Cechy, które są ważne przy wyborze operatora komórkowego

Testy telefonów, smartonów i tabletów przeprowadzane przez plusblog.pl . Wszytko co związane z telefonami. Jaki telefon wybrać, pytania, porady, sugestie.
Garjusz
Administrator
Administrator
Posty: 2869
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 paź 2007, o 18:42
Lokalizacja: PlusForum
Kontakt:

Cechy, które są ważne przy wyborze operatora komórkowego

Post autor: Garjusz »

[ad]Dla badanych najważniejsze są czynniki związane ze strategią cenową: atrakcyjność cenowa oferty (57,9 % ocen „bardzo ważne”) oraz atrakcyjność promocji i rabatów (52,1 % odpowiedzi „bardzo ważne”.). Mniej ważna jest atrakcyjność aparatów telefonicznych (39,8 % ocen 5) i szeroki zakres oferowanych usług (32,4 % ocen 5).

Poziom zadowolenia z usług głównych sieci telefonii ruchomej (Era, Orange, Plus i Play) jest raczej wysoki i dla wszystkich kryteriów jest oceniany w pięciostopniowej skali w granicach 4,0. Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie wszystkich kryteriów - wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2. Dla marki Plus odnotowuje się ogólnie najniższe oceny. Średnia ocena tej sieci wynosi około 4,0.

Poziom zadowolenia z sieci ERA

Średni poziom zadowolenia abonentów Ery wygląda następująco:

ogólna ocena zadowolenia z usług – 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,1.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,0.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,0.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,1.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci Orange

Średni poziom zadowolenia abonentów Orange wygląda następująco:

ogólna ocena zadowolenia z usług - 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,2.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,1.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,1.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci PLUS

Średni poziom zadowolenia abonentów PLUS wygląda następująco:

ogólna ocena zadowolenia z usług - 4,2.
zakres oferowanych usług/nowe usługi- 4,1.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 3,9.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,0.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,0.
ocena jakości innych usług – 4,0.
Poziom zadowolenia z sieci Play

Średni poziom zadowolenia abonentów PLAY wygląda następująco:

ogólna ocena zadowolenia z usług – 4,3.
zakres oferowanych usług/nowe usługi – 4,2.
dostępność obsługi, linii informacyjnych dla abonentów – 4,1.
atrakcyjność cenowa oferty – 4,3.
atrakcyjność promocji i rabatów – 4,2.
atrakcyjność oferowanych aparatów telefonicznych – 4,3.
ocena jakości innych usług – 4,2.


Najwięcej, bo 41,7 % osób, które posiadają telefon komórkowy poleciłoby Orange, 31,2 % osób skłonnych byłoby polecić sieć Plus, a 26,8 % sieć Era. Znaczące wyniki pod względem chęci polecania uzyskuje sieć Play – poleciłoby go 21,5 % osób badanych.[/ad]

Telix.pl
ODPOWIEDZ