagle telefon sam zaczął się wyłączać gdy na nim działam ok, ale gdy poleży na stole, a lekko go stuknę to się wyłącza sam albo resetuje. Nie pomogło przywrócenie ust fabrycznych. Nie wiem o co kaman? Szlag mnie trafia, bo nigdy nie miałam problemów z telefonami, a jak mam go stracić na minimum 2 tyg to bu:( Czy ktoś spotkał się z takimi problemami?
Telefon mam od maja i hulał aż miło, nie spadł mi, ani nic :( Zero ryski :(( Wyciągałam też baterię i wkładałam i ciągle się wyłącza; ma też zwiechy, że nagłe znikają ikonki z pulpitu...


Pewnie pomyślą w Plusie ze jakieś ostre buraki że nagle dwa telefony na raz padły...

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 21 mar 2013, o 09:03
autor: poltergeist
Jeśli kupowałeś w salonie firmowym to powinna wystarczyć umowa. W punktach PLUS najczęściej wymagają faktury lub paragonu. Z opisywanymi problemami się nie spotkałem. S5610 ma moja mama i teściowa. Telefony śmigają aż miło, żadnych problemów. Galaxy mini 2 ma moja córka, która jeszcze nie nauczyła się dbać o telefony :) Jak na razie też zero problemów, a telefon robi za stację multimedialną praktycznie 12h/24h.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 21 mar 2013, o 17:44
autor: dymeq
Byla wadliwa partia S5610 z problemami o których piszesz. Możesz zostawić telefon w dowolnym salonie. Potrzebna będzie karta gwarancyjna (mała szara książeczka) oraz dowód zakupu (paragon lub pierwsza strona umowy)

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 22 mar 2013, o 02:06
autor: Magik...
typowa usterka w tych modelach software

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 24 mar 2013, o 23:32
autor: lodyga
Czyli co? Wgrają nowe oprogramowanie?
Póki co po wywaleniu dwóch wirusów tel nie wyłącza się, ale dalej zdarzają się rozmowy telefoniczne, że osoba po drugiej stronie słuchawki mnie nie słyszy.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 25 mar 2013, o 08:40
autor: poltergeist
Każda wizyta w serwisie powinna kończyć się aktualizacją oprogramowania poza ewentualnymi naprawami. Jeśli tel. jest na gwarancji to ja reklamowałbym mikrofon. W końcu skąd masz wiedzieć, czy to wada oprogramowania czy sprzętu.

PS
Wirusy w S5610? Przecież ten tel nie ma systemu.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 27 mar 2013, o 12:00
autor: lodyga
No podlaczylam go do kompa i wyskoczylo ze wirusy ma skanowalam i pokazalo ze jakies 3 i je wywalilo.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:01
autor: lodyga
Czy jak telefon już mi "naprawią" to zadzownią z salonu czy jak?? BO powiedziala do 14 dni moze więcej ale nie wiem czy mówila ze dadza znac:P

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:25
autor: obcypowraca
To zależy... czy się umówiłaś i jak się umówiłaś. Mnie pani powiadamiała albo mailem albo SMS-em, bo takie formy są dla mnie nieinwazyjne w organizacji dnia. ;-)

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:26
autor: pepcia2
Mi salon dawał znać, ze telefon do odebrania. Ale nie pamiętam czy sms, czy dzwonili ;-)

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:30
autor: lodyga
Dziś mija 7 dni i nie wiem czy jechać czy po prostu czekać na tel., :P bo bardzo mi zależy.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:36
autor: obcypowraca
A to nie lepiej zadzwonić do punktu czy salonu? Nawet jeśli jeszcze go nie ma, to możesz zapytać czy i jak Cię powiadomią.

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:37
autor: lodyga
W sumie lepiej:P Tylko chwilowo mam zapalenie krtani:d

W sumie poprosiła o telefon kontaktowy:D

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:43
autor: obcypowraca
Zadzwoniłbym, ale mi tam nie powiedzą, więc musisz znaleźć prelegenta. :mrgreen:

Re: Umowa a gwarancja - problem z dwoma Samsungami

: 2 maja 2013, o 11:53
autor: pepcia2
Wydaje mi się, że 7 dni to trochę za wcześnie :-( Mój telefon dopiero po 3 był wysłany z salonu, zanim dotrze do serwisu, a tu jeszcze droga powrotna ;-) Ale zawsze możesz spróbować dzwonić. Zdrowia życzę ;-)