[ad]Dla badanych najważniejsze są czynniki związane ze strategią cenową: atrakcyjność cenowa oferty (57,9 % ocen „bardzo ważne”) oraz atrakcyjność promocji i rabatów (52,1 % odpowiedzi „bardzo ważne”.). Mniej ważna jest atrakcyjność aparatów telefonicznych (39,8 % ocen 5) i szeroki zakres oferowanych usług (32,4 % ocen 5).
Poziom zadowolenia z usług głównych sieci telefonii ruchomej (Era, Orange, Plus i Play) jest raczej wysoki i dla wszystkich kryteriów jest oceniany w pięciostopniowej skali w granicach 4,0. Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie wszystkich kryteriów - wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2. Dla marki Plus odnotowuje się ogólnie najniższe oceny. Średnia ocena tej sieci wynosi około 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci ERA
Średni poziom zadowolenia abonentów Ery wygląda następująco:
ogólna ocena zadowolenia z usług – 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,1.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,0.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,0.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,1.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci Orange
Średni poziom zadowolenia abonentów Orange wygląda następująco:
ogólna ocena zadowolenia z usług - 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,2.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,1.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,1.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci PLUS
Średni poziom zadowolenia abonentów PLUS wygląda następująco:
ogólna ocena zadowolenia z usług - 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,1.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 3,9.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,0.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci Play
Średni poziom zadowolenia abonentów PLAY wygląda następująco:
ogólna ocena zadowolenia z usług – 4,3.
zakres oferowanych usług/nowe usługi – 4,2.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,3.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,2.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,3.
ocena jakości innych usług – 4,2.
Najwięcej, bo 41,7 % osób, które posiadają telefon komórkowy poleciłoby Orange, 31,2 % osób skłonnych byłoby polecić sieć Plus, a 26,8 % sieć Era. Znaczące wyniki pod względem chęci polecania uzyskuje sieć Play – poleciłoby go 21,5 % osób badanych.[/ad]
Telix.pl
Cechy, które są ważne przy wyborze operatora komórkowego
-
- Administrator
- Posty: 2869
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
- Lokalizacja: PlusForum
- Kontakt: